5 omiljenih marama ove zime!

7:30 AM


Svako ko me poznaje zna da obožavam marame, ešarpe! Neko voli cipele, neko torbe a ja sam trenutno (poslednjih par godina) u fazi obožavanja marama! Sam bog ne zna koliko ih imam. Desetine.. Uvek ih nosim, zimi naročito. Ovo su mojih 5 omiljenih marama ove zime! Koji odevni predmet je vaša opsesija??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

People who knows me, knows that I love scarves! Someone loves shoes, someone bags and I currently (last few years) adore scarves! Only God knows how many of them I have. Dozens .. I always wear them, especially in winter. These are my top 5 scarf this winter! Which clothing item is your obsession ??

Ova je bila namenjena i poklonjena mojoj mami. A onda sam je slučajno probala pred ogledalom i mama mi je pozajmila a zatim i poklonila nazad :D Najnošenija ove zime, svakako! :)

Ovu sivu maramu sam dobila na poklon još jesenas od naše prve komšinice u selu. Ogromna je i zato je obožavam!

Ova ešarpa ima posean značaj za mene jer sam je dobila na poklon od brata. Vidjala sam je i kod nas ali je ova moja kupljena u Jerusalimu. Zato mi je još draža!

Moje tetke očigledno znaju šta ja obožavam! Svaki put dobijem maramu, šal... Ova je kupljena u Grčkoj! :)

I ponovo tetkino delo, moj zimski šal iz Primarka. Nažalost, došao je prilično kasno ali sam se zaljubila u njega! Čuvam ga do sledeće zime! :)

You Might Also Like

11 коментара

  1. Moja opsesija su duksevi i džemperi! Ne bi vjerovala koliko ih imam i stalno ih kupujem (zimi, naravno). Mislim da mi ih nikada ne bi bilo dosta! :D Sve ove marame i ešarpe su preslatke. ♥

    innisall.blogspot.com <--------- SLAVIMO BLOGOROĐENDAN!

    ReplyDelete
  2. Nesto sto ja obozavam su torbe jer mislim da mogu sa iz korena promene outfit, pogotovo ako ke inace neka monoton kombinacina kao crno-bela. Prosle jeseni (2015.) sam iznosala sve mamine marame, a kasnije sam kupila i jednu sebi. Obozavm ih, pogotovo zimi, ali nista ne moze zameniti torbe!

    Sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo toliku muku mucim da pronadjem torbu koja mi se dopada a da mi odgovara i za kameru i za knjige ujedno..Danas sam ceo dan trazila po gradu :D

      Delete
  3. Zato je zimska odeća divna!! :) Takođe baš obožavam marame, šalove, zimske kape i posebno džemperčiće! :) To je super kod zime. :) Tvoje marame su divne, ova od brata mi se najviše svidela, naravno sve su predivne! :)
    Šteta što je prošlo vreme šalova i kapa, no, ipak dolazi vreme majica, suknjica i haljina! :D :D :D
    <33333333333333333333

    ReplyDelete
  4. Predivan post! Obozavam marame i esarpe! A tvoje su prelepe!! Najvise mu se svidjaju prva i poslednja. ♡♡♡
    Teen Queen

    ReplyDelete
  5. Marame su zaista divne.Ja također obožavam marame, ali one za glavu i praktički su postale moj zaštitni znak.Ali ono čime sam zaista opsjednuta su tenisice. :)
    I'm LM!

    ReplyDelete
  6. Divne marame! Ja inače nisam neki ljubitelj marama jer se oblačim dosta "sportski" pa nekako nikada ne mogu sve da uklopim. Ali zato sam opsednuta duksericama i imam ih sigurno 10-15. :D <33

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)