Kapege on the road: Terenska nastava dan 2.

10:00 AM


Drugi dan je bio najlepši dan na ovoj terenskoj nastavi. Posle doručka smo se uputili na reku Uvac jednu od najlepših prirodnih pojava naše zemlje. Uvac je za mene otkriće decenije i ne mogu vam opisati koliko sam uživala u svakom trenutku naše plovidbe. Istini za volju ugođaj bi bio potpun da smo imali priliku dao odemo i na vidikovac ali valja nešto ostaviti i za sledeći put :) Posle plovidbe u čamcima sa rendžerima i predstavnicima turističke organizacije uputili smo se na još nekoliko lokacija (vreleo Vape, Sjenica, restoran Borovi...itd). Po dolasku u hotel imali smo mali predah, pa večeru a zatim i organizovanu rok svirku a kasnije i žurku u hotelu. Moja ekipa se odlučila da preskoči žurke i da veče provedemo u gradu. Ispostavilo se da je to bila sjajna stvar jer smo se toliko zabavili i ismejali da smo po povratku u hotel svi zaspali brzinom svetlosti od umora i upale stomačnih mišića od cerekanja :) U nastavku pogledajte kako je izgledao naš dan :) Sutra vas slikama vodim kroz Novi Pazar! 

Šaljem vam pozdrave sa Kopaonika! :)






























You Might Also Like

1 коментара

  1. Divan post draga Andijana, ja prosto uzivam gledajuci tvoje fotografije. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)