Pričamo petkom: Ne kasnim, svi drugi su došli ranije

7:23 PM


Današnji dan mi protiče munjevitom brzinom. Čini mi se da što više žurim to mi manje vremena ostaje za preostale stvari. Petak je u Beogradu, gotovo uvek, jako spor dan. Najveće gužve su petkom popodne, ulice su tokom celog dana pune ljudi, svi bas tog dana obavljaju nešto jako važno i ja petkom uvek kasnim. Zapravo, sad sam vas gadno slagala. Ja svakoga dana redovno kasnim. SVUDA! Ne znam zašto mi se to dešava u porslednjih godinu dana. Biću iskrena.. ja nikada nigde nisam kasnila 20 godina. Lično smatram da je kašnjenje nepoštovanje tuđeg vremena i godinama sam, iz poštovanja prema drugima, uvek dolazila malo ranije. Međutim, tokom proleća ove godine sam početla strahovito kasniti. Jednostavno kasno krenem. Nekad mi se desi da samo ležim na krevetu i mrzi me da ustanem odmah i zbog toga ne stignem na vreme. Juče me je sestra čekala skoro sat vremena. Jer kad kasnite uvek se javi neki zakon prirode pa autobusa nema, kad dođe on je pun, spor, staje na svakom semaforu, čeka svakog putnika koji trči i na udaljenosti je od 62627282 metra, onda izađete iz busa pa ste na pešačkom odjednom nevidljivi za sva motorna vozila i tu dodatno gubite vreme. Kad to i prođete ispred vas se pojave tri tete koje su upravo pošle na pijacu i raširile se kao karta sveta po celom trotoaru i nema šanse da ih prodjete čak i da letite. Zamolite ih da se pomere one počnu da viču kako ih gurate i kako je današnja omladina nevaspitana i kako vas se sećaju iz tramvaja od pre tri dana kad im niste hteli ustati a i vi i one znaju da se nikad niste sreli i da ne koristite tramvaj. Eto zato kasnim tako puno. I eto zato sam rešila da od ovog trenutka pa do kraja godine nigde ne zakasnim. Ni minut.

*Završavam sa pripremama i sutra raaaano ujuturu, već u 5h krećemo za Temišvar. Jako sam uzbudjena jer nikada nisam bila u tom delu Evrope. Jesam se jedne prilike našla na rumunskoj strani Dunava ali to i ne računam. Tako da, #kapegeontheroad je budući haštag mog života a tokom 2016. videćete i zašto! :) Spremam vam video i sjajne fotke iz zapadne Rumunije! Čujemo se u nedelju!





Moja pitanja za vas su:

1. Da li često kasnite?
2. Ako da, zašto?
3. Da li biste probali da narednih 7 dana pokušate da nigde ne zakasnite?

*4. Da li ste nekada bili u Rumuniji? :)













You Might Also Like

7 коментара

  1. Pomislila sam da posta nece biti, ne znam zasto, ali svi imaju pravo da zakasne haha. :) Moji odgovori su, da, kasnim jednostavno se nesto dogodi da moram da zakasnim kao i kod tebe. :'D Pokusacu da ne kasnim. ;') Lepo se provedii, ocekujem puno slika, postova ii VLOGOVA!! Licno ja nisam bila, ali ti, ti znas da se provedes ;)!!!

    ReplyDelete
  2. Zar sad i ti? Haha, welcome to my world :-)

    ReplyDelete
  3. 1. Ne bas cesto ali da :D
    2. Zato sto bas kada se npr. spremim i krenem, i taman da se obujem, setim se da sam zaboravila nesto pa se vracam u sobu i tako mozda dva puta dovoljno da zakasnim.
    3. Probala bihh. :D

    *4. Nikad..

    ReplyDelete
  4. Verovala ili ne, mislim da sam samo 3 puta zakasnila do sada. I sva tri puta su bila u vreme školskih dana. Naime, moja BFF bi me pozvala na mobilni čim bih kasnila nekoliko minuta jer uvek stižem pre nje. Veoma sam joj zahvalna na tome jer do sada nikada nisam zakasnila u školu. Uvek se spremim za minut-dva, istričim iz kuće i ona me sa osmehom čeka kod moje raskrsnice. Zna i te kako da se podsmeva kada zakasnim jer se to vrlo retko dešava i ponosim se zbog toga. Inače, imala sam i ja taj period kao i ti i to su bila ta tri puta kada sam zakasnila u toku jedne nedelje. Drago mi je što si odlučila da promeniš tu lošu naviku i nadam se da ćeš uspeti u tome. Uživala sam čitajući ovaj post koji mi je beskrajno interesantan i mislim da je tema, kao i uvek, veoma originalna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umalo da zaboravim... Srećan put i lepo se provedi draga! Jedva čekam fotografije iz Temišvara i vlogove!! <33

      Delete
  5. Odlican post!Cesto kasnim!
    joxykutak22.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sjajna ideja, pre svega ☺
    Kasnim često, ali kada treba da izađem negde sa društvom. U školu uglavnom ne, krenem na vreme i stignem taman kad treba. Mislim, naravno, desi se i da u školu zakasnim bar jednom nedeljno, ali to nije često zar ne? :D
    Želim ti lep provod, videla sam slikice na instagramu, ne sumnjam da ti je super tamo :)

    Girly world
    Novi post na mom blogu☺

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)