Kako preživeti negativne ljude?

9:00 AM


Ko me poznaje zna da sam ja super super super pozitivna osoba. Nikada ne vidim ništa crno i svaki moj problem mora da ima rešenje samo je pitanje koliko sam smirena i pribrana da ga pronadjem. Neki to pripisuju činjenici da imam tek 22 godine i da je to normalno a ja ipak mislim da sam ja jednostavno takva osoba. S vremena na vreme nalete na mene tako neki negativci  koji hejtuju sve na svetu što postoji i kad se naše aure susretnu to je prava grmljavina. Vremenom sam naučila da od toga bežim glavom bez obzira jer se negativci jako teško i sporo menjaju. To je slučaj kada je bežanje najbolja moguća opcija jer ne želim da svoje nerve i živce trošim na bezvredne situacije koje nemaju poentu. Problem nastaje kada su negativne osobe uži članovi porodice ili pak prijatelji i neki rođaci. Tada je jaaako teško pobeći jer si primoran da ih srećeš, čuješ i vidiš veoma često. Na svu sreću, nisam imala te slučajeve u svom okruženju ali sam sigurna da bih im jasno stavila do znanje da meni to smeta i da se klonimo jedni drugih ako oni već ne žele da se menjaju i misle da su takvi skroz super. Ne znam samo kako neko ko je konstantno nezadovoljan i nesrećan i koji iskazuje mržnju prema svemu može da bude super. Ni sebi a ni bilo kome drugom.

Istina, umeju često i neki generalno pozitivni ljudi da se izgube u moru svojih problema i da postanu negativni. Sa njima je lakše jer znaju koliko je dobar osećaj kad si nasmejan i kad voliš život i svet i sve oko sebe i potrebno im je da ih neko vrati u provobitno stanje i ulije im nadu da ništa na svetu nije važno kao mir i sreća, jer oni donose sve drugo što je dobro i odnose sve ono što je loše.

Ako imate negativnu osobu u okruženju pokušajte da shvatite ili pronađete uzrok njenog nezadovoljstva. Probajte da pomognete a ako vidite da to ne pije vodu, sklonite se, sebe radi. 

Ako ste vi sami postali negativni razmislite o tome šta vas je navelo da imate negativan stav. Da li je to previše neuspeha na nekim poljima? Da li je to loša sreća ili nezadovoljstvo stanjem, životom? Uvek imajte na umu da ono što zračiš to i privlačiš, da je moć pozitivnog mišljenja najjače oružje koje čovek ima i da sve što možeš da zamisliš možeš i da ostvariš. Imaš samo ovu jednu priliku, jednu šansu koju si baš ti dobio/dobila i nemoj da je protraćiš. Život je lep. Ako nisi zadovoljan/na promeni nešto, ti biraš, ti kreiraš, ti odlučuješ..ti krojiš svoj život i ti si ga stvorio/la takvim kakav jeste. Dakle ako ti se ne svidja a ti menjaj to što ti se ne svidja. Možeš sve. Ne svidja ti se stan, grad u kome živiš? Preseli se. Ne svidja ti se kako izgledaš? Promeni se, smršaj, ugoj se, ošišaj se. Ne sviđa ti se posao koji radiš - počni da tražiš drugi. Traži svoju priliku. Biće teško ali bićeš srećniji što se trudiš. Ako i tad ne ide onako kako si zamišljao/la znači da ne radiš kako treba ili ne radiš dovoljno. Moraš više. Rezultat uvek dođe ako radiš pravu stvar. Moraš da budeš uporan, marljiv i da imaš cilj. Kad vidiš cilj ispred sebe put ćeš da nadješ ili da sagradiš. 

Nemoj nikada da odustaneš od sreće. 






You Might Also Like

19 коментара

  1. Lep post, kao i tema. Moram priznati, ja sam delimični pozitivac jer ne mogu baš u svemu da vidim nešto lepo ali uglavnom nađem rešenje za svaki problem, a i ne volim osobe koje stalno kukaju kako im je loše, kako im je teško jer svima nam je ponekad teško u životu, ali uvek možeš naći barem NEŠTO čemu se možeš radovati... Ti ljudi se u psihologiji zovu emocionalni vampiri kojima je i čitava istoiemna knjiga posvećena, pa pročitaj, super je. Uf, ja imam ceo takav razred, a i šira familija mi nije ništa bolja - pa sad ti vidi ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Divan post, kao i tema. Imaš veoma originalan blog, fotografije, postove, sve je originalno.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ReplyDelete
  3. Odličan i veoma inspirativan tekst od reči do reči! Obožavam! :)

    jasminadimitri.blogspot.com | YouTube

    ReplyDelete
  4. Obožavam tvoje tekstove i predivne slike koje ih prate. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  5. Divan post. Uzivala sam citajuci ga :)

    Pogledaj poslednji post u pitanju je youtube kanal :) http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Hej Andrijana, slike su ti prelepe! Možeš li mi reći koju kameru i koji objektiv za kameru koristiš?

    ReplyDelete
  8. Tema i tekst su stvarno premašili sve. ❤❤ Slike takođe prelepe, bez reči. ❤ Negativnih ima kao i pozitivnih i svako ima neki svoj pogled na svet i sve u njemu. Mišljenja ljudi se menjaju, a za sebe ću reći da sam pozitivac-realista. Nešto između. ☺
    <333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odlican post!Slike su prelijepe!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ReplyDelete
  10. I was trying to translate your lovely post, I don't know if I understood everything, but the main point for sure. Love it, I am also very positive person. :)
    Come visit us soon!
    Love from Prague

    Audrey&Pearl
    www.audreyandpearl.blogspot.cz
    FB: https://www.facebook.com/Audrey-and-Pearl-396910423691546/

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)