Pričamo petkom: Gde je tvoja srodna duša?

5:21 PM


I pošto sam na Snapchatu imala izliv nežnosti (za koji me moja draga Ema tako isprozivala al' ajd :D) rešila sam da napišem post na temu ''srodne duše''. Zapravo ja nisam neko ko baš, baš veruje da svako ima neku svoj srodnu dušu, svoju savršenu drugu polovinu. Mislim da savršeni odnosi u praksi ne postoje i verujem da je sve stvar komunikacije, dogovora, tolerancije ali naravno pre svega poverenja i ljubavi. Dakle, ne mislim da za mene negde na ovoj planeti postoji savršen muškarac ali verujem da ću jednoga dana odabrati i imati jednog koji mi prija, za kog sam spremna da se nečeg odreknem, kog sam spremna da volim svakim delom svoga bića i koji će to ceniti i uzvratiti mi. 

Ako verujemo da će taj moj ''odarani'' da se pojavi u nekom trenutku u budućnosti i da ćemo imati nešto lepo to valjda znači da on već negde postoji. On sad vodi neki svoj život, bavi se njemu zanimljivim stvarima. Možda se i srećemo ali se još uvek ne primećujemo jer nije trenutak. Možda se i znamo a nismo još uvek shvatili. A možda je on jako daleko i možda baš sad ima nekog a da još ne zna da je ona pogrešna ;) Ko zna koliko smo puta bili na istom mestu, možda i u isto vreme a da to nismo znali.. A opet, možda i nismo nikada. 




Poenta priče je da iskreno navijam da mu ide dobro sada. Da je zdrav, vredan, srećan. Volela bih da je uspešan na svim poljima koja su mu važna. Da nije mnogo povređivan ali da je prošao i kroz to, jer sve je za ljude. Volela bih da putuje, da se druži, da ima devojke, da se smeje, da je zadovoljan. Nadam se da ne pravi velike gluposti i da se čuva. 

Jedva čekam da ga sretnem i da ga zavolim. Ali se neću buniti ako se moje čekanje oduži. Desiće se onda kad bude trebalo. Možda ću između toga imati neke druge ljude, možda i neću.. Možda ću na njega naleteti već za pola sata ili pola godine. Nije važno. Važno je da se prepoznamo jer najvažnija priča naših života tek tad zaista počinje.




Moja pitanja za vas su:

1. Da li verujete u srodne duše ili nešto slično?
2. Da li nekad pomislite na tu vašu osobu, koju možda još uvek ne poznajete, a verujete da ćete provesti život sa njom?
3.  Kada biste bili sigurni da će baš vaša srodna duša pričitati vaše anonimno pismo, šta biste joj/mu napisali?

You Might Also Like

4 коментара

  1. Jako verujem da tamo negde postoji neko ko je savršen, manje više (za mene, jer savršenstvo ne postoji). Zapravoo, ne mislim da je srodna duša strogo suprotni pol. Ako nadjes neku drugaricu koja je fantastična, mislim da je ona moja srodna duša koja voli sve isto kao ja, o svemu lepo pričamo i slično. No i ja jedva čekam da upoznam svoju ''mušku'' srodnu dušu... ☺

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Iskreno, nikada nisam razmišljala o svojoj srodnoj duši. Ali, ako ipak ta osoba negde postoji želim mu sve što si i ti svome poželela. Hmmm, možda bih napisala da se nađe blizu mene i da se upoznamo pre nego što napravim neku veliku grešku. :D

    ReplyDelete
  3. Da, verujem da moja srodna dusa ppostoji. I znam za koju osobu bih najvise volela da mi je srodna dusa. :D

    http://onlinedevojkablog.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)