Instapost

8:30 AM



Protekla Instagram nedelja bila je dosta šarena, svetla i u znaku proleća. Ovo godišnje doba nam stiže za samo 19 dana a ja sam rešila da tu činjenicu i pokažem na mom profilu. Ne, ne mislim samo na odbrojavanje jer ono je stalni deo svake moje nedelje kada prodje Božić i praznici već mislim na to da ćete u narednom periodu na mom profilu gledati samo svetle i šarene fotografije koje nagoveštavaju upravo pomenuto godišnje doba. :) Znam da se i do sada moj profil uglavnom mogao tako opisati ali bilo je i dana kada sam ubacivala tamnije, tmurnije fotke. Prvi cvetovi su uveliko raspršili svoje latice u mom kraju i želim da to na pravi način i iskoristim :) Nadam se da ćete uživati u novoj Instagram nedelji. Usput, počela sam ponovo svakodnevno da blogujem pa vas pozivam da svraćate češće na blog ili da jednostavno lajkujete moju Fejsbuk stranicu ili me zapratite na Instagramu (@vesnikproleca) jer vas tamo uvek obavestim o novom postu i vrlo često postujem zanimljiv sadržaj. Počela sam da praktikujem da na Fejs i Instagram kačim drugačije stvari (što češće mogu) da bih vas privukla da se družimo na obe strane :) Takodje, uvela sam PIN dugme (Pinterest) tako da sada moje fotke sa bloga možete da Pinujete direktno! Neću više da vas zadržavam, odoh na faks sada a posle spremanje kolokvijuma koju je sutra. Haos od dana ali ću pokušati da ga isfotkam i priredim vam novi A day with me post :) 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

So this is what I posted on Instagram in last week! As you can see photos I make are usually bright, colorful and can I say ''springful''? :D Yup! Spring will start in 19 days guys!! I can believe! January was soo long and slow but February was so fast to me! Everything happend really quick this month ..I think it was 1st of February like.. yesterday...Anyway, if you don't following me on Instagram you can do it right now..just click @vesnikproleca :)






























You Might Also Like

11 коментара

  1. Predivne slike, takodje jedva cekam prolece. :)^^

    ReplyDelete
  2. slike su ti sjajne!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Slikee su vrh. Svake nedelje su sve bolje i bolje u smislu da pokazuju dolazak proleca!

    Sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Takođe toliko dugo iščekujem proleće, rasvetalo cveće, prolećno sunce, veseli mirisi i jake boje. :) To čarobno, meni omiljeno, godišnje doba. :) Fotke kao i uvek nenadmašne, nema šta. :) <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Predivne fotografije! Zaista se radujem svakoj tvojoj narednoj slici na Instagramu i ja mislim da sam do sada svaku lajkovala. Jednostavno obožavam tvoj profil i način na koji ti fotografišeš. Samo tako nastavi draga! <33

    Novi OUTFIT post ---> *OVDE* ! :)

    ReplyDelete
  6. Ja takođe jedva čekam proleće i mogu da osetim kako dolazi, pogotovo kada ujutru čujem ptice kako cvrkuću, iako sada, trenutno pada kiša i duva vetar. Prokleti bili! :D Inače, oduševljava me košulja na tufne. <3

    The Fashion Spell

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)