Aplikacija, serija, pesma i youtube serijal koji ćete voleti :)

10:00 AM



Preporuka nikad dosta pa ću i danas da vam pišem nekoliko ali na različite teme. Primetila sam da volite postove u kojima možete nešto novo da saznate, čujete mišljenje i steknete neko iskustvo pa ću se truditi da vam što više takvih priča i kreiram :) Elem, neću mnogo da dužim sa ovom uvodom već vas odmah prepuštam istraživanju nekih super kul stvari koje želim da podelim sa vama :)



Aplikacija/Sajt Duolingo

Iako sam vam pre nekoliko dana pisala na temu aplikacija koje preporučujem ovu sam namerno izostavila jer ona zaslužuje posebnu pažnju. U pitanju je aplikacija pomoću koje učite strane jezike a zove se Duolingo. Ja se trenutno bavim nemačkim jezikom koji sam učila tokom srednje škole a koji nikad potpuno nisam savladala i koji već skoro 4 godine ne koristim. Shvatila sam da ne želim da bacim u vodu znanje koje sam imala i koje polako počinje da isparava usred ne korišćenja i ne ponavljanja pa sam rešila da ga obnovim. Uostalom, znanje jezika nikada ne može da vam donese loše već samo dobro i učenje istog nikad nije gubljenje vremena. Zapravo, nisam sigurno koliko je ova aplikacija za totalne početnike, jer i meni koja već znam osnovne stvari, prvi nivo nije nimalo lak. Ali je jako zanimljivo. Aplikacija je napravljena po nivoima i svaki nivo ima podnivoe i lekcije. Naučene stvari se stalno ponavljaju kako bi zauvek otale u pamćenju. Kombinuje se učenje reči i gramatika ali i izgovor s obzirom da vam aplikacija zadaje i da ponovite na mikrofon telefona ono što aplikacija izgovori a onda vaš izgovor testira. Jedina mana ove aplikacije je što još uvek nema srpkog jezika te, na primer, ja učim nemački sa engleskim prevodom i uputstvima što malo može da za komplikuje stvari jer - razmišljam na srpskom, tumačim na engleskom i učim nemački u isto vreme. Ako dobro znate engleski biće vam super! Bez obzira na sve, sjajna ''igrica'' za mozak :) Preporučujem!
p.s. imate je i preko kompa i preko telefona :)

Pesma Eres Mia

Ova pesma je ugedala svetlost dana još 2014. godine, ima praktično pola milijarde pregleda a ja sam je prvi put čula pre nešto više od mesec dana i od tada joj se svakodnevno vraćam. Ne znam kako i zašto sam Romea Santosa otkrila tek sada ali za prave stvari nikad nije kasno. Retko slušam stranu muziku, onu na španskom praktično nikada, ali pala sam na ritam, tu neku laganu melodiju, emociju koju on ima u glasu.. Ako volite muziku koja u vama izaziva želju za plesom na plaži, tokom zalaska sunca, bose, u lepršavoj haljini.. kliknite OVDE i uživajte :)

Serija Ghost Whisperer

Verovatno ste svi već čuli za Melindu Gordon ali za one koji nisu evo par rečenica. Melinda Gordon je devojka koja se upravo udala, preselila u mali gradić, otvorila antikvarnicu i jako je srećna i zadovoljna. Na prvi pogled obična žena koja ima običan život ali Melinda je sve samo ne obična. Od malih nogu ima dar da vidi mrtve i komunicira sa njima. Zapravo ona pomaže onima koji su ostavili neke nedovršene poslove na ovom svetu da ih reše i da odu u raj. Serija je jako zanimljiva, drži pažnju, s vremena na vreme ima elemente horora ali i romantičnih momenata. Šaptač duhovima (kako su je preveli naši) ima 5 sezona i ja sam pogledala dosta epizoda iz svih ali nikad nisam gledala seriju od početka do kraja. Zato sam rešila da joj ovog leta posvetim nekoliko nedelja i odgledam sve epizode svih sezona. Imate je na torentu i sa prevodom ali je ja gledam online bez prevoda OVDE



Eating Show by Chanou's Life

Odmah jedna mala napomena: Ovo je za mršave ljude :D Ako imate problem sa apetitom ili želite da se malo ugojite i popunite svoju preširoku garderobu (znam da vas ima dosta takvih) toplo vam preporučujem da pogledate neki video od Coco na temu Eating show. Čitav serijal je posvetila jedenju. Da, jedenju. Poruči ili pripremi hranu, upali kameru i jede. Vec u prvim minutima, dok počinje svoj obrok i priča na različite teme počećete da osećate potrebu da nešto gricnete. Bukvalno će vas način na koji ona jede i priča sa vama naterati da posegnete sa nekom hranom i sigurno ćete dobiti apetit. Što se nas bucmastih tiče, možemo i mi da gledamo ali će nam biti dosta teško jer čim smo bucmasti znači volimo da jedemo a ona nas još izaziva :)) Šalu na stranu, verujte mi, deluje. Meni su omiljeni videi kada jede hranu iz Meka, Hot Dog (koji ja ne volim ali sam poželela da ga jedem dok sam gledala taj video) i domaću Pizzu.













You Might Also Like

11 коментара

  1. Kako volim tvoje preporuke!
    Isto želim poboljšati njemački tako da ću probato apsolikaciju, seriju također. ☺

    ReplyDelete
  2. Sigurno ću instalirati duolingo, jer želim da naučim francuski, a verovatno će mi pomoći i u poboljšanju ruskog. Slike su divne, mnogo mi se dopadaju<333
    Giveaway na geeklychiconmyway.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Naučila sam većinu francuskog preko Duolinga, aplikacija je vrhh! Mislim da ću pogledati seriju :)

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Naš učitelj nekada nas vodi u informatičku učionicu da igramo Duolingo,čak dobijamo i zadaće preko njega!! Ja ga stvarno volim jer da njega nemam sigurno ne bi imala 5 iz njemačkoga! Serija mi se čini zanimljiva, stavljam ju na popis(koji je poduž).Slike kao uvijek savršene :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  5. Moracu da se bacim na gledanje ove serije, deluje izuzetno zanimljivo. :D

    ReplyDelete
  6. Odličan post ,znam aplikaciju Duolingo. Trenutno učim portugalski , zašto njega ne znam ni sama xD



    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Post je odličan. I ja koristtim DUolingo, i isto učim Nemački. Planiram da naučim sve jezike Evrope i da budem turista, ako ne u svetu onda u Evropi.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pre nesto manje od godinu dana pocela sam na DUolingu da ucim Nemacki. Sama. Bez ikakvog predznanja. Zanimljivo je i odlicno za pocetnike. Svakako ne mozete savladati jezik u potpunosti samo uz pomoc ove aplikacije, ali dace vam dobru osnovu. Preporuka i od mene! :)

    ReplyDelete
  9. I ja volim preporuke da citam!
    Super za nemacki, ja sam ga ucila u skoli, ali ga nisam volela, tako da su mi ti casovi propali. Drago mi je sto to s tobom nece biti slucaj.
    A ovo sa hranom ne smem da gledam :D

    ReplyDelete
  10. Počela sam koristiti Duolingo oko 25.7., tako negdje krajem mjeseca i obožavam tu aplikaciju! Preko kompa je možda čak i bolja, ali ja stalno igram preko mobitela i predobra je! ♥♥ P.S. Učim španjolski. :)

    Pink Is My Soul

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)