Instapost

10:00 AM


Ponedeeeeeljak! Znam da mnogi ne vole taj dan i da on uvek najteže pada ali zašto ne iskoristite ovaj ponedeljak za neke pozitivne odluke? Evo ja sam prošlog ponedeljka odlučila da se zdravije hranim. Zašto vi ne donesete, baš danas, neku veliku odluku? Bar da probate, pa ako ide..ide. Baš ovaj dan je idealan za neki novi, drugačiji početak. I nije važno da li ovaj članak čitate u 10 ujutru ili uveče, važno je da se odluka donese! Probajte da od ovog ponedeljka recimo ''ne ustajete na levu nogu'', da dan započinjete osmehom, da od danas doručkujete svako jutro, da od danas perete zube najmanje 3 minuta, da od danas krenete da šetate svako veče, da od danas češće govotite ljudima da ih volite i da vam znače, da od danas više uživate u kafi ili čaju, da od danas više čitate u prevozu, da od danas manje koristite telefon.. Probajte! Ponedeljak je idealan za nove početke! :) 
 Zapratite me na Insagramu @vesnikproleca
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Monday! I know many people don't like Mondays and that Mondays are always the hardest but why not make this Monday some positive decisions? Last Monday I decided to eat healthier food. Why don't you make big or small decision today? Just try, if it works..great! This day is perfect for a new, different start. It doesn't matter whether you are reading this article in 10am or 10pm, it is important that the decision is made! Try to start your days with a smile, to have breakfast every morning, to brush your teeth for at least 3 minutes,  to walk more, to tell people more often that you love them, enjoy in your coffee or tea for real, read more in the bus or a train .. Try to use phone less! Monday is perfect for new beginnings! :)
Follow me on Instagram @vesnikproleca

Malo arhtektrure, tbt-a, Venecije i pink ruža! :)

Opet tbt ali ovog puta Asprovalta jer planiram more pa sam u euforiji, jedan (stari) zdrav obrok koji me inspirisao za doručak, Skadarlija u februaru i fotkanje Staše sa bloga StashaFashion! :) 

Lepi moj Beograd!

Jedan od mojih obroka, jutro, Solun i užina! :)

Prooooolećeee! (I jedna ponovljena slika, ups)! :)

Znate da planiram Veneciju ovog proleća pa spamujem slikama od prošle posete :) Hram Sv. Save, SirogojnoStyle i opet jedan tbt obrok :)

Pastis Bistro, jedna slika od pre 10ak dana i 2 x MoritzEis od gore i dole :)

You Might Also Like

6 коментара

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)