Pričamo petkom: Sajtovi koje preporučujem

6:29 PM



Jako vam se dopala moja prošla preporuka pa sam rešila da vam i danas pokažem par interesantnih sajtova koje ja volim da posećujem. Neću dužiti mnogo već ću odmah da predjem na stvar :)


On DVD Releases

Ako volite filmove obožavaćete ovaj sajt. Naime ovaj sajt imam sjajnu bazu podataka sa velikim brojem filmskih kategorija. On zapravo služi da vam pomogne da odaberete film za gledanje. Sa desne strane sajta imate kategorije i kada odaberete ono što volite otvoriće vam se gomila filmova od kojih je svaki opisan u par rečenica i sa trejlerom tako da film koji vam se dopadne možete pogledati na nekom sajtu za online gledanje ili jednostavno (dok još nije protivzakonito) skinite sa torrenta :). :) Ja najčešće pretražujem trilere i romantične komedije, blah :) 



Ovaj sajt posećujem jako retko ali je važnost podataka koji se nalaze na ovom sajtu izuzetno velika. Zašto vam to kažem? Zato što me svaki put kada posetim ovaj sajt šokiraju činjenice i stvarnost koju tako zanemarujem. Ovaj sajt je zapravo sajt sa gomilom statističkih podataka koji se menjaju svake sekunde tu pred našim očima. Sve je svedeno na brojke. Izgleda donekle jezivo ali tako realno. Ovaj svet je tako veliki i mi smo za svet samo brojke. Na ovom sajtu možete sagledati šta se to dešava u svetu u svakoj sekundi. Možda neki podaci nisu od velike važnosti, kao na primer broj proizvedenih automobila danas ili broj poslatih email-ova danas ili količina novca potrošena na video igrice u svetu danas ali postoje neki podaci koji će vas šokirati pa možda i osvestiti ili vam otvoriti oči. Kao što su naprimer emitovana količina CO2 ove godine u tonama, izgubljene šume ove godine u hektarima, broj ljudi koji su umrli od gladi danas, broj abortusa, broj zaraženih HIV-om.. Mene je pored svega ovoga najviše šokirala brzina kojom raste broj popušenih cigareta ove godine i količina novca potrošenog na ilegalne droge.. U pitanju su milijarde!

Petar Vasić

Mnogi već znaju (naročito oni koji me prate na Snapchat-u) da ja obožavam marketing, posebno internet marketing. Petar Vasić je lik koga sam otkrila sasvim slučajno pre par meseci i lik od koga sam toliko toga naučila da vam to ne mogu opisati. Ako vas zanima kako da iskoristite društvene mreže da zaradite novac, ako vas zanima kako da od sebe stvorite brend ili od svog brenda napravite megabrend onda obavezno lajkujte Petrovu stranicu na fejsu i pogledajte neke od njegovih videa kroz koje nam on na jedan neobičan ali veoma jasan način govori kako da postanemo i budemo najbolji! :)


Tasty

Tasty je moja omiljena food stranica na fejsu! Gomila jednostavnih video tutorijala kako da napravite neka interesantna jela. Onima koji vole da kuvaju će se svideti sigurno! :)








Moje pitanje za vas:

1. Da li ste pronašli neki interesantan sajt?
Preporučite mi ono što vi rado posećujete




*p.s. fotografije ove dve ambasade su nastale juče :) <3 














You Might Also Like

11 коментара

  1. I ja isto pratim fb stranicu Tasty!

    ReplyDelete
  2. Ja ne pratim niti jednu od ovih stranica ali ću ih svakako posetiti. Moram priznati da sam prvi put na tvom blogu,a videla sam link ovog bloga u tvom opisu na instagramu. I malo je reći da sam oduševljena. Savrśene slike. Pravopis. Izgled bloga. Sve je na svom mestu. Nemam pojma koliko godina imaš,niti kako izgledaš ali imaš veliku plus od mene za ovo što radiš !

    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ne pratim nijedan od ovih sajtova, tj. stranica, ali svi/e mi se dopadaju i hvala ti na predlozima. Definitivno nastavi da nam preporučujem zanimljive sajtove kada na njih naiđeš :) :*

    ReplyDelete
  4. Great post, I love the photos too 💗
    Happy Holidays!
    Xxx
    www.travelera.es

    ReplyDelete
  5. Svi sajtovi su me oduševili, pogotovo Worldometers, od sada ću ih redovno posećivati. ❤❤ Nemam neki poseban sajt da preporučim. :) Ako se dosetiš još nekog sajta obavezno ga spomeni! ;*
    <3333333333333333333333333333333333

    ReplyDelete
  6. Hvala ti na predlozima ovih dana baš tražim neki sajt sa filmovima. Ja bih tebi preporucila stranicu na instagramu, u pitanju je žena koja pravi kolače svih oblika i dimenzija i još štošta, zove se @aninikolacici pogledaj obavezno.

    ReplyDelete
  7. Oduševila sam se ovim sajtovima, pogotovo Worldometers-om. :D Hvala ti što si ovo podijelila sa nama! ♥

    innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlični sajtovi, kao i post! ♥

    Ako hoćete, pogledajte moj blog i učlanite se: http://javelina03.blogspot.com/ ♥☺

    ReplyDelete
  9. A i ja obožavam da gledam videe sa sajta Tasty. Za nas blogere preporučujem nešto što je na sličnu foru, zove se Nifty. :)

    Shine perfection <-- Novi post

    ReplyDelete
  10. Hvala ti na ovim DIVNIM sajtovima! Nisam do sada ni jedan pratila ali mislim da ce mi biti u buducnosti od velike koristi (pogotovo kada ne budem imala ideju za film ili neki prepis)! Najviše mi se svidja sajt sa filmovima. ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fotografije su jako lepe i veoma zanimljive! Mnogo mi se sviđa tvoj instagram profil!



    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)