Zdravo i ukusno!

10:00 AM


Od kada sam u Smokvici probala nešto slično totlno sam odlepila za piletinom sa ražnjića i rukolom! Na ovaj način dobijem obrok koji je zdrav ali i ukusan! Veoma ukusan! Sledeći put ću kombinovati drugo povrće (da probam), ovo je bilo ono koje sam imala u kući u tom momentu. Evo šta sam uradila... Na zagrejan tiganj (bez ikakvog ulja) sam ređala ražnjiće na koje sam nizala komadiće sveže tikvice, paprike i kockice pilećeg belog mesa, bez reda. Iseckano meso sam prethodno posolila, pobiberila i dodala mu još beli luk, ruzmarin, bosiljak i kari pa sam ga tako začinjeno redjala na ražnjiće zajedno sa komadićima povrća. Pekla sam u principu turu ražnjića ( 4-5 ražnjića su mi stajali u tiganj (obični jer još nisam kupila onaj za gril)) po 10ak minuta, ''odoka''. Kad sam videla da je i povrće grilovano i meso gotovo, skidala sam pa pekla novu turu. Od pola tikvice, jednih pilećih grudi i 2 paprike napravila sam oko 12, 13 ražnjića. Jela sam ih u tortilji (nisam uspela da nadjem integralne pa sam korislila obične) koju sam premazala sirom i dodavala sam im rukolu i par kapi limuna. Bilo je njam, njam, njam! Poprilično zdravo a ukusno! Preporuka! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~

I love to cook delicious chicken on this way, with a vegetables like kebab! This time I used paprika and zucchini but I would like to try different vegetables next time, maybe it will be even better! I previously salted meat and added to it garlic, rosemary, basil and curry and pepper. I ate them in a tortilla (I could not find the integral, so I used the ordinary ones) with cheese and arugula with a little lemon juice. It was yum, yum, yum! Quite healthy and delicious! Recommendation! :)




















You Might Also Like

14 коментара

  1. Ovo ću definitivno morati da probam! :) Baš divnu ideju si mi dala. :) Ražnići i izgledaju preukusno! :)
    A slike naravno fenomenalne! :) :)
    <3333333333333333333333333333333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ražnjići su njam, njam! Kad probaš javi utiske <3 :)
      Hvala tiiiiii <3333333

      Delete
  2. Ajoj, koliko dobro izgleda! Obožavam piletinu, povrće i tortilje i mislim da bih bila očarana ovim, probaću sigurno! ♥♥

    ReplyDelete
  3. Kako fenomenalno izgleda! Jako volim piletinu, a tvoje fotografije me očaraju svaki put! ♥

    ----------> innisall.blogspot.com <-------------

    ReplyDelete
  4. Divnoje ovo sto si odlucila i sto si ostala istrajna u odluci elim ti svu srecu samo zelim milim da ne nameravas ali samo da ti porucim da dodjes do neke optimalne tezine da ne preteras nemoj da uzgrozis zdravlje i zapamti da *bar po mom misljenju) zenu krase obline a ne kosti koje vire(ne zlim da vredjam nikoga!) ijos jednom zelim ti svu srecu i posto ja takodje volim zdravo da se hranim i inace ne zbog kilaze ona je dobra :)
    Ali zelela bih mozda da ti predlozim ada pravis nesto tipa what i eat in a day (valjda sma dobro nap) recimo ne mora svaki dan ali par puta ned li neke predloge ono sto ti jedes i slicno imas veoma dobre ideje i jos jedno srecno <3 <3 <3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga :)
      Ah, ne brini, do kostiju ja imam dobrih 20kg viska a nešto sumnjam da ću baš toliko da skinem :D Elem, već imam napisan What I eat in a day post i on izlazi sledeće nedeljee :)) Hvala ti na predlogu u svakom slučaju :) Ako imaš još neki piši! Šaljem ti poljubaaaaac :***

      Delete
  5. Stvaraš mi želju da dođem jedan dan kod tebe na večeru kada vidim ovakve slike. Izgleda preukusno, ohh... :D

    The Fashion Spell

    ReplyDelete
  6. Oprosti, imam jedno pitanje/sugestiju za tebe - kako je moguce da nemas logo na svojim prelepim fotografijama kao i napomenu da su prava zadrzana? Molim te razmisli o tome, jer sam apsolutno sigurna da ulazes mnogo truda u svoj rad i najmanje sto zasluzujes je da ti neko krade tvoje autorsko delo.

    Pozdrav i sve najlepse ti zelim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre svega hvala ti na komplimentu :)
      Iskrena da budem, nekoliko puta sam razmišljala u tom pravcu ali sam uvek odustajala od te ideje. Nisam ljubitelj watermarksa na fotografijama iz nepoznatog razloga. I lenja sam da vodim računa o tome da svaka moja fotografija od nekog trenutka mora da se obradjuje specijalno u fotošopu zbog samog dodavanja te male stvarčice :D Istini za volju još uvek nisam naletela na internetu moje fotografije koje neko predstavlja kao svoje ali kad se budem opekla verovatno ću se dozvati pameti jer znam da si potpuno u pravu. Hvala ti na sugestiji :) Takodje :)

      Delete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)