Pričamo petkom: Kako preživeti školu? II

1:06 PM



Jako mi je drago da vam se dopao prethodni post. Danas nastavljamo tamo gde smo stale prošlog petka ali se ovaj put osvrćemo na trikove za lakše i brže učenje. Obavezno ih probajte i javite mi da li je upalio! :) Kad je o samom procesu učenja reč..hm, za mene važi nekoliko pravila koja su već godinama unazad ista. O bilo kom predmetu da se radi kad spremam ispite to izgleda ovako:

*pročitam celu knjigu ili celo gradivo koje spremam
*izvučem na papir najvažnije stvari iz svake lekcije
*nikad ne prekucavam već pišem na papir
*dok pišem skoncentrišem se i pamti što više mogu
*ako učim za test posvetim mnogo pažnje detaljima i sve 
što izvlačim na papir pišem najkraćim mogućim rečenicama
*ako je buka uključimm Rainy cafe i stavim slušalice
*uvek odmorim posle pravljenja te tzv ''skripte za samu sebe''
*kad krenem da učim gledam da to bude naglas
*ako ne mogu naglas onda opet stavim slušalice i pustim Rainy cafe
*podelim tu svoju skriptu na više delova
*posle svakog naučenog dela se nagradim tako
što pojedem neki slatkiš, odem u šetnju, odgledam seriju, pustim muziku i slično
*pre sam učila na krevetu isključivo, sad isključivo za stolom
*kad naučim neku lekciju, zatvorim knjigu i ispredajem je naglas ili u sebi
*posle učenja obavezno legnem da odremam







Moja pitanja za vas su:

1. Na koji način vi učite?
2. Kako se borite sa bukom i ometanjem drugih?
3. Da li sebe nagradjujete i motivišete posle naučene lekcije, poglavlja, oblasti i slično? 












You Might Also Like

7 коментара

  1. Jedva sam dočekala drugi deo. :) 💜
    I odlični trikovi. :) 💜 Ja takođe prvo par puta pročitam lekciju, zatim ili podvučem ili napišem na papiru ono najvažnije, pa za svaki deo nađem nešto što me asocira na tu rečenicu koju trebam da zapamtim, i onda sve ide lako. :D Kada je buka ja jednostavno ne učim, samo se nadurim i čekam da drugi to primete kako bi me ostavili u tišini. :D Probala sam sistem sa nagrađivanjem, ali kada su slatkiši u pitanju, čim sebe nagradim jednom kockom čokolade, ostavim knjigu i sve pojedem, tako da sam s tim prestala... :D A ni nagrađivanjem odmorom ne uspeva, jer se moj odmor toliko oduži da na kraju ništa ni ne naučim. :D I izvini što sam se ovde malo raspisala. :D 💜💜
    <3333333333333333333333333333333333

    ReplyDelete
  2. Ja sam onda čini se jako čudna, jer ja mogu zapamtiti jedino ako je nekakva buka, ako netko glasno priča i kad je televizor upaljen. Jer ako je skroz tišina onda se nikako ne mogu koncentrirati na učenje jer razmišljam o nečemu drugom.
    A po ovim ostalim stvarima smo iste, uvijek sama sebi radim te nekakve "skripte", ukrašavam markerima, ponekad čak radim umne mape i nekakve kartice ukrašene svačim jer sam više vizualni tip.
    Ne nagrađujem se jer ako se nagradim jednom epizodom serije to će prijeći u još jednu i još jednu i tako hahah ali jedem nekakvo voće dok učim i pijem čaj jer mislim da tako isto više zapamtim ahahha :)

    ReplyDelete
  3. I da, hvala ti što si nam otkrila taj rainy cafe jer mi se jaaako sviđa, imam to stalno upaljeno i kao da mi daje nekakvu inspiraciju :)

    ReplyDelete
  4. Pa imam malo veci hodnik i ne cuje se buka, ucim u miru i tisini...A kada imamo gostee onda odeem u bilo koju drugu sobu i pustim muziku bez teksta tj. karaoke i na taj nacin ucim. Ja podvlacim ono sto je najvaznije, pa onda to sto podvucem napisem na papir,ja dok pisem na papir dosta toga naucim i posle procitam par puta i kraj.Inace odlicni saveti :)

    ReplyDelete
  5. Ja najviše volim da učim tako što izvlačim najvažnije stvari u neku svešcicu ili na papir, a onda sve to lepo ukrasim kako bi mi bitne informacije zapadale za oko. Buka nikada nije bila moj problem pri učenju, verovatno zato što je moje odeljenje po prirodi znatno glasno, pa sam onda navikla da se na neki način odvojim od toga i koncentrišem na ono što radim. Predivno napisan post, draga! :) <3

    In my heart

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)