Pričamo petkom: Beogradi i ja III

1:50 PM



Prvu epizodu ovog serijala možete pogledati OVDE
Drugu epizodu ovog serijala možete pogledati OVDE



Zimskom raspustu je došao kraj i bilo je vreme da krenem u školu. Moju novu srednju školu. Na preporuku moje sestre odlučila sam se da umesto 10. Beogradske gimnazije ipak upišem Zemunsku gimnaziju. To se ispostavilo kao sjajan potez jer sam je uspešno privela kraju dve godine kasnije ali i zato što sam stekla mnogo dobre prijatelje, za ceo život.  Međutim, sam upis nije bio jednostavan. Po dolasku u školu shvatili smo da nije bila dobra ideja da se ispišem iz stare pre nego što proverim da li ima mesta u novoj školi. Srećom, našlo se jedno mesto i to u II-3, mom nesudjenom razredu. Sekretarica škole je pogrešila i umesto u odeljenje koje ide na nemački upisala me u odeljenje koje ide na ruski. Sreća da sam po dolasku kući pokušala da pronađem na fejsu ljude sa kojima ću biti u razredu. Tako mi je jedna devojka, na moje pitanje ''Kakva je profesorka nemačkog?'', rekla da oni ne idu na nemački. Sutradan, sam pravo otišla kod sekretarice kako bi ona ispravila grešku i smestila me gde treba. Bilo je samo jedno prazno mesto u II-1. Moje.



Odmah posle prvih dana u novoj školi desila mi se još jedna nova stvar. Prvi dečko! :D Zapravo dugo smo se dopisivali i pre mog dolaska u Beograd i ja sam već bila zacopana pre našeg stvarnog upoznavanja. Oboje smo trenirali rukomet i imali smo mnogo zajedničkih tema. Zapravo tako smo se i upoznali - uz pomoć rukometa. Istini za volju, da me ubijete, ne sećam se kako ali znam da je to tema koja nas je spojila. I bio je godinu dana mladji ali daleko iskusniji u vezama. Bili smo kratko zajedno, ne sećam se više ni zašto smo raskinuli, znam samo da sam jedva preživela tu prvu raskinutu vezu, ali je zaista bio dobar prema meni i nosim ga u lepom sećanju, iako naravno, sedam godina kasnije nemam nikakvu emociju prema njemu. 



Sa srednjom školom sam se borila kako sam umela i znala. Moje najbolje drugarice, obe vukovci, Sofija i Andrijana, su uvek bile tu za mene, da mi pomognu, da me nauče i pruže mi podršku. Sofija najviše kad je nemački u pitanju (izvukle smo 5 u četvrtom razredu - i dalje ne znam kako :)...) a Andrijana iz matematike (rešavala mi je zadatke iz zbirke koje sam kasnije učila napamet - ne pitajte kako). Uglavnom, najviše problema mi je zadavala matematika, iz koje u srednjoj nikad nisam dobila više od 3 ( zapravo istina je da sam trojku samo jednom dobila i to u trećoj godini, ali mi je rubrika uglavnom bila puna dvojki :/..........) Jednostavno taj predmet nisam volela jer ga nisam dobro naučila u osnovnoj. Kasnije nije bilo vremena da se ispravlja jer se matematika sa višim razredima samo više komplikuje. Mrzela sam fiziku, hemiju i biologiju a obožavala geografiju, fizičko i istoriju. Premda i iz istorije nisam bila sjajna, uvek sam na kraju imala samo 4. Sve u svemu, bila sam vrlo dobar đak i nisam previše bila opterećena ocenama i prosekom. Gledala sam samo da to završim i konačno se posvetim nečemu što volim. 


Poslednju epizodu ovog serijala o Beogradu i meni, u kojoj ću govoriti o izboru fakulteta i mom životu danas, možete pročitati sledećeg petka! :)







Moja pitanja za vas su:

1. Koji predmeti vas najviše muče u školi ili su vas mučili dok ste išli u školu?

2. Da danas treba da se odlučite za jedna fakultet koji ćete studirati, koji bi to bio?










You Might Also Like

10 коментара

  1. amazing town..thanks for sharing all these pics
    kisses

    ReplyDelete
  2. Divan post,uzivala sam citajuci ga.Jako lepo si opisala sve i fotografije su fenomenalne. Sto se predmeta tice delimo istu muku sa matematikom,ni moja ocena nije bila veca od trojke,mrzim taj predmet isto koliko i racunovodstvo.Bez premmisljanja odlucila bih se za policijsku akademiju. :) Jos jednom,svaka cast na postu.

    http://dizinsvet.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Wonderful photo details!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Od predmeta me muci i uvek ce me muciti fizika. Imam dobre ocene, ali ne uzivam radeci je. A sto se tice fakulteta...hm.. najverovatnije racunarski fakultet :)

    Hashtag Girl

    ReplyDelete
  5. Post je odličan.Jedva čekam petak da pročitam tvoj post u ovoj rubrici.Svaki put me oduševiš sa slikama, i sa tekstom naravno.
    Nema baš predmeta koji me muče, dobra sam učenica i ne žalim se pretjerano na gradivo.Ne razmišljam o budućnosti i ne znam koji bi fakultet izabrala.Trenutno sam u fazi kada mi je srednja dovoljna i ne želim na fakultet.

    I'm LM!

    ReplyDelete
  6. Odličan post. U skoli mi ne idu matematika i fizika a volim biologiju, engleski, geografiju.Ja sam sada u fazi da završim srednju, pa ćemo o fakultetu razmisliti. Volela bih policijsku akademiju, pošto su mi dosta porodice policajci ♥♥

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Divan post Andrijana!♥ Mene u školi isto muče matematika, fizika i hemija (iz koje imam 5, ali ne znam kako xD, dok iz matematike i fizike imam neku četvroku). Da sada moram da se opredelim za neki fakultet, to bi bio filološki :) Jedva čekam nastavak♥

    ReplyDelete
  9. 1. Predmet koji me najvise muci je svakako ruski. Nemam ga pojma! Predmeti koje najvise volim su istorija i geografija.

    2. Obozavam istoriju i geografiju pa bih najradije upisala geografski falkultet ili istorijski. :)

    Novi post: sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja sam uvek imala problema sa biologijom (i u srednjoj, imali smo je samo u prvom razredu), kao i sa Hemijom(isto u srednjoj samo 1 razred). I tada sam imala 4 iz tih predmeta i to na jedvite jade. Bas sam mrzela ove predmete!

    Da sutra ponovo upisujem faks pored Ekofa razmotrila bih i Etf, neko Programiranje ili nesto slicno. :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)