Kapege on th road: Kopaonik

8:30 AM



Neke od ovih fotografija napravila sam ja, za neke baš nisam sigurna ko je :) Zapravo ljudi su random uzimali moj aparat i škljocali i neke fotografije su me zaista oduševile :) Tri dana na Kopaoniku su verovatno tri najbolja dana u ovom semestru. Na ovu terensku nastavu nismo išli svi kao u Novi Pazar, ovoga puta grupa je bila manja ali odabrana. Toliko smo se dobro proveli, družili i zabavili da vam ne mogu rečima opisati :) Istini za volju umrla sam nekoliko puta penjući se na raznorazne čuke ali vredelo je jer je pogled uvek bio fantastičan. Naš fakultet na Kopaoniku ima svoju bazu i tamo smo bili smešteni. Nas 20ak, kreveti na sprat, zajednička kupatila, planinski večere u kafani ''Blaževska noć'', kartanje, asocijacije, smeh, smeh, smeh, gibanica i proja koju sprema profesor, pašteta za doručak, uno karte, muzika, posmatranje zvezdanog neba, tura do Lukovske banje, mini bus u koji smo jedva stajali, upoznavanje, druženje i doživljaj za pamćenje. Niko od nas 20ak vam nikad neće reći da se ne bi vratio u Blaževo. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Some of these photos are by me, for some I am not sure who is the author :) Actually,  random people were taking my camera and took photos.. some really thrilled me :) Three days in Kopaonik are probably the best three days in this semester. We had so much fun that I can't describe it in words :) Well, truth is that I almost died several times climbing on various peaks but it was worth because the view was always fantastic. Our faculty  has base in Kopaonik and there we were staying. About 20 of us, bunk beds, shared bathrooms, mountain evenings in the pub 'Blaževka night' ', gambling, laugh, laugh, laugh, pie and cornbread (proja) prepared by the professor, pate for breakfast, uno cards, music, looking at starry sky, trip to the spa, mini bus, dating, socializing and memorable experience. We want to be back there! :) 





















You Might Also Like

2 коментара

  1. Slike su divne! Kopaonik je divan, najvise mi se svidjaju 3 zadnje slike. :)

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. this post is so lovely and the pics are so mesmerizing..

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)