Preporuka za romantične filmove + linkovi za gledanje (Novembar 2016)

12:00 PM


*Danas nema Milion razloga jer još uvek kuckam...


Ako me pratite već neko vreme, znate da romantični filmovi nisu moj omiljeni žanr ali ja znam da moje čitateljke mnooogo vole romantične filmove pa se trudim da ih odgledam što više i one, meni najbolje, stavim u mesečne preporuke. Ovog meseca sam vam spremila 6 filmova od kojih 3 imate online a 3 morate skinuti putem torrenta. Potrudila sam se da vam nadjem i direktne linkove pa čim kliknete na link za download torrent će vam se sačuvati u računaru. :) Od ovih 6 koje sam izdvojila najviše mi se dopao film Always be my maybe a ako ga pogledate verujem da će vam biti jasno i zašto. Spremite kokice i limunadu i uživajte u ovoj suboti! :)






Not another happy ending (2013)


Džejn je uspešna spisateljica a Tom je njen izdavač. Kada tom otkrije da Džejn ima problema sa inspiracijom pokušava na sve načine da joj pomogne i uviđa da ona može da piše samo ako nije srećna. Preduzima sve korake kako bi je učinio nesrećnom dok usput shvata da se samo ludo zaljubljuje u nju. Sjajan film, sam kraj je veoma uzbudljiv :)

link za gledanje





Autumn in the vineyard (2016)



Franki je Nejtova su srednjoškolska ljubav. Život ih je posle škole razdvojio i postali su stranci. Godinama kasnije Nejt se vraća u rodni kraj da započne biznis za koji se školovao dok je Franki već odavno u istom poslu. Njihov odnos se, posle toliko godina, ponovo komplikuje kada kupe isto imanje i vinograd od jednog bračnog para u razvodu. I dok je to prilika za Franki da ostvari svoj san, za Nejta je to samo sjajan poslovni potez te ni jedno ni drugo neće da se odreknu svog dela. Odlučuju se da saradjuju do jesenjeg festivala ali ko bude imao veći prinos grožđa odnosi pobedu i zadržava imanje. Sve ide po planu dok se ne probude stare emocije :)

link za download





Always be my maybe (2016)




Dzejk i Tintin su u promašenim vezama iz kojih izlaze povređeni. I dok leče rane na razne načine slučajno se upoznaju. Započinju divno, otvoreno i iskreno prijateljstvo koje im pomaže da prebole bivše ljubavi. I dok se druže jedno drugo bodre, savetuju i ohrabruju na ljubavnom putu.  Ali negde usput počinju da shvataju da nije potrebno da traže za sebe nove ljubavi jer je već imaju. Film pokazuje da je svaki kraj zapravo samo novi početak :)

link za download





Surprised by love (2015)



Priča o jednoj mladoj i uspešnoj poslovnoj ženi koja pokušava da ubedi svoje roditelje da je njen dečko Ričard onaj pravi. Međutim, oni to nikako ne prihvataju te ona smišlja plan da se za porodičnu proslavu kući pojavi sa novim/starim dečkom iz srednje škole. Gridli je tu da napravi katastrofu i tako joj pomogne da Ričard poraste u očima njene porodice. Međutim, ona ni ne sluti da je sa pogrešnim čovekom sve dok joj je onaj pravi konačno (ponovo) ne ušeta u život.

link za download




Tini (2016)



Film Tini govori o mladoj tinejdž zvezdi Violeti koja se, slomljenog srca, povlači sa muzičke scene i odlazi u jedno italijansko selo kako bi pronašla sebe. Leon, njen dečko, takođe muzička zvezda ni ne sluti da mu jedna koleginica radi o glavi i da ga razdvaja od Violete. Kada sazna da je Violeta nasamarena pričom o njegovoj navodnoj prevari napušta sve i odlazi da je nadje. Međutim, Violeta na ostrvu upoznaje kapetana Kaja..

link za gledanje




Accidentally Engaged (2016)
Klarisa se vraća u svoj rodni grad sa propalom karijerom glumice. Sa tim se teško nosi, kao i sa pogledima i pričama ljudi iz grada u koji se vraća, te sve ljude oko sebe ubeđuje da se zabavlja sa slavnim glumcem. Priča da je verena se nadaleko pročuje i on odlučuje da poseti grad u kome živi njegova takozvana verenica kako bi prekinnuo sve priče po žutoj štampi.

link za gledanje




You Might Also Like

16 коментара

  1. Nisam čula ni za jedan ovaj film, ali definitivno ću pogledati. Najviše mi se po opisu filma svidio prvi, četvrti i šesti film. Pogledat' ću ih što prije.☺ Odličan post!♥

    My little corner

    ReplyDelete
  2. Nisam pogledala ni jedan od navedenih filmova, ali definitivno hoću. :) Tinimi deluje kao veoma zanimljiv i upečatljiv film. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  3. Obožavam tvoje preporuke! Romantični filmovi su moji omiljeni. Čini mi se da su svi koje si navela sjajni i jedva čekam da ih pogledam! <3

    ReplyDelete
  4. Nisam gledala niti jedan ovaj film, ali zadnji ću itekako danas navečer!! :) Obožavam ovakve tvoje postove. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  5. Preporuke su jako lepe, zapravo prelepe. STvarno bih volela da ih pogledam, iako me Violetta nervira. Moja sestra neće da propusti ni epizodu o Violeti. :D

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/fall-banggood-wislist.html - Novi post

    -Šehada xx

    ReplyDelete
  6. Moram reci da preferiram horore i neke mračnije filmove od romantičnih, ali ipak hvala na ovako divnim predlozima, planiram da odvojim malo vremena i pogledam neki, cisto da razbijem monotoniju u mojim horor filmovima. Odlican post,jos jednom hvala na preporukama.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Nisam pogledala nijedan od ovih filmova!
    Hvala na preporukama! ♥♥

    stellarbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Divan post!!Dosta su me privukli ovi filmovi tako da cu neki sigurno odgledati uskoro ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Od ovih sam samo za Tinocula,ali ostali mi se svakako jako jako cine interesantnim. Super si ovo odradila, bas volim tvoje filmorecenzije hehe :D
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Jos nisam pogledao ni jedan od ovih, ali neki cu sigurno! Sjajan post! <3

    ReplyDelete
  12. Super ti je post. Cim ugrabim malo vremena potrudicu se da odgledamneki

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ReplyDelete
  13. Sjajno, baš volim da čitam preporuke! Nisam nijedan od navedenih gledala, a ovaj prvi mi se čini najzanimljivijim, hvala.

    ReplyDelete
  14. Ne mogu da nadjem nijedan film sa prevodom

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)