Pričamo petkom: Šta ću biti kad porastem?

10:00 AM


Pre nekoliko dana sam, razmišljajući o jednom velikom blog projektu koji počinje sledećeg proleća a koji će mi potpuno promeