Pričamo petkom: Izazov!

10:00 AM


Zdravo draga!

Danas se obraćam lično tebi. 
Danas ne pričam sa svima, pričam samo sa tobom. 
Danas želim da te pitam da li znaš da je do 2016. godine ostalo manje od 60 dana? 
Da li si uradila sve što si planirala ove godine?
Kaži mi, da li si ove godine rekla mami ili tati da ih voliš?
Kaži mi da li si rekla bratu ili sestri koliko ti znače?
Kaži mi, da li si ove godine kupila nešto što si oduvek želela da imaš?
Kaži mi, da li si ove godine konačno smršala?
Kaži mi, da li si  ove godine bar jednom ustala rano vikendom i šetala sama?
Kaži mi, da li si ove godine upoznala nekog novog i počela da se družiš sa tom osobom?
Kaži mi, da li si ove jesen napravila pidžama parti i družila se sa svojim drugaricama?
Kaži mi, da li si ove godine imala hrabrosti da nekom kažeš da ti se svidja?
Kaži mi da li si ove godine sredila svoju sobu, svoje malo carstvo, onako kako želiš?
Kaži mi da li si ove godine sasvim neočekivano napravila iznenadjenje svojoj najboljoj drugarici ili drugu?
Kaži mi da li si ove godine pomogla nekome, dala odeću koju ne nosiš u dobrotvorne svrhe?
Kaži mi da li si ove godine učinila nešto za planetu na kojoj živiš, skupljala i reciklirala?
Kaži mi da li si ove godine učinila nešto za svoje zdravlje?

Ako kreneš danas - uspećeš. Imaš dovoljno vremena!




Izazivam te!
U komentaru javno ili anonimno napiši bar 5 stvari koje obećavaš da ćeš 
uraditi do ponoći 31. decembra!



Čekam te, u prvom ''Pričamo petkom'' postu u narednoj godini i
to baš 01.01.2016. da se proverimo, da vidimo koliko je ko jak, karakteran i sposoban!




Moja lista stvari koje moram da uradim do 31.12.2015. u 00.00

1. Smršati 7kg
2. Ofarbati okvir od prozora i krevet u belo
3. Kupiti zavesu
4. Otići kod ginekologa
5. Ne sušiti fenom kosu više od 3 puta!
6. Kupiti mami cveće
7. Kupiti sebi torbu
8. Kupiti sebi sat
9. Ići u crkvu svake nedelje
10. Položiti sve kolokvijume














You Might Also Like

19 коментара

  1. 1. Osvojiti medalju na takmicenju xd
    2. Kupiti naocare sa providnim staklom bez dioptrije
    3. Poloziti odlicno
    4. Ugojiti se par kg.
    5. ...


    Zanimljiv post hah, dobro si se setila
    Ideje za blog post

    ReplyDelete
  2. 1. Pročitati najmanje 3 knjige
    2. Položiti (stručne) predmete odlično
    3. Otići kod dermatologa
    4. Poboljšati tehniku sviranja
    5. ... (lično :))

    ReplyDelete
  3. Evo, ja sam odusevljena i zatecena. Osecam se nekako neopisivo srecno sto si postavila ovo pitanje na kraju i evo moje liste:
    1. Raditi vezbe za noge svaki drugi dan
    2. Poceti sa jogom
    3. Usavrsavati stalno tehniku fotografisanja
    4. Uraditi sve jesenje DIY projekte koji su zapisani u beleznici
    5. Kupiti prijateljima i porodici novogodisnje poklone.
    Toga sam se sad setila, sigurna sam da cu veceras u notesu dopisati jos par stvari :)

    ReplyDelete
  4. Jooj jedan od boljih postova. Vise mi se svidja kad se ovako obracas nama svima kao jednoj osobi. Osetila sam se kao da si mi drugarica , da se znamo godinama . Verujem da si takav odnos i zelala da postignes sa citaocima i veruj mi uspela si. Ja sam toliko zadovoljna celim tokom 2015. godine. Stegla sam nove drugove i drugarice zbog cega mi je neizmerno drago , skupljela sam i reciklirala plasticne flase , konzerve i slicno ( organizovana je akcija u skoli i toliko je lep osecaj znati da sve one flase nisu zavrsile u reci ili na deponiji , inace novac od recikliranja ide ljudima sa invaliditetom tako da smo ubili dve muve jednim udarcem ) , pocela sam trenirati konstantno, konacno sam uspela nabaciti 3 kile sto sam odavno zelela , sredila svoje malo carstvo , pocela sam da mislim pozitivnije...
    Sve sto zelim je da 2016. bude upola uspesna kao ova carobna 2015. , da ostvarim slicne ciljeve opet , da opet organizujemo neku humanitarnu akciju , da steknem jos prijatelja , da mislim jos pozitivnije...
    Pozdrav lepotice <333

    ReplyDelete
  5. Uhhh divan post!
    1.Slikati neka mesta i uraditi slike
    2. Kupiti sat
    3.Kupiti dugi prsluk sa kapuljačom
    4.Uništiti bar pola dnevnika
    5.Preurediti sobu

    ReplyDelete
  6. Uhhh divan post!
    1.Slikati neka mesta i uraditi slike
    2. Kupiti sat
    3.Kupiti dugi prsluk sa kapuljačom
    4.Uništiti bar pola dnevnika
    5.Preurediti sobu

    ReplyDelete
  7. 1. Raditi vezbe svako vece.
    2. Objaviti seriju novogodisnjih postova.
    3. Procitati bar 5 knjiga.
    4. Popraviti 4 iz biologije.
    5. Urediti sobu samo po mojim ukusima.

    ReplyDelete
  8. Ja ne znam kako si se sjetila ovoga, ali definitivno si mi uljepšala dan i hvala ti na tome :*
    1. Smršati!
    2. Što više učiti i pripremiti se za državnu maturu što bolje mogu
    3. Više se posvetiti blogu i pisanju
    4. Ne ponavljati ponovljene greške, učiti na njima
    5. Ne dati svakome da upravlja mojim životom, shvatiti da sam posebna i biti sretna :)

    ReplyDelete
  9. I Love milka chocolate, that's all I can say, since I can't find the translate button and have no idea what going on haha!

    KLAUDIA CLARA

    ReplyDelete
  10. 1. Raditi vežbe bar tri puta nedeljno
    2. Pokloniti nešto nekom članu porodice bez ikakvog razloga
    3. Objavljivati postove i videe redovno
    4. Jesti što više voća

    ReplyDelete
  11. Post ti je odličan, evo i mojih odgovora, tj. obećanja :)
    1. Da smršam malo
    2. Naučim lepo za ispit u januaru
    3. Napravim banini kolače :)
    4. Počnem da vežbam
    5. Osvojim haljinu na nagradnoj igri :)

    ReplyDelete
  12. Odličan post! Evo moje liste:
    1. Čitati svaki put kad mi se ukaže prilika
    2. Kupiti knjigu 'Peti talas'
    3. Reći nekome da mi se sviđa. ☺
    4. Smršati bar nekoliko kilograma
    5. Više izlaziti i družiti se, ali ne zapostaviti učenje
    Etoo, nadam se da ću uspeti. :)

    ReplyDelete
  13. Odličan post! Evo moje liste:
    1. Čitati svaki put kad mi se ukaže prilika
    2. Kupiti knjigu 'Peti talas'
    3. Reći nekome da mi se sviđa. ☺
    4. Smršati bar nekoliko kilograma
    5. Više izlaziti i družiti se, ali ne zapostaviti učenje
    Etoo, nadam se da ću uspeti. :)

    ReplyDelete
  14. Svaka čast na ovakvoj temi,zaista.
    1.Kupiti knjigu koju oduvek želim.
    2.Raditi vežbe stalno.
    3.Popraviti uspeh.
    4.Manje vremena provoditi za kompijuterom.
    5.Biti bolja prema nekim osobama koje to zaslužuju.:)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Hvala ti! Na neki si mi način otvorila oči. Podsjetila me da prvo volim sebe, i osobe koje mi znače.
    Nisam uradila polovinu ovih stvari koje si nabrojala. Pogotovo sve vezano za prijatelje. Imam osjećaj da ni nemam. Zbog toga su moji najveći prijatelji moje mačke. :) ♥
    Ne volim obećavati ništa, ali, vrijedi pokušati. :)
    1. Pokloniti nešto nekome
    2. Pronaći nekoga kome ću konačno moći odati sve što mi je na dušu
    3. Plakati i biti tužna što manje moguće
    4. Ostati odličan đak
    5. Ponašati se prema osobama kako zaslužuju i naučiti reći 'ne'
    6. Zavoljeti sve svoje nedostatke i svoj nedostatak kilograma, ne obazirati se na ružne komentare
    7. Postati veći vjernik
    8. Biti sretna
    Želim vam svima da se vaše odluke ostvare. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Popraviti se (misli se na kg, ljudi, mene ce vetar odneti :O)
      2. Kupiti nekoliko stvari iz svoje WL
      3. Popraviti nekoliko skolskih predmeta. Ok da se ne lazemo, imam jedan predmet tj. 4 iz informatike. To mora biti 5 :O
      4. Pokloniti nesto mami
      5. Procitati bar 2 knjige

      Delete
  16. Zaista sam veoma iznenađena ovim postom koji je savršeno originalan :)
    1.Pročitai bar 4 knjige
    2.Fotografisati svakog dana
    3.Skupiti novac za dve nove baterije
    4.Proslaviti rođendan što bolje mogu
    5.Popraviti ocenu iz biologije
    6.Usrećiti drage osobe za Novu godinu

    Fashion Awake

    ReplyDelete
  17. Divan je post, vec neko vreme planiram da napisem svoje zelje u vidu posta, ali evo neke cu otkriti i ovde.
    1. Pročitati barem pet knjiga (problem je što čitam jedino za vreme raspusta, ali nadam se da ću uspeti i više od toga)
    2. Napraviti barem pet DIY projekata za Novu godinu
    3. Fotografisati što više
    4. Popraviti ocene iz latinskog i geografije
    5. ... (privatno :))

    ReplyDelete
  18. Ovo je jedan od najboljih postova koje sam pročitala u poslednje vreme i mnogo mi se dopada! PS: umesto u komentaru, ja sam napisala u postu. Nadam se da je to u redu. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)