Preporuka za odličnu seriju!

1:18 PM



Ne znam za vas ali ja sam više fan fillmova. Valjda zato što sam uvek nestrpljiva da vidim kraj a serije znaju da se oduže. I to baš. Još ako su potpuno nove i paralelno se snimaju i puštaju.. tek tad nemam stpljenja. Da čekam epizodu po nedelju ili, ne daj Bože, mesec dana?! Nema šaaaanse :D Radije pustim da se snimanje završi pa tek onda krenem od prve epizode. Ili pak guglam serije koje su već snimljene pre par godina pa njih gledam. Ovo je serija koju sam gledala u poslednje vreme i koja mi se jako dopala pa sam poželela da je podelim sa vama! :) Otkrila sam je pre par meseci na RTS 1 ali ne mogu ja to da čekam svaki dan, pa sam je odgledala preko neta :)

Gran Hotel


''Godine 1905. Hulio Olmedo, mladi skromni čovek dolazi u idilični hotel Grand, u blizini grada Kantaloa, da poseti sestru Kristinu, koja je tu zaposlena kao služavka. Hulio saznaje da već više od mesec dana niko ne zna ništa o njegovoj sestri, od kada je otpuštena posle navodne krađe koja se desila u hotelskom kompleksu.
Hulio odlučuje da ostane i istraži slučaj nestanka. Upoznaje se sa osobljem hotela i zaljubljuje se u Alisiju, ćerku gospođe Tereze, vlasnice hotela. Alisija, kao i Andres, sin šefice osoblja, pomažu mu da otkrije šta se desilo sa njegovom sestrom. Hulio i Alisija su veoma zaljubljeni jedno u drugo, ali je njihova ljubav nemoguća zbog klasnih razlika. Zajedno otkrivaju strogo čuvane tajne unutar hotela Grand, u kojem ništa nije onako kako na prvi pogled izgleda i gde niko nije pošteđen opasnosti i sumnje...''








Ovo je jedna od najboljih serija koje sam gledala. Ima 39 epizoda od kojih svaka traje po 80 minuta. Izuzetna priča, konstantno neizvesna i puna obrta, veliča ljubav i pokazuje da pravda uvek nađe put. Sjajni glumci, sjajan scenario, o kostimima da ne govorim. Oduševićete se! :) Ima je online na netu, sa prevodom! :)






web photos.



You Might Also Like

29 коментара

  1. Bas sam prosle nedelje zavrsila tu seriju,i prosto sam odusevljena i i dalje pod utiskom <33 :)!Divna je i puna neizvesnosti i misterije,bas kako volim <33!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao baš mi je drago da se i tebi dopala kao meni :)))

      Delete
  2. Odličan post. Jako volim serije sa misterijama i sigurno ću je odgledati jer je puna neizvesnosti a ja sam radoznala. Ako želiš posetiti moj blog, i pročitati moj novi post, to možeš uraditi klikom ovde.

    - Šehada xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, baš je takva.. Nikad ne znaš šta će da se desi :)

      Delete
  3. It is starting in the Greek TV pretty soon, I am going to watch it then ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Ja nikako da počnem da gledam ovu seriju, a toliko preporuka sam za nju dobila. Bukvalno su je svi oko mene gledali i oduševljeni su. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  5. Cini mi se da sam videla tu seriju na RTS-u, nisam sigurna. Sve u svemu, ta jedna epizoda koju sam odgledala mi se jako svidela!

    girl-hashtag.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, jeste..ide ona na RTS već nekoliko meseci :)

      Delete
  6. Čula sam toliko toga o ovoj seriji, a još je nisam odgledala. Mislim da ću sada definitivno morati to da uradim. :) <33

    www.marsyly.com

    ReplyDelete
  7. Koliko vidim radnja serije se odvija jos na pocetku proslog veka. Nisam neki obozavalac "starih" serija , ali mi se glumci ovde jako dopadaju. Trenutno gledam tri serije pa cim zavrsim sa makar jednom od njih pogledacu prvu epizodu. Javljam utiske <3
    https://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da.. Razumem te skroz ali radnja serije je toliko dobra da nećeš osetiti da je u pitanju početak prošlog veka. Ljubavna priča je tako moćna a spletke okolo su kao iz današnjice :D

      Delete
  8. Serija mi se cini dobrom. Ne volim klasicnu romantiku i sve to, ali, kako shvatam, serija je malo misteriozna. Mozda je pogledam. ❤

    Misseslandy.blogspot.com - Novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serija je mnogo misteriozna :D Do samog kraja se ne zna prava istina o nekim glavnim likovima, puna je obrta a klasične romantike nema previše..s obzirom da se oni spandjaju tek na kraju...Mada se zaljube već na početku ali nikako da se spoje :)

      Delete
  9. Evo odmah pišem i nju na popis,doći će na red za neke dvije-tri godine, ali doslovno sam zatrpana serijama koje želim pogledati :) Post je odličan :)

    ReplyDelete
  10. Odličan post!Serija izgleda kao da je zanimljiva... ♥ :)

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Moja mama je oduševljena tom serijom! Malo joj je nezgodno jer je serija oko 1, a ona je ili na poslu ili u pola dva ide na posao, ali baš joj moram reći da ima i na internetu, obradovaće se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima, ima! Samo malo proguglaj :) I moja mama je oduševljena, srećom pada joj baš posle posla :)

      Delete
  12. OVo je jako lepa preporuka :)
    Kao neko ko piše o serijama i gledao ih je puno (i ja sam generalno više filmski fan) moram da priznam da sam možda jednom-dva puta pogledala nešto što nije na engleskom jeziku :)
    Sviđa mi se što jen istorijska (takve najviše volim) a kako ne gledam tv tražiću je po netu :)
    Sviđa mi se tvoj blog takođe :)

    ReplyDelete
  13. Gledala sam je online, odlicna je! Inace volim Spanske serije i filmove, mislim da imaju odlicne glumce i reditelje.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Daaa, slažem se. Šteta što ih mešaju sa onim patetikama iz Meksika koje su bile kul pre jedno 10, 15 godina :D

      Delete
  14. Gledala sam je online, odlicna je! Inace volim Spanske serije i filmove, mislim da imaju odlicne glumce i reditelje.:)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)