Kapege on the road: Gledićke planine

8:27 PM


Evo me konačno #live na blogu posle 7 dana! :) Priprema slave, slava, put, dva dana na planini i jedan kolokvijum po povratku su  me taaako iscrpeeeli. No već večeras sam odmorna i nastavljam gde sam ''stala'' sa blogovanjem odnosno odgovaranjem na vaše komentare! Tri dana sam bila bez kabla pomoću kog prebacujem fotke sa aparata na računar i nisam sva svoja :D Jedva čekam sutra da vam isfotkam neke kul stvarčice koje sam dobila/kupila poretklih 7 dana :) Usput, malo slika sa putovanje. Gledićke planine su divne. Moj brat živi tamo i mi porodično idemo nekoliko puta godišnje kod njega a svako od nas pojedinačno i više puta u toku godine. Moja kamera prvi put je zašla u ovaj kraj i zabeležila je neke divne kutke prirode, raznolike boje i kontraste i divnu jutarnju maglu. Dobro, i moju mamu kako takodje fotka i deli sa mnom istu strast - fotografiju! :) Uživajte i čujemo se već suuutra <3 






















You Might Also Like

15 коментара

  1. Slike su savršeeeeene! ♥

    Nominovala sam te, pogledaj http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/2015/11/tag-potrosi-5-do-kraja-godine-collab.html

    ReplyDelete
  2. Slike se predivne, ne znam koju bih izdvojila kao najlepšu.

    Smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Bukvalno sam zinula kad sam vidjela prvu fotografiju gdje preovladava žuto lišće i drugu sa crvenim lišćem! :D Divna priroda!

    Beehive - New outfit post

    ReplyDelete
  5. Predivne, ali PREDIVNE fotografije! Vilica mi je otpala :D

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)