Kapege on the road: Novi Pazar

10:30 AM



Nikada nisam bila na tako jedinstvenom i šarenolikom mestu. Novi Pazar je veliko otkriće za mene. Ja sam neko ko je odrastao na obali Save i naselja u planinskim krajevim me uvek obore sa nogu baš zato što su mi strana i nepoznata. Novi Pazar ima predispoziciju da bude turistički dijamant ovog dela naše države. Ni više turističkih lokaliteta ni lošijeg turizma. Ah kako bih ja to promenila :) Grad je miran, zbijen, savršeno upakovan u mali prostor. Na svakom koraku cevapi, roštilj, mantije, farmerke... 50%  je jeftiniji od Beograda. Ljudi su nasmejani, ljubazni i mirni. Čitav kraj ima jednu sličnu odliku a to je jako mala buka. Subotom u 11 uveče nikog nije bilo na ulici. Dar reke Raške, Novi Pazar, zaslužuje mnogo više od onog što jeste sada. 

Takođe ću vam u ovom postu pomenuti veoma pristojan hotel Atlas koji se nalazi na svega 5 minuta  pešice od centra grada.












You Might Also Like

10 коментара

  1. Da li je malo reć da Novi Pazar na ovim slikama izgleda kao gradić iz bajke? Stvarno si predivno dočarala tu atmosferu. :) <333

    In my heart

    ReplyDelete
  2. Slike predivne, kao i uvijek. Moja je velika želja da odem u Novi Pazar! :D ♥

    innisall.blogspot.com <----- Novi post

    ReplyDelete
  3. Idem često u Novi Pazar, jer se nalazi na dva sata od mog grada i stvarno su predivne fotografije. :)

    Shine perfection <-- Novi post

    ReplyDelete
  4. Zivim na nesto vise od pola sata od Novog Pazara i na svom instagram profilu imam najvise fotografija sa Kopaonika, odakle sam, i iz Pazara. Ovaj grad me tako inspirise
    ...sjajno si ga docarala, a ja odoh da se raspitam gde je ovaj restoran levo, na obali reke ;))) P.S.slika sa dekom i cvecem je sjajna :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)