Pričamo petkom: moja 3 zlatna pravila

12:00 PM


Zdravo svima :)

Pre svegaaa... NOVI VLOG je na mom Youtube kanaluu :)) KLIK OVDE :)


I da, biće još videa ove nedelje tako da ne zaboravite da se prijavitee na kanal kako bi vam stizalo obaveštenje i narednim videima i vlogovima :))


Pomalo gubim inspiraciju za #pricamopetkom rubriku pa vas molim da mi u komentarima ili na fejsu ili ispod neke slike na instagramu napišete o čemu biste voleli da vam pišem u ovoj rubrici :)
Danas sam rešila da vam otkrijem svoja 3 zlatna pravila na različite teme. Nisam sigurna koliko su ona baaš pravilna, dobra ili normalna za druge ljude ali kod mene je tako i šta da se radi :)

  Ljubav, veze i te stvari
1. On prvi šalje poruku posle prvog sastanka!
2. Ja biram mesto za prvi dejt :)
3. Piće plaćamo zajedno

Učenje
1. Noć pred ispit treba da se spava ali ja to ne radim.
2. Sve što može pismeno, radi se pismeno.
3. Skripte su zakon jer je u njima suština 
(ako tudji životi ne zavise od vašeg znanja)

Kuvanje
1. Biber i so pre nego vegeta
2. Beli luk u sve slano izuzev u supu
3. U supi uvek moraju biti i šargarepa i glavica crnog luka

Higijena
1. Bez dezodoransa ili stika nigde
2. Uvek 1 uložak u skrivenom džepu za #nedajbože
3. Čim se udje u kuću peru se ruke! Odmah!

Blog
1. Postovati što češće
2. Postovati drugačije
3. Što više slika

Fotografija
1. Slikati danju
2. Bela podloga
3. Mnoooog bright-a i sharpen-a

Šminkanje
1. Šminka ne treba da se vidi iz svemira
2. Uvek maskara
3. Bronzani ten više nego beli

Garderoba
1. Važno je da je udobno
2. Marama uvek
3. Nikad ''Sve mi boje lepo stoje'' kombinacije


Saradnje na blogu
1. Reklamiram samo ono što mi se dopada
2. Svaka reklama košta
3. Poštarinu plaća onaj ko šalje proizvod







Moja pitanja za vas su:

1. Da li vi imate neka pravila iz bilo koje kategorije?
2. Koje je vaše ''sveto'' pravilo kad su momci u pitanju? ;)
3. Da li vam se sad jedu krofne? haha :)))

















You Might Also Like

20 коментара

  1. DA, jedu mi se krofne! Odgledala sam vlog još pre sat vremena i lajkovala! Ekstra je ♥

    ReplyDelete
  2. Da, da jaedu mi se krofne jakooo! Hahah zaista već duže vreme hoću da ti pustim dirket da te pitam gde uzimaš jer ih stalno fotkašš? :D Super post, baš ću odgledati sad i videoo! :)

    ReplyDelete
  3. Imamo pravilo - kafa bar 3x dnevno, pogotovo uz krofne :)

    ReplyDelete
  4. Slažem se sa većinom pravila. Ideje za naredne postove ovog tipa: kako pripremas ispite, kako si se uklopila u novi grad (mada smo skoro imali nesto slicno), kako organizujes svoje dane? :**

