15 zanimljivih činjenica o meni koje sigurno niste znali :)

10:00 AM




Gledajući Dušanov video došla sam na ideju da napišem ovaj post :) Generalno mnogo sebe dajem na blogu ali sam takođe sigurna da vi o meni znate veoma malo :P Pa evo..


1. Obožavam jagode i sve od jagoda izuzev soka. Ne znam kako, ali sok mi nije nešto..

2. Mrzim ananas, čak mislim da mi smeta jer me od njega boli glava.

3. Obožavam da jedem meso. Znam, ako ste vegan ili vegeterijanac nećete gotiviti ovu činjenicu..

4. Ne pijem alkohol. Ne znam, meni se ukus alkoholnih pića ne dopada. Ili mi je gorko ili ljuto ili...

5. Mogu da zaplačem za glupe stvari. Na primer, neko drži govor ili priča nešto na šta sam ponosna i bap... suze se slivaju.

6. Učestvovala sam u 2 studentska protesta. U jednom kao podrška a u drugom kao organizator.

7. Moje savršeno subotnje veče je: ja, filmovi, kokice i flaša puna soka :)

8. Tuširam se užasno vrelom vodom. Kad izadjem ispod tuša crvena sam kao rak.

9. Ne podnosim duvanski dim. Smeta mi zapravo. 

10. Moje omiljeno jelo je pica.

11. Radila sam kao Spectator Srvice na Evropskom prvenstvu u rukometu za muškarce 2012. Svetskom prvenstvu u rukometu za žene 2013. u Kombank Areni. Zapravo, ja sam bila jedna od nekoliko desetina ljudi koji su bili zaduženi da ljude sprovedu do njihovog sedišta tokom 4 nedelje takmičenja.

12. Prvi novac sam zaradila tako što sam delila letke. Taj posao sam našla sama tako što sam u svom sandučetu pronašla letke za jedan fast food. Pozvala ih i umesto da poručim hranu pitala ih da li im treba neko da deli letke. 

13. U prvoj godini svog školovanja bila sam na samofinansiranju. Moji roditelji su platili 80.000 dinara da bih išla na fakultet a ja sam se sebi zarekla da ću taj novac vratiti u kuću kako znam i umem jer me je bilo sramota. Sledeće godine sam zahvaljujući svom radu i trudu dobila stipendiju Grada Beograda za studente sa prosekom većim od 9,00 i tako vratila novac u kuću.

14. Tokom 2013. godine sam 2 meseca dobrovoljno boravila i radila kao kuvarica u jednom manastiru.

15. Užasno sam paranoična po pitanju bezbednosti u stanu. To je posledica činjenice da živim sama od svoje 15 godine i da se nisam u potpunosti opustila više od 8 godina. Pored mog kreveta je uvek skriveno hladno oružje mada nisam sigurna da bih smela da ga upotrebim čak i da neko provali dok spavam.

Napišite mi u komentarima 5 činjenica o sebi!! :))






Photos: My Pinterest

You Might Also Like

9 коментара

  1. Svaka ti čast, pre svega. Ne znam puno dvadesetogodišnjakinja koje su spremne na to da vrate novac u kuću, svojim radom i trudom, ili da kuvaju u mamastiru. Hm, mogle bi se one jutjuberke što na svojim instagram profilima kače slike kesa iz šopinga, kako bi nam dokazale da imaju para, ugledati na tebe... Eh, da je više takvih, draga, bilo bi nam baš dobro ❤ A pet činjenica o meni:
    Danas mi je rođendan hehe ☺
    Mnogo bih volela da se bavim nekim poslom koji ima veze sa međunarodnim odnosima ili ljudskim pravima. Ne znam zašto, ali mi je to jako zabavno.
    3. Volela bih da živim u San Diegu, isto nemam pojm zašto, ali mislim da je tamo prelepo haha
    4. Rođena sam u Novom Sadu, a daaaleki preci su mi bili Mađari, ali ja pojma nemam mađarski, i mogu da dobijem njihov pasoš i državljanstvo, ali nemam vremena da naučim jezik...
    5. Alergična sam na papriku i kupus, a ne bi trebalo ni mahunarke da jedem, tako da nema boranije! Jednom sam je probala, slavim dan otkad ne smem da je jedem xD


    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Because I am half vegan, I don't like the third fact and I think vegan food is much healthier than meat and fish, and plus eating meat increases the risk of a heart attack by 50%. You should think about it. But otherwise you seem like a very interesting person! I use a very hot water when showering too, I guess you hate being cold as much as I do. 🙎

    ReplyDelete
  3. Vidimo da smo po nekim stvarima slične, i svaka ti čast što si se potrudila da nadoknadiš roditeljima novac koji su ti platili za školovanje, mislim da je danas (nažalost) malo osoba kao što si ti, a i čestitam na tako dobro prosjeku :O

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hah, znala sam da obožavaš picu, da se tuširaš vrelom vodom i da si sav novac vratila jer si to spomenula, a moj mozak procesirao u jedan kutak :) Ma, kada bi ja živjela sama i da ki netko provali, ja bi ga hladnokrvno nečime udarila po toj glavi jedno 2 puta, i nazvala policiju! Samoobrana!

