Pizza koja ne goji?

8:00 AM


Kada odlučite da promenite način ishrane i da počnete da mislite o svom zdravlju morate da se odreknete nekih zadovoljstava kojima ste hranili i stomak i dušu. Vrlo često su naša omiljena jela ona koja su dosta loše kalorična, masna i nezdrava i donose nam višak kilograma, celulit, masne krvne sudove.. Jedno od takvih jela je pizza. Moja omiljena adikcija. Zdrav način ishrane, koji pokušavam da uvedem u svoj život, bar na neko vreme a možda i dugoročno, kaže ne svim tim hrskavim zadovoljstvima sa puno šunke, kečapa i kačkavalja. Shvativši da ću se naći u iskušenju svaki put kad mi se prijede rešila sam da osmislim njenu zdravu verziju koja mi prija i koju ću voleti. I tako sam sasvim slučajno jednog četvrtka kupila integralnu koru za pizzu i napravila vegeterijansku, zdravu verziju mog omiljenog fastfood obroka. Da li je ona zaista pizza koja ne goji nisam baš sigurna ali u poredjenju sa pizzama koje inače jedem ona je najmanje zlo :) Pa tako kažem sebi: Ovu smeš, ne goji.'' - čisto da mi bude lakše :)

Potrebno je:
integralna kora za pizzu
dve kašike tomatina ili kečapa
pola tikvice
jedna do dve paprike
pola manje glavice crnog luka
rukola
feta sir
so
origano
mleveni beli luk 
ruzmarin
susam

*sve odoka
*tikvice se rendaju
*luk na kolutove
*posle premaza od kečapa ili tomatina redjaj kako ti volja ;)
*peci na 150 stepeni 15, 20 minuta (dok korica ne bude hrskava i tikvice pečene)




















You Might Also Like

13 коментара

  1. good dear..it seems so delicious..I really like to taste it
    kisses

    ReplyDelete
  2. Slike su vrh kao i uvek, a pizza iygleda njami ♥ Jako volim pice ali ne volim tikvicu i bilo koji luk, pa čisto sumljam da ću napraviti ovu pizzu. Jako koristan post, hvala. ♥ Ljubim teee :**

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj da se tikvica ni ne oseti :) Mada uvek mozes da stavis neko drugo povrće koje voliš :) <33 :***

      Delete
  3. Joj, gladna sam! :D Obožavam povrće i mislim da mi ne bi bio problem da klasičnu picu bar ponekad zamenim ovom, iako nemam problem sa kilogramima. Jako ukusno izgleda! :) :**

    Anja's diary

    ReplyDelete
  4. Moraću prvo da prokomentarišem fotografije koje su me "oborile s nogu", savršene su! Pica izgleda preukusno i definitivno ću je isprobati prvom prilikom. Odličan post Andri! <33

    ReplyDelete
  5. Ponekad mi je i draže da jedem ovakvu picu od obične. :) Meni se još dopada i kombinacija sa kukuruzom, puno pečuraka i lukom.☺ Naravno, običnu picu ne može ništa da zameni.

    ReplyDelete
  6. Kakve fotografije!! Svaka cast! Ovpj pici se ne moze odoleti.

    ReplyDelete
  7. Slike su predivne, pokušat ću to napraviti, možda bude jestivo hahah:)
    I moram reći da mi je drago da se zdravo hraniš i da dijeliš sa drugima svoje ideje, ne znam zbog čega, ali to mi se jako sviđa :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)