Pričamo petkom: Kako imati savršen Instagram profil

10:00 AM



Već godinu dana, svakodnevno dobijam gomile komplimenata vezanih za moj instagram profil. Mnogi ljudi me hvale, zanimaju se za kameru koju koristim, za programe za editovanje koje koristim, pitaju me za savete i preporuke i slično. Trudim se da uvek i svima odgovorim jer je to, po meni, odraz poštovanja drugog bića. Iako je veoma teško odgovoriti svima i odmah i iako se vrlo često posle odgovora postavljaju nova potpitanja i tako se priča razveze i sve ode u nedogled a i ja kao i svi imam samo 24h dnevno na raspolaganju za sve. Potpuno razumem one koji nikome ne odgovaraju jer to zaista oduzima puno vremena a opet teško bi mi palo da nekoga ko mi je dao kompliment iskuliram. S toga reših da napišem post na baš ovu temu kako bih uspela da zadovoljim sve pitalice :)



Instagram imam od, čini mi se, trećeg razreda srednje. Nekoliko puta sam mu menjala ime kapege23, kapegelifemoments, kapegedrawings... Oduvek sam postavljala neke random fotografije, hrane, grada, knjiga, crteža, selfija.. Bile su večito braonkaste, zatamnjene i dosadne. Onda sam pre tačno godinu dana naletela na par sjajnih, kreativnih i prelepih profila i rešila da želim i ja istu stvar. Obrisala sam stari nalog i kreirala novi. Instagram ime je od velike važnosti. Moj iskren savet svima koji žele da promene ime svog profila (ili otvore novi) i možda krenu u drugom pravcu je da izaberu upečatljivo ime. Nisam od onih koji smatraju da je najbolje staviti ime i prezime, nadimak i prezime i slično. Okej je to ako ste vi pevač pa da stavite svoje ime i prezime, ili glumac ili jutjuber.. Ako ste instagramer onda igrajte na kartu neobičnosti. Svom profilu sam dala ime @vesnikproleca jer mi je zvučalo totalno JA! Neobično, jedinstveno, prolećno, srećno, veselo, pozitivno. Činjenica da sam odbrojavala do proleća je bila presudna. Mnogi su mi na starom profilu sugerisali da sam kao vesnik i tako mi je sinula ideja za ime. :) 

Od samog starta sam krenula sa svetlim i šarenim fotografijama. Bila je zima i tmurno vreme nedeljama i takve, vesele, fotografije su privlačile mnoge i ubrzo sam dobila dosta pratilaca. Sa dolaskom proleća sam nastavila da nižem takve fotografije i prosto sam naučila svoje pratioce na odredjeni fazon. Dešavalo se da s vremena na vreme ubacim neku tamnu fotku ili fotku koja odstupa od mog fazona i videla sam da one imaju značajno manje lajkova i komentara pa sam se trudila da ih maksimalno izbegnem.




Što se tiče samog nastanka mojih fotografija..paa..proces je prilično zamršen. Šalim se :) Obožavam da fotkam i meni je ovo sve tako prelako i prezabavno da ne možete ni da zamislite :) Od samog početka pa do kraja oktobra 2015. fotografisala sam običnim digitalnim fotoaparatom (Samsung ST66) a onda sam konačno ispunila svoj najveći san - kupila sam profesionalnu kameru. I verujte, život mi se skroooz okrenuo od tog trenutka ali o tome u nekom narednom postu :) U principu nije se mnogo toga (vezano za samo moje fotografisanje za Instagram) promenilo izuzev što je kvalitet fotografije mnogo bolji a to mi omogućava da kropujem fotografije koliko god želim (skoro) a da se to ne primeti u njihovom kvalitetu. Šta to zapravo znači? To znači da mogu od jedne fotografije da napravim još dve, tri..samo ako ih različito isečem dok ih ubacujem na Instagram :D To mi omogućava da imam prelepe fotografije iz neobičnih uglova (ustvari samo neobično sečene)! :)





Ono čega se ja pridržavam prilikom kreiranja svojih fotografija za Instagram - 
*uvek slikam danju, ako pak nešto i mora noću koristim blic (koji mrzim) pa fotku bojim u crno-belo
*koristim belu podlogu što češće mogu, skupljam rekvizite koje koristim na toj beloj podlozi (čajnike, šolje, veštačko cveće, školjke i raznorazne stvarčice), 
*fotke uvek posvetlim, u fotošopu pojačam boje ili na instagramu saturation
*sharpen je jako važan
*ako fotkam po gradu onda gledam da fotkam iz neobičnih uglova
*kropujem
*kropujem
*kropujem
*ubacujem samo najbolje fotke
*družim se sa poznatima hahaha (šalim se Emilija) :D

Programi koje koristim za uredjivanje slika su PhotoScape, Adobe Photoshop CC 2015, Instagram, Snapseed (ne koristim ih sve na svakoj slici već zavisi od toga šta mi tačno treba)



1. Kojim se trikovima vi sluzite i kakve profile voolite? :)
 2. Kako se zovete na instagramu? Zelela bih da pogledam vas profil ako nije privatan :)



You Might Also Like

10 коментара

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hvala na savetima, jako mi je drago sto si podelila savete sa nama. Tvoj instagram je savrsen! ♥

    ReplyDelete
  3. Interesantan post skroz :) Veoma lepe fotografije i veoma zanimljiv blog. Sve pohvale! <3

    ReplyDelete
  4. Volim instagrame na kojem su sve slike u istom tonu, s istim efektom.Privlače me oni na kojima su ti efekti lagano crno-bijeli.Na instagramu se zovem @laramiljak, ništa posebno samo ime i prezime i nemam baš pretjerano zanimljivih slika.

    I'm LM!

    ReplyDelete
  5. Obozavam tvoje slike i tvoj instagram profil, sve pohvale! Zanima me da li su ovi programi za editovanje bespatni za skidanje?
    Moj instagram profil m_r_993_. Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah da, htedoh da te pitam na koliko ti je podesen ISO po suncanom danu, tmurnom i u sumrak?

      Delete
  6. 1. Ne koristim nista specijalno jer nisam nikada probala, ali planiram kada budem slikala nesto na beloj pozadini. Inace koristim instagram, photos i photo editor na fonu. Mozes mi ostaviti link na kome si skinula photo shop?
    2. Sanidjukic

    Novi post: sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Od nedavno smo se zapratile na Instagramu i zaista uživam u tvojim pozitivnim fotkicama kojima nas svaki dan obradujes. I sama se trudim da postavljam vesele i svetle slike. Koristim sharpen i brightness skoro uvek na insti, a često od aplikacija mi pomogne snapseed i sl. Obozavam da slikam sve one lepe male stvari, poput cveca,kolača, slatkih dekorativnih predmeta, parfema i sl., a naravno i arhitektonske lepote kojima se uvek divim. Putovanja obozavam i gde god da otputujem napravim tonu slika :-), a posto sam modni bloger slikam se i u lepim odevnim kombinacijama. Pariz i uopste Francuska mi je zemlja br. 1 i nepresušni izvor inspiracije, tako da pratim znatan broj insta naloga odatle.
    Slikam aparatom Nikon D3000, a od nedavno imam iPhone kojim takodje uspevam da napravim slike zadovoljavajućeg kvaliteta.
    Cmokic i samo napred u daljem radu

    @bambolai
    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlican post draga. Ne editujem slike za instagram, eventualno stavim samo neki filter. Moje ime na instagramu je @partizanovo_dete__

    ReplyDelete
  9. I na kraju nam ne bapisa koji je to fotic koji koristis od oktobra? ��

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)