Blog tips: Zakazivanje postova

3:00 PM



Ne znam koliko vas praktikuje zakazivanje postova ali mene to, iskreno, spašava :) Nije da zakazujem svaki post ali kada mi je raspored gust, kada imam da učim i slično, onda mi je to glavni trik kako da blogujem i kad nisam pored kompjutera. Ja sam od onih koji uvek imaju 2, 3 spremna posta za dane kad sam u frci i kada jednostavno nemam vremena ni da upalim računar. S obzirom da u poslednjih par meseci dosta planiram svoje vreme i znam unapred kada ću biti slobodna da blogujem a kada ne, dešava mi se da u toku dana napišem i dva, tri posta i zakažem ih te se oni sami objave kad ja to želim. Dakle, ovaj post koji vi čitate ja sam napisala juče i zakazala sam ga danas u 15h i on se sam u to vreme i pojavio na mom blogu. Ima istine da se tu malo gubi draž blogovanja ali sve ovo sam napisala ja nekoliko sati  ili dana ranije jer sam znala da zbog svojih obaveza neću stići kasnije, te to i nije neki problem..Uostalom, neki od vas će ovaj post čitati u 17h ili 21h i sve se onda svodi na isto. Zakazivanje postova je super stvar i kada mi se javi gomila ideja u pola noći a sigurno tada neću objaviti post. Pa onda lepo sve iskucam i zakažem za ujutru, za prekosutra ili neki drugi dan u nedelji. Svi sretni i zadovoljni :)) 


Zakazivanje postova je preeeeeelako! Dakle sve što treba da uradite jeste da stisnete dugme Zakaži (Shedule) sa desne strane blogger  post editora i da odaberete drugu po redu opciju koja se zove: Podesi datum i vreme (Set date and time). Tada će vam se otvoriti kalendar na kom treba da odaberete datum i vreme kada želite da vam se post pojavi na blogu. I kliknite gotovo (done) pa objavi (Publish)! I post će biti zakazan ili planiran. Te ste sa njim završili :) U podešavanima treba da vam bude podešeno Centralno evropsko vreme :)








Takodje, u poslednje vreme sam dosta zapostavila rubriku Amazing places. To se desilo zbog toga što nisam imala dovoljno vremena da pretražujem lokacije o kojima bih mogla da pišem (što je kraći deo posla) a o vremenu koje mi je potrebno za prikupljanje informacija, slika i svega ostalog u vezi odabrane lokacije, da i ne govorim. Postovi iz te rubrike mi oduzimaju najviše vremena iako sve što treba da uradim jeste da guglam i uredjujem slike. Izgubim pola dana po postu. I posle kažu kako blogeri ne rade ništa, samo sede kod kuće. Jes' al' vreme košta. To je pola dana mog života. Utrošeno, izgubljeno..zauvek. Odoh sad da smišljam šta za sledeći post iz ove rubrike, šta za sledeći post iz vaše omiljene rubrike Pričamo petkom, šta za sledeći post iz...i tako u beskraj :)













You Might Also Like

25 коментара

  1. Ja sam ovo juče skapirala, i to jedva. Da si samo izbacila post dva dana pre uhh... Mada, pomaže, sigurno!

    bluebaby204.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Post kao porucen. Hvala. Volela bih jos vise da pravis ovakve postove, meni kao ne tako iskusnoj blogerki veoma znace. :)

    ReplyDelete
  3. Znam ovo već duže vrijeme i zaista pomaže! :) Inače i ja sam pisala post na istu temu prije mjesec-dva :D

    ReplyDelete
  4. Ja sam za ovu opciju znala i najviše sam je koristila za vreme raspusta,jer kada i nisam kucala postove oni su izlazili zakazani... :D
    Fashion Awake

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Hvala ti! <3 Ovo ce mi definitivno olaksati pola posla

    ReplyDelete
  7. Jao Andrijana, ti si andjeo :) sve ove savijet pamtim za "jednog dana" :*

    ReplyDelete
  8. Dobro je dok ima inspiracije :) A poslednjih nekoliko rečenica podvući, sve si lepo rekla... L.

    ReplyDelete
  9. Za ovo nisam znala,hvala <333

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Za ovo sam već znala i stalno ga primjenjujem jer mi treba, ali sigurno je da ima onih koji nisu pa će im baš poslužiti! Sve mi se više dopada ova tvoja vrsta postova. :D ♥

    Romwe wishlist ---------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ne zakazujem postove, mada izgleda odlicno i pravi spas za gust raspored, tako da bih mogla da pocnem da praktikujem to. :)

    ReplyDelete
  12. Joj spasila si me! Imam školu samo ujutro te također ponekad ne stignem objaviti post, a budući da je to moguće na Wordpressu, pitala sam se da li je to moguće i za Blogger, a ti si mi dala odgovor! :)

    Kako je klizanje utjecalo na mene i moj život (samo na): Marina's place

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)