Preporuka: Knjiga o Lenki i Jozefu

2:43 PM



Dugo nisam napisala preporuku za knjigu. Zapravo, dugo nisam ni čitala. Knjige su moja velika ljubav i jako mi teško pada kada od njih moram da se odvajam. Medjutim velike obaveze koje mi je moj tempo života nametnu isprečile su se između police i mene. Konačno, rešila sam da se borim za ono što volim. I knjige su sada tu. Čitaju se već danima i po dve u isto vreme. Da se nadoknadi izgubljeno vreme. Trenutno mi na noćnom stočiću stoji Agata Kristi ali o njoj ćemo drugi put. Danas vam preporučujem Alison Ričman i ''Sećanje na ljubav''. Ako volite romantične priče, ako volite zaplete, ako volite priče iz prošlog veka prožete nesrećom, ratnim stanjem i velikom ljubavlju koja nikada ne prestaje..ovo je  knjiga za vas.



Tokom poslednjih trenutaka mira u predratnom Pragu, Lenka, mlada studentkinja slikarstva i Jozef, student medicine, zaljubljuju se jedno u drugo i proživljavaju poslednje trenutke sreće pre nego što će ih vihor rata rastaviti i zauvek raspršiti njihove snove. 
~~~~~~~~~
Sada uspešan akušer u Americi, Jozef nikada nije zaboravio Lenku za koju veruje da je umrla u ratu. Međutim, u nacističkom logoru Terezinu, ona preživljava oslanjajući se na svoje likovne sposobnosti i na uspomene na Jozefa za koga veruje da ga  nikada više neće videti. Međutim,decenijama kasnije, u hiljadama kilometara dalekom Njujorku, jedan neočekivani susret i pogled prepoznavanja dovešće do shvatanja da je sudbina dala Lenki i Jozefu još jednu šansu.




















You Might Also Like

7 коментара

  1. Deluje vrlo zanimljivo i dobila sam želju da je ovoga trenutka uzmem i pročitam :) Sigurno ću je kupiti i pročitati :D

    Milica's diary

    ReplyDelete
  2. Knjiga se baš čini zanimljivom, sigurno ću je kupiti ako je nađem negdje. :) A slike, kao i uvijek, savršene!♥

    My little corner

    ReplyDelete
  3. Everything about this post looks wonderful! I hope you had a great weekend :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tvoje slike su savršene svaki put, oduševljena sam :)♥

    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Zaista sam oduševljena fotografijama! Nažalot pošto non stop držim knjigu (udžbenik) u rukama za knjige koje zaista želim da čitam prosto nemam vremena. To je surova realnost. Inače dopada mi se opis ove knjige i ako u skorije vreme budem našla slobodnog vremena za čitanje definitivno ću potražiti ovu knjigu. P.S. Ove jagode sa šlagom izgledaju preukusno! <33

    Novi OUTFIT post ---> *OVDE* ! :)

    ReplyDelete
  6. Toliko dugo nisam pročitala nešto što bih želela.... Eh.. :/ Sada ću ipak morati da pronađem vremena. :)
    A knjiga je baš onakva kakve volim, posebno mi se dopada zato što ih je rat razdvojio, a sudbina ponovo spojila, toliko me zanima šta će biti kada se sretnu, moram je naći i pročitati! :)
    <33333333333333333333

    ReplyDelete
  7. Ovo vredi pročitati. Za sve one koji veruju da je prava ljubav večna...

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)