Kapege on the road: Terenska nastava Dan 1.

12:04 PM



Već znate da sam prošli vikend provela na terenskoj nastavi. Ako ste me pratili na Snapchatu mogli ste da vidite šta smo sve radili, gde smo išli, šta smo jeli i pili :D i slično :) Terenske nastave su moja omiljena stvar ikada - to su zapravo mini ekskurzije po Srbiji na kojima učimo i upoznajemo našu zemlju. Ovoga puta smo išli u jugozapadnu Srbiju  - okolinu Sjenice i Novog Pazara. Danas ću vam prikazati kako je izgledao naš prvi dan odnosno petak. 

Kerenuli smo iz Beograda još pre 7h. Ibarskom magistralom smo stigli do Novog Pazara ali nismo odmah otišli u hotel već smo prvo otišli da vidimo Košatam Polje, vrelo Raške i manastir Sopoćane. Prvi put sam videla kraške predele i impresionirana sam. Kraški predeli su zapravo napravljeni od stena lake propustljivosti..tj kada padne kiša voda odmah ponire jer je podloga šuplja. Za reku Rašku zato kažu da je ''reka vekova'' jer da nije nje nikada na tom prostoru ne bi bilo naselja, života ni same naše države. Naša država Srbija osnovana je baš na tom podneblju..između Golije i Rogozne, u dolini Raške. Videli smo stočarska sela, netaknutu prirodu, golo kamenje, način života u neobičnim uslovima... Naši domaćini su nam rekli da smo blagosloveni sunčanim i toplim danom jer je ovo najhladniji predeo naše države. Retko ko ima priliku da se ugreje na prolećnom danu na Pešterskoj visoravni :)

* Od sutra sam opet na novoj terenskoj. Pratite dešavanaja na Snapchatu (vesnikproleca) i svratite i narednih dana na blog jer vas čekaju priče vezne za preostala dva dana terenske nastave (sutra  - kanjon reke Uvac, u četvrtak - Novi Pazar, u petak - #pričamopetkom, u subotu - Sopoćani i Djurđevi Stupovi :)..:) 







































You Might Also Like

5 коментара

  1. Fascinantna priroda i predivne fotke :-*

    ReplyDelete
  2. Predivne slike.Nekad je mnogo bolje odmoriti se jedan dan u prirodi,nego stotinu u gradu,pogotovo ako je mjesto gdje živite zagađeno zrakom I nezdravo za život.Divan post,dok su slike strava...

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-na mom blogu je novi post,pa posjeti ako želiš.

    ReplyDelete
  3. Bože, ja sam bukvalno osednuta drugom slikom, zurila sam u kravicu dobrih par minuta, haha. :) Predivne slike, kao i uvek, jedva čekam naredne postove! :) <33

    In my heart

    ReplyDelete
  4. Predivne slike, sigurno uživate! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)