SoSo Sweet Dream

9:58 AM



Bio jednom jedan san...

Sklupčao se u vredne ruke jedne Aleksandre. Bojažljivo se budio malo po malo, godinu za godinom, lagano ali sigurno. Hrabro je prešao na javu nekih godinu dana ranije od trenutka kada pišem ovaj tekst. A znate kakva je java u našoj zemlji? Sve samo ne kao san. 

Ipak, kada kročite u SoSo Sweet poslastičarnicu deluje kao da ste u snu. Svaki kutak, svaki detalj je jedno malo savršenstvo. Koliko ljubavi, lepote i savršenog ukusa obitava na jednom malom mestu iz snova. Dobro, ne baš tako malom ali ponavljam opet savršenom. 

SoSo Sweet poslastičarnica (i proizvodnja) jedan su od ostvarenih snova Aleksandre Paunić. Mnoge devojke, žene, mame koje se bave pravljenjem slatkiša iz hobija maštaju o svojoj poslastičarnici. Neke se usude i naprave takav iskorak dok druge ipak nemaju dovoljno hrabrosti iako im talenta i vrednog rada ne manjka. Napustiti regularan posao i upustiti se u ostvarenje nečega što je oduvek delovalo daleko i preteško nije jednostavna stvar. Međutim, sportski duh, koji kroz ceo život prati Aleksandru, dobio je bitku pa je sada ova divna dama na čelu sopstvene kompanije. Ne ide lako, prva godina je uvek najteža ali se treba i mora boriti. Kvalitet uvek iznad svega -  važi za svaku poslasticu koja nastane u magičnoj SoSo Sweet radionici za savršenstvo ukusa.


Neću dužiti više sa tekstom, pustiću vas da uživate u ovim fotografijama. I da, pozivam vas da svratite do SoSo Sweet poslastičarnice koje se nalazi u ulici Vitezova Karađorđeve Zvezde 93 i uverite se u sve što sam vam rekla. :) 
p.s. SoSo Sweet poslastice možete i da poručite putem tel: 063/777-50-05

Aleksandra ima i svoj blog na www.sososweet.rs
Zapratite SoSo Sweet na Instagramu
Lajkujte SoSo Sweet na Fejsu




*Pozivam vas da mi u komentarima predložite (javno ili anonimo) uspešne, ali ne toliko poznate, ljude o kojima biste voleli da pišem


SoSo Sweet TIM <3


































You Might Also Like

7 коментара

  1. Prosto sam očarana! Ova poslastičarnica izgleda toliko predivno da ja nemam reči, slatkiši izgledaju prelepo i verujem da su isto tako i ukusni. Svaka ti čast na fantastičnim fotografijama! Šteta što ne živim u Beogradu inače bih odmah poručila barem jednu poslasticu. <3

    ReplyDelete
  2. Davno nisam videla jedan ovako lep i inspirativan kutak u našem gradu. Kao sto ti rekoh na Insti nameravam da ga posetim i uživam u slasnim poslasticama i pastelnom ambijentu :-) Divno je čuti price poput ove o uspesnim ljudima koji su dovoljno hrabri i istrajni u ostvarenju svojih snova.
    Srecan Uskrs,
    Cmoook

    ReplyDelete
  3. Predivno,ostala sam bez teksta!
    Srećan Uskrs!

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Carobna zena, majka, covek, veliki kreativac i majstor cemu god se preda ja nisam lepsu tortu jela za moj rodjendan a bila je jos u znaku vodolije hehe

    ReplyDelete
  5. Carobna zena, majka, covek, veliki kreativac i majstor cemu god se preda ja nisam lepsu tortu jela za moj rodjendan a bila je jos u znaku vodolije hehe

    ReplyDelete
  6. Wow, sve izgleda predivno! Svaki slatkiš izgleda ukusno i jakooo tumblr (mislim da se to retko kod nas nadje). ♥
    Divne fotke draga, srećan Uskrs. ♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Pa ja bih sve ovo odjednom smazala! Šteta pa ne živim u Beogradu da nekada nešto i probam :D

    Teodora's small world

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)