    Obožavam nogomet, dokapetanica sam i igrama desni bok i ponekad napad!
    Zarađujem vlastite novce prodajom nakita i od Avon popusta.
    Idme na 4 dodatne, vatrogasac sam i još treniram karate.
    Poljubila sam se sa 12 godina, sa svojim prvim dečkom u autobusu.
    Pišem blog godinu dana
    Ne jedem paštetu, salamu itd. a hamburgere i picu rijetko.
    I zadnja - Trčim svaki dan, i prilično sam ledena srca <333

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  5. Znala sam za jagode, picu i tuširanje. :3
    Evo neke činjenice o meni:
    1. Rodjena sam 30.10. '02 što znači da mi je rodjendan za 13 dana. 😊
    2. Trenutna želja mi je da budem bibliotekarka i volela bih da upišem Karlovačku gimnaziju. :)
    3. Volim da čitam knjige, slušam muziku, gledam filmove i fotografišem. <3
    4. Trudim se da dajem sve od sebe u školi ali izgleda da se ne trudim dovoljno. .
    5. Sledeće godine počinjem da snimam za yt. :D
    p.s svaka čast za ove poslove i plan da vratiš novac u kuću.
    Zadivljena sam tom činjenicom da si zacrtala to sebi i uspela da ispuniš, ne sumnjam ja u tebe ali to se ne vidja svaki dan. Bravo!

    ReplyDelete
  6. Pronalazim se pomalo u 13 cinjenici, jer bih isto tako uradila da sam se nasla na tvom mestu. Verovatno si veoma skromna osoba, ako ne gresim? Po tvojim cinjenicama zakljucujem da smo dosta slicne..
    1. obozaaaavam picu i nikad mi nece dosaditi!
    2. imam toliko hobija u kojim uzivam da prosto nemam vremena da postignem sve sto sam zelela (fotografisanje, crtanje, pravljenje nakita, pisanje..)
    3. ja sam jedna velika umetnicka dusa hahah
    4. volela bih posetiti Barcelonu i New York!
    5. obozavam da citam tinejdz knjige
    <333

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Hah, jako zanimljiv post, zaista.
    Ne znam zasto, ali i mene boli glava od ananasa.
    Inace kada je moja malenkost u pitanju evo nekih zanimljivih činjenica:
    1.) Gotičarka sam, a bavim se pevanjem narodne muzike (pozer :/ )
    2.) Idem u školu koja zahteva štreberluk i učenje, a ponašam se kao huliganka i klošarka, bruka.
    3.) Pušač sam, a smeta mi duvanski dim, jako jako
    4.) najbolji ortak mi je moj tata, a najveći neprijatelj majka. Ok.
    5.) Imam i psa i mačku, i oboje spavaju sa mnom u sobi. Volimo se.

    <333

    Gotičarka

    ReplyDelete
  8. Sjajan post! :D Nisam znala neke stvari o tebi, a nekima si me jako prijatno iznenadila.Divna si osoba! Vokela bih da malo vise cujem o manastiru i tvom boravljenjju tamo. :)
    1.drzim koncerte dok se tusiram
    2. U mladjim raredima(pet i sesti), plakala sam kad dodbijem 4
    3. Zimi su mi prsti na nogama i rukama i nos uvek pakleno ledeni
    4. Idem na hor, iako stvarno ne znam da pevam
    5. Mnogo se bkamiram i uzivam da se smejem sebi sa svojim drustvom. :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  9. Mislila sam da iskomentarisem picu ali ovaj manastir je oduvao! Svaka cast ������

    5 cinjenica o nama koje niko ne zna

    1. Ja ne volim sokove on ne moze da zivi bez njih.
    2. Sve fotografije pizza koje vidite na nasem instagramu je napravio on (pizze ne slike)
    3. Bili smo vise meseci u Turskoj nekoliko puta jer se tamo osecamo kao kod kuce a nemamo veze sa njihovom religijom ili bilo čime
    4. Dok je on bio u vojsci ja sam isla u Bugarsku i dan danas me zeza da dok je on nosio pusku ja sam nosila gumu u akva parku ��
    5. Jedino sto gledamo na tvu je serija Čari tj. Kad se zavrsi jedna serija pronadjemo drugu i onda svako vece provedemo zajedno tih sat vremena gledajuci samo to (bez telefona i slicno)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)