3 knjige

10:30 AM


Prošlo je sigurno par nedelja od kada sam ove knjige vratila u biblioteku. Post stoji kao radna verzija već jako dugo i vreme je da ugleda svetlost dana. Danas vam pišem o jednoj od najvažnijih stvari mog života - knjizi. Preciznije knjigama. Obožavam knjige. Moja ljubav se prema njima rodila, iznenada, u četvrtoj godini srednje kada sam se prvi put u Beogradu učlanila u biblioteku. Okej, čitala sam i pre toga knjige naravno. Bila sam više godina član biblioteke u Šapcu i znala sam skoro celo dečje odeljenje napamet. Ali sad pričamo o stvarnoj ljubavi prema knjigama.. Zapravo, o trenutku kada sam postala svesna da volim knjige, da uživam u čitanju i maštanju. O trenutku kada je ta ljubav prema knjizi sazrela. Istini za volju ne volim teške i mučne knjige ali imam želju i njih da čitam. Uglavnom čitam knjige zabavnog karaktera ali kako sam starija imam osećaj da me sve više privlači neka ozbiljnija literatura ali ne dam se :) Ima vremena za ozbiljne knjige. Sada čitam ono što me opušta van gradiva i literature za faks, koja me ponekad muči.

Tri knjige koje bih vam preporučila već vidite na fotografijama. Mene je najviše oduševio triler Marka Barnela ali ništa manje nisam uživala ni u romanu Nikole Malovića i njegovim fantastičnim opisima obale Jadrana, protkanim lepotom jedne mlade žene i sjajno pričom vezanom za nastanak i proizvodnju majica sa mornarskim dezenom. Stajling za uspeh je više neka vrsta vodiča za one koji vole modu i žele da znaju više. U svakom slučaju pogledajte ove knjige, potražite ih u knjižari ili vašoj bibloteci pa ako vam se dopadnu vi mi javite. 

Kameleon - Mark Barnel
Stajling za uspeh - Edit Hed  & Džo Hajms
Jedro nade - Nikola Malović















You Might Also Like

5 коментара

  1. Hello from Spain: fabulous books .. We keep in touch

    ReplyDelete
  2. Iako nisam neki ljubitelj knjiga,uživam čitajući knjige koje su po mom ukusu,pa mi I za njih treba samo jedan.Super odabir.Na mom blogu je novi post,pa pročitaj ako želiš:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-učlanjena sam u tvoj blog,pa bi mi mongo značilo kada bi mi uzvratila:)

    ReplyDelete
  3. Nisam pročitala ni jednu od tih knjiga, ali sada ima želju da pročoitam Jedro nade.
    P.S. Fotografije savršene kao i uvek

    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Knjige se baš čine zanimljivim, ali najveću pozornost mi je uzela knjiga 'Stajling za uspijeh'. Nadam se da ću je naći u knjižnici i pročitati. :) Slike kao i uvijek, odlične!♥

    My little corner

    ReplyDelete
  5. Predivno, draga moja! Nisam pročitala ni jednu od ovih knjiga, ali ovaj triler Kameleon mi po opisu deluje zaista fenomenalno, definitivno će uskoro biti u mojim rukama. :) Prelepe fotke! <33

    In my heart

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)