    ReplyDelete
  5. Prvo odgovor na poslednje pitanje :D mnogo mi se jedu, posebno ova roze. Svetlo pravilo što se tiče momaka imam puno, ali ono glavno je Ne dozvoli da te maltretira, ni na koji način!!! Dalje, učenje: 1. obavezno podeli literaturu na dane, kada šta trebaš da učiš, 2. Nikako se ne oslanjaj samo na skripte, uči celu materiju, važno je tvoje znanje, što više to bolje, 3. Kreni sa spremanjem ispita ili kolokvijuma ako treba i tri meseca ranije, nikad ne čekaj zadnje dane. Pravila odevanja: 1. takođe, nikad sve mi boje lepo stoje, 2. Boje moraju da se slažu, makar torba i cipele iste boje, 3. manje je više. Što se tiče ideje za pričamo petkom, može recimo post na temu omiljene knjige, šta voliš da čitaš, pa da tako nešto bude u tom duhu...potom post vezan za praznike, Novu godinu, kako si je proslavljala, šta očekuješ od ove i slično...zatim, post vezan za neke materijalne stvari koje želiš da kupiš ili dobiješ, a nisi još uvek u mogućnosti, kao što je bilo za foto aparat...eto neke ideje, nadam se da sam ti pomogla :) ljubim te :*

    ReplyDelete
  6. Krećem od poslednjeg pitanja haha :D
    Daaa,itekako mi se jedu krofne. Šteta što sam na dijeti haha :(
    Što se tiče momaka, pravilo je da se on prvi javlja. Ne baš uvek, ali većinu puta mora on da bude taj koji će napisati poruku, da bih ja znala da on misli na mene. :)
    Što se tiče učenja, nije neko pravilo, ali lakše mi ide da izvučem najbitnije iz lekcije (ako učim iz knjige) i to iskucam u Wordu i ištampam pa onda uzmem šarene bojice i one samolepljive papiriće pa bude skroz šareno. :)
    Što se tiče šminke, bolje malo nego previše. Maskara - uvek! I bronzer u poslednje vreme obožavam. ☺
    Za sledeći post na ovu temu mogla bi da pišeš šta te inspiriše u životu, gde pronalaziš mesta za fotkanje u Bg-u (pošto sam odatle, a obožavam te fotošutinge, dobro bi mi došlo kada bi dala neki predlog☺). Šta planiraš posle faxa i tako te neke stvari :)

    Girly world
    Novi post na mom blogu. Pogledaj, mislim da će te zanimati☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      Hvala ti za ideejee :) Super je post o Ansiju :))

      Delete
  7. Trenutno mi se ne jedu krofne jer sam se upravo najela i ne mogu više i da zinem! Što se tiče mojih pravila jeste da se obavezno peru ruke kada se uđe u kuću, uvek imati 1 rezervni uložak, momak svakako šalje prvi poruku, uz piletinu pre ću staviti vegetu nego so i biber.
    Što se tiče šminke, maskaru stavljam obavezno gde god da idem, sem naravno kad idem na kontrolu kod očnog. Ne volim puno šminke i svetle karmine :)
    Što se tiče gardarobe, bitno mi je da mi je udobno i da me ništa ne žulja. I da su naravno boje uvek uklopljenje.

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Odlican post, a i slike su predivne! I izmamila si mi vodu na usta pokazavsi nam ove krofnice, uhhh.☺☺ Sto se tice postova za ovu rubriku, mislim da bas dosta nas zanima kako sklopiti saradnju sa nekom vecom kompanijom poput raznih kineskih sajtova, mogla bi nesto o tome mozda da napises. Ili ipak kakav ti je osecaj bio kada si po prvi put dosla u Bg, mada mozes da pises i o prvom danu faksa i osecajima koje si tada imala.☺❤

    ReplyDelete
  9. Slike su savrsene, kao i uvek :)
    Ako budes imala vremena pogledaj moj blog :) http://vesnamar.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Jedu mi se krofne,naravmoo!Iskreno,ne znam sta bih ti mogla preporuciti za ovu rubriku.Ni sama nemam bas neke ideje ovih dana :/ Ali,ali....moram ti reci da sam preeesrecna sto si ponovo krenula da snimas jer mislim da zaista imas dara za snimanje i editovanje....sto jest,jest! Nadam se da ces tako nastaviti :)

    ReplyDelete
  11. Ja bih zelela da pises o konkretnoj zaradi na blogu. Mene licno to mnogo interesuje, posto nemam iskustva. :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)