Enterijer: Nanna home - raj za ljubitelje enterijera!

4:55 PM



Oni najveći ljubitelji enterijera sigurno već znaju za Nannu - ušuškani enterijer raj u Beogradu! Pak, ako ste se kojim slučajem tek sada prvi put susreli sa brendom Nanna, verujte mi na reč, do kraja ovog posta, upoznaćete svoje novo omiljeno mesto u gradu! 

Negde početkom prošle godine sasvim slučajno naletela sam na Facebook-u na simpatičnu stranicu sa mnogo predivnih fotografija još simpatičnijih stvarčica. Uključili su se svi moji alarmi, uzburkale su se sve moje fantazije o mojoj savršeno uređenoj sobi. Inspiracija na prvi, drugi, treći..ma na svaki klik. U prvi mah nisam ni shvatala da je u pitanju radnja koja se nalazi u mom gradu - jer da jesam, verujte mi, u roku od pola sata bila bih na licu mesta sa kesom punom stvarčica i vrećom griže savesti zbog impulsivne kupovine. Odlagala sam posetu nedeljama, mesecima..jer sam znala da ću želeti sve! No, danas kada sam prvi put ušla u ovo malo carstvo, shvatila sam da sam pravila potpuno pogrešne korake izbegavajući ovaj trenutak, jer sam duboko u sebi uvek znala da u Nannu jednom moram otići. Zavarala sam sebe pričom da sve ovo radim zbog mojih čitateljki i zbog posta koji vi sada čitate! A otišla sam jer više nisam mogla da izdržim :) Rekoh sebi: Poslednji je dan velikih popusta! To ne smem da propustim! 

Dame iz Nanne su me sjajno ugostile! Fotkala sam i divila se svim ovim stvarčicama uživo, konačno! I verujte, nisam vam ni uspela uslikati sve. Ima toliko toga... Ovo je samo deo. Na posletku, došao je trenutak zbog kog sam zapravo i smislila čitav plan a to je kupovina jednog pre pre pre presavršenog prekrivača sa dva lica (prva slika ispod ovog teksta). Ma kakva griža savesti! Nisam se osećala bolje poslednjih sto godina!! :) I taman kad sam platila i spremala se da izađem završila sam sa još jednom Nanna kesom punom poklona! Ako vas zanima šta sam to dobila, trknite na moj Instagram profil (klik ovde) i bacite pogled! 

I da, drage moje dame, ne ustručavajte se! Skoknite do Nanne što pre! Nema ništa lepše od osmeha žene kad voli.... i kad kupi nešto što želi! :)

 Imate sve moje preporuke!

~
Gde se nalazi Nanna?
Nanna se nalazi na 3 lokacije u Beogradu:
1. Nušićeva 7A
2. Baba Višnjina 48
3. Nanna Belville - zgrada Suncokret

Nanna na društvenim mrežama?
FB: Nanna
~




























































*Ovaj post nije sponzorisan.









You Might Also Like

13 коментара

  1. Presavrseno jeee,vreme na raspustu cu svakako iskorisiti da posetim ☺😚❤!Fotke su savrsene!❤❤

    ReplyDelete
  2. Radnja prsti od inspiracije i prelepih stvarcica. Tako se pojave neke radnje u kojima bih sve zuvo pokupovala! Odusevila si me slikama *___*
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista sam kao ti :) Čini mi se da bih sve kupila! :)

      Drago mi jeee <3333

      Delete
  3. Odusevljena sam ovom radnjom *__* Cim budem bila u mogucnosti idem da je posetim ♥

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Vec dobrih 6 meseci unazad pratim njihov IG profil i vec imam spisak stvari koje bih kupila.Ali, kako mi nije blizu onda nikada nisam ni svratila jer bih morala sa decom. A, otici sa decom (malom ) u ovakvu radnju je nemoguca misija jer sve im je zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam bila u radnji kada je došla jedna žena i komentarisala je kako je gotovo čitavu dečiju sobu dekorisala stvarima iz Nanne. :) Verujem da svašta lepo možeš da pronađeš. :) Klince nekome na čuvanje pa na sat, dva..daj sebi oduška <3 :)

      Delete
  5. Čim mi se ukaže prilika da odem u Beograd, definitivno ću posjetiti ovu radnju. Ovo je raj za mene haha :) Extra post, oduševila si me

    http://everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Čim se ukaže prilika, posećujem Nanna i odmah kupujem ove stvarčice koje si nam prikazala. SLike su predivne, jako lepo su nam prikazale temu ovog posta. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ReplyDelete
  7. Draga moja koleginice, nemam komentar!!! Profesionalac uvek! <3

    ReplyDelete
  8. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)