Pričamo petkom: Beograd i ja II

3:00 PM


Prvu epizodu možete pročitati klikom OVDE :)


Sećam se kako je izgledao prvi dan mog doseljenja u Beograd. Dovezli su me tata i brat od tetke. Kombi je bio pun mojih stvari, nameštaja i svega što mi je potrebno. U našem stanu već neko vreme nije živeo niko. Bilo je prašine i paučine koju sam trebala očistiti. No, bila sam jako uzbudjena jer sam znala da je ovo moj dom i da ću ovde ostati dugo. Konačno više nisam bila podstanar. Znate, kad ste podstanar morate da vodite računa o mnogim stvarima. Iako plaćate prostor u kom živite non stop ste svesni činjenice da to nije vaše, čak iako nemate gazdu nad glavom 00-24. Istini za volju, bila sam podstanar svega oko godinu i po dana, i zaista mi je prijalo ali ona osećaj kad znate da ste u svom domu je neprocenjiv. Dugo, sigurno par godina, mi je trebalo da se opustim po pitanju toga. Koliko mi je puta samo mama izgovarala ''Pa premeštaj, to je tvoja kuća sine'' ili ''Kreči, farbaj, igraj se..slobodno kako želiš''..


Ubrzo pošto smo rasporedili nameštaj tata i brat su otišli i ja sam konačno ostala sama. Krenula sam od kuhinje. I pored gomile hrane, začina, tanjira..ma svega što je mama spakovala, morala sam da stavim torbu na rame i prošvrćkam obližnjim marketom, kao velika. O kako mi je to mesto, na koje danas svakoga dana odlazim, bilo nepoznato tada. Sa punim kesama, uglavnom nepotrebnih stvari, vratila sam se kući i počela da živim svoj san. 




Nikad mi u životu čišćenje i raspremanje nije lakše palo. Mogla sam da kreiram svoj prostor i svoje vreme kako želim i da ne strepim od poziva gazde ili gazdarice i njihovog dolaska. Stvari na pod? Može. Gola po kući? Može. Bojkot pranja sudova? Nema problema. Niko mi ne može ništa! 



Obožavala sam činjenicu da mogu da šetam ulicama a da ne srećem osobe koje poznajem. Ovaj grad mi je bio tako velik i tako nepoznat i tako savršen za istraživanja. Još uvek je bio raspust i ja sam sa nestrpljenjem čekala da se upišem u svoju novu srednju školu. Bila sam uzbudjena i preplašena u isto vreme. 



*nastavak priče o Beogradu i meni, upisu u srednju školu, prvom momku i još nekim sitnicama  vas čeka sledećeg petka! :)




Nadam se da vam se post dopao :) Danas nemam pitanja za vas već samo jednu molbu... :) Pošto se moja Ema već našla na spisku za BalkanTube Fest pozivam vas da glasate i za meni veoma dragu blogokoleginicu Tijanu Minić :) Dakle na OVOM linku dođite do kraja liste, čekirajte other i upišite isto što i ja na slici ispod :) 

























You Might Also Like

10 коментара

  1. Prelepo,ne mogu da dočekam nastavak ☺!

    ReplyDelete
  2. Jedva čekam nastavak. :)
    Volela bih da u nekom sledećem postu pišeš o zaradi na blogu. Malo se zna o tome, jer niko ne želi da priča o tome.

    ReplyDelete
  3. Da ti kažem prvo da sa glasala za Tijanu, nema problema, sve za tebe. E sad post. Dopada mi se i baš kad je bilo najzanimljivije ti napisala da nastavak sledi sledećeg petka :( maler. Nema veze, šalim se malo, zanimljivo mi je da čitam o svemu tome. Nezgodno je živeti u tuđem stanu, kući, prostoru, tako da je uvek bolje imati svoje, makar i jednu sobu al znaš da je tvoja. Volela bih da mogu da imam svoj stan u Bg, da ne moram da sedim kod rođaka dok završim sve obaveze, ali od toga nema ništa. Al ono da šetaš gola i bojkotuješ sudove ti je hit :D Eh da je meni takva sloboda. Inače čekam baš da pročitam o srednjoj školi i momcima, mada sve to nekako i znam, al biće super sledeći post.

    ReplyDelete
  4. Ovaj post je divan! Svoja sobica (ili stan), svoja slobodica! Obožavam činjenicu da ne zavisim ni od koga što se tiče moje sobe (kao gaza tj. kada si podstanar). Glasala sam za Tijanu! ♥♥♥

    Novi post: Senny

    ReplyDelete
  5. beautiful pics and place..
    thanks for sharing
    kisses

    ReplyDelete
  6. Divan post! Kao i slike! Baš je dobro ispala ova ideja sa nastavcima, vrlo originalno! Jedva čekam nastavak♥

    ReplyDelete
  7. Jako lijep post.Sviđa mi se kako razmišljaš i, iskreno, divim ti se jer ja ne bi uspjela praktički sama u tako velikom gradu.

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mene ovo podsetilo i na tvoju sliku sa tatom :)
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1683426018568351&id=1580930778817876&_rdr

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)