Januarske preporuke za filmove!

5:57 PM


Kako su postovi u kojima vam preporučujem filmove uvek jedni od najčitanijih tokom meseca, rešila sam da, bez obzira na promenu koncepta bloga, mesečne filmske preporuke ostavim na meniju. Tokom januara, usled dugog perioda odmaranja, odgledala sam mnoogo filmova. Čak i nekoliko sezona serija. Bilo je tu svačega ali sam ipak probrala one koji su na mene ostavili najjači utisak i u o svakom od njih sam vam napisala po koju rečenicu. Potrudila sam se da pronađem i linkove za online gledanje tako da sve što treba da uradite - jeste da kliknete na link i film može da počne! Spremite kokice i neko piće i uživajte! :)

Passengers (2016)
naučna fantasitka, drama, romansa


Nekolicina putnika, u potpuno opremljenom svemirskom brodu, putuje do nepoznate planete. Svi se nalaze u specijalnim kapsulama koje ih održavaju u životu i u kojima ne stare. Putovanje traje 120 godina.. međutim, zbog kvara na jednoj kapsuli Džim, inžinjer mehanike, se budi 90 godina ranije no što bi trebalo. Posle godinu dana samoće i komunikacije isključivo sa robotom Arturom, Džim odlučuje da počini samoubistvo i spreči produžetak svoje patnje. Međutim, u jednoj od kapsula ugleda prelepu Auroru i tu počinje njegova borba sa samim sobom da li želi da je probudi ili ne. Buđenje bi za Auroru, kao i za njega, značilo sigurnu smrt na brodu - jer neće doživeti da stignu do odredišta, s obzirom da je do tamo ostalo još 90 godina putovanja. No ipak, posle mnogo razmišljanje Džim kvari njenu kapsulu i ona se budi, ubeđena da je kvar bio slučajan i da Džim nema veze sa tim . Njih dvoje provode nezaboravne nedelje na brodu i zaljubljuju se jedno u drugo. Međutim, Aurora saznaje istinu, da ju je Džim, ljubav njenog života, sebično probudila i osudila na smrt na brodu. (link za gledanje)



Arrival (2016)
drama, misterija, naučna fantastika




Još jedan film iz žanra naučna fantastika na ovoj listi. Inače nisam preveliki ljubitelj sci-fi žanra ali sasvim neočekivano tokom januara odgledala sam nekolicinu filmova baš iz tog žanra i dva su mi se posebno dopala. Prvi je Passengers a drugi Arrive. Kada je reč o ovom filmu radnja je smeštena u sadašnjosti i prati pojavu 12 misterioznih NLO objekata na Zemlji. Američka vojska regrutuje doktorku Luizu Benks, najboljeg prevodioca i poznavaoca jezika na svetu i fizičara Iana Donelija koji imaju zadatak da stupe u komunikaciju sa vanzemaljcima i otkriju da li su oni došli u miru ili ne. Paralelno sa situacijom na terenu Luiza počinje da ima nepovezane snove i vizije o njoj, njenom budućem životu i braku sa njoj, još nepoznatim muškarcem. (link za gledanje)




Lady Bloodfight (2016)
akcija, drama, kriminalistički




Jedini film sa ove liste zbog kog sam dugo mozgala da li mi se dopao ili ne. Poenta filma je jasna ali način do koje se do nje stiže je za moj ukus diskutabilan. Previše nasilja, previše tuče, previše krvi. I u svemu tome učestvuju žene. Priča počinje kada belkinja Džejn odlazi u Aziju da pronađe svog izgubljenog oca. Po dolasku u Hong Kong napada je grupa kriminalaca, pretuče je i otme joj stvari. Spašava je jedna lokalna devojka, majstor borbi. Džej odlučuje da postane njena učenica i za nju se bori na popularnom takmičenju gde borbe traju do smrt. (link za gledanje)


Jack Reacher - Never Go Back (2016)
akcija, avantura, kriminalistički


Još jedan od filmova koje sam tek krajem decembra pogledala u bioskopu te se zbog toga i nije mogao naći na decembarskoj listi preporuka, no svakako je jedan od boljih u poslednje vreme. Fan sam Tom Kruza još od malih nogu, zapravo u ono vreme kad nismo imali internet na dohvat ruke i kad smo svi znali samo za dva glumca Tom Kruza i Bred Pita - ja sam uvek bila Kruzov fan više nego Bredov. Odatle i dopadanje prema filmovima o Džeku Ričeru i generalno akcijama u kojima je glavni lik upravo Tom. Moja preporuka je da prvo pogledate prvi deo koji nosi naziv Jack Reacher pa tek onda ovaj. (link za gledanje)

Zavrtak u papy (2016)
komedija, romansa


Polako vas uvodim u niz filmova koji nisu sa amaričkog tla. Prvi u tom nizu je ruski film Zavrtak u papy ili prevedeno Doručak sa tatom. Simpatična komedija o uspešnom samcu koji ne planira porodičan život i uživa u svojoj slobodi i vezama bez obaveza. Njegov lagodan i slobodan svet uzdrmaće desetogodišnja devojčica koja će mu jednog jutra pozvoniti na vrata i predstaviti mu se kao njegova ćerka. (link za gledanje)

Earthquake (2016)
drama


Film je baziran na istinitoj priči i prirodnoj nepogodi koja je 1988. godine pogodila Jermeniski grad Spitak i okolna mesta. Prikazuje neverovatne scene razaranja grada ali i života u Spitaku pre i posle strašnog zemljotresa. Priča o ljudima koji su umirali kako bi spasli druge. (link za gledanje)

Delibal (2015)
drama, romansa


Za kraj sam ostavila meni omiljeni film u poslednjih par meseci. U pitanju je Delibal, turski film o neverovatnoj ljubavi između Bariša i Fusun. Potpuno neočekivan rasplet situacije. Neću vam dužiti - reći ću vam samo da sam ga pre par nedelje preporučila na mom Instagramu i javilo mi se desetine devojaka koje su ga nakon moje objave pogledale. Svima se dopao i svaka je rekla da je preplakala kraj. Suzu sam pustila i ja sama te zato, devojke, pripremite maramice. O ovakvoj ljubavnoj priči mašta svaka žena. No, nekad život ima drugačiji plan... (link za gledanje)






You Might Also Like

6 коментара

  1. Nisam čula za nijedan film, ali sam čula dosta pohvala o njima, posebno za Delibal. Inače sjajan post. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
  2. Nisam gledala ni jedan od navedenih filmova, ali 'Doručak sa tatom' me je jako podsetio na film kome ne mogu tačno da se setim imena, ali je u pitanju ragbista kome se jednog jutra na vratima pojavljuje devojčica koja se predstavlja kao njegova ćerka, takođe sjajna komedija. :)
    Divan post!

    ReplyDelete
  3. Nista od ovoga nisam gledala. Sve filmove stavljam na spisak za gledanje :)

    ReplyDelete
  4. Nisam čula za nijedan od navedenih.Nekako mi Passesengers čini kao odličan film.Mislim da ću ga pogledati!Hvala ti na preporukama. :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Čula sam za većinu ovih filmova. Pogledala sam film Delibal i on PRESAVRŠEN, plakala sam na kraju filma. Preporučila bih ti film The maze runne, film je prezanimljiv i vredi ga pogledati. Super post. ❤❤

    ReplyDelete
  6. Super blog draga ,super si napisala sve.
    Samo tako nastavi.
    Ako zelis zaprati i moj beauty blog.

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)