Utisci sa pretpremijere filma Zona Zamfirova 2

7:50 PM



Danas sam imala čast da budem gost na pretpremijeri filma Vrati se Zone (Zona Zamfirova 2) u bioskopu Roda Cineplex. Sjajna atmosfera se osetila još pre same projekcije u holu bioskopa gde smo se sastali oko 11h. Film je počeo u 11.30 i trajao je oko 2h. Veliku buku izazvao je ovaj film i pre nego što je pušten u naše bioskope, pre svega zato što je Zona Zamfirova 1 rađena po književnom delu čiji je autor Stevan Sremac. U drugom delu filma čiji su scenario pisali Ivana i Miroslav Mitić a po romanu koji nosi naziv ''Zona Zamfirova - šta je bilo posle'' čiji je autor Dušica Milanović Marika, izmenjena je čitava glumačka postava. Nažalost negativne kritike su sastavni deo svakog filma jer su ukusi različiti ali smatram da negativne kritike koje ostavljaju ljudi po internetu pre samog gledanja filma nisu konstruktivne.  No, ja ću biti iskrena i reći ću vam, da bez obzira što ovaj komad nije pronikao iz književnog dela našeg velikana S. Sremca, urađen je kvalitetno. Meni se, moram da priznam, dopao - 7/10 :) Zonu igra Brankica Sebastijanović a Maneta Milan Vasić. Odmah ću vam reći da ja nisam oduševljena Brankicinom glumom u njenihm prethodnim filmovima/serijama.. ona jednostavno uvek glumi isto i za moj ukus to nije dovoljno, mada se u ulozi Zone snašla solidno. Milan Vasić koji glumi Maneta, takođe nikada nije zadobio moje simpatije - pre svega jer nikad nije glumio u ostvarenjima koja su se meni dopadala. Bio mi je okej ali ništa posebno. Međutim, verujem da je uloga Maneta u ovom filmu možda i jedna od najboljih u njegovom životu i sve njegove glumačke sposobnosti su došle do izražaja baš u ovom ostvarenju. I dalje sam pod utiskom tog preokret u mom mišljenju kad je gluma Milana Vasića u pitanju!





U nastavku ću vam dati kratak sažetak filma, te ako ne želite da čujete detalje pre gledanja, preskočite sledeći pasus!

Dakle, film se nadovezuje na prvi deo Zone Zamfirove i priča počinje 2 godine nakon venčanja Maneta i Zone. Njih dvoje se i dalje vole istim žarom ali ne mogu da dobiju decu. Kalina je udata za jednog od Manetovih šegrta i sa njim ima dete ali i dalje voli Maneta i na sve načine pokušava da ga pridobije što izaziva veliku ljubomoru kod Zone. Međutim, sva njena ljubomora, koja ih dovodi u neprilike, je bespotrebna jer Mane Kalinu ni ne primećuje. 




Ako vas zanima da li će i na koji način Mane i Zona prevazići svoje probleme navratite u bioskope od 25. januara i dobro se zabavite i nasmejte uz nastavak romantične priče iz filma koji smo gledali još kao klinci :) Preporuka!



Pogledajte trejler za film klikom ovde!





*Ovaj post nije sponzorisan.







You Might Also Like

11 коментара

  1. Jedva čekaam da odgledam drugi deo! Mada, prvi sam gledala dok sam bila prilično mala, a ove godine imam Zonu Zamfirovu kao lektiru. Mislim da ću nakon čitanja ponovo pogledati prvi deo, pa tek onda ovaj. Glavne glumce inače mnogo volim pa verujem da će mi se i film dopao :)

    Novi post: http://bbooklovers.blogspot.rs/2017/01/tbr-2017.html

    ReplyDelete
  2. Poslednjih meseci ne propuštam domaće filmove, tako da ću pogledati i ovaj, baš me zanima kakav je :) Ni ja nisam preterano oduševljena Brankicinom glumom, nije mi to to. Verovatno neće moći da zaseni Katarinu Radivojević, ali želim da pogledam. :) Drago mi je što si podelila utiske sa nama. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po meni, u ovom filmu, Brankica nije Katarini ni do kolena.. Ali je Vasić bolji od Ćetkovića :)

      Delete
  3. Videla sam na Instagramu da si išla da gledaš ovaj film i baš sam htela da te pitam kakav je, ali si me preduhitrila :D Sigurno ću otići da ga pogledam jer mi je kao maloj Zona Zamfirova bio omiljeni film. ♥

    ReplyDelete
  4. Nisam ljubitelj domaćih filmova, pa ne verujem da bi mi se ovaj film svideo. Ali lepo je što si ga pogledala. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ReplyDelete
  5. Zona Zamfirova je jedan od mojih omiljenih filmova koj rado gledam sa porodicom kada god se prikazuje na tv-u. Posle ovo posta, mami sam predlozila da idemk na projekciju ovog filma na raspustu, sta je ona rado prigvatila. Ako budes raspolozena, javicu ti utiske :D
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  6. Gajim neopisive simpatije prema prvom delu,pa planiram da pogledam i 2. Romanticna prica opisana u prvom delu mi je uvek bila stvarno draga. Glumacku postavu za koju sam cula da glume relativno poznajem,ali se nadam da cu imati prilike bolje da ih upoznam u ovom filmu. Brankica mi je, slozila bih se, uvek bila jednolicna. Medjutim, Milan mi je uvek bio simpatican, ali me je zaista osvojio u pozoristu,tako da ne sumnjam da ce i sad biti maestralan! Veoma se radujem da odgledam ovaj film,hvala na postu!

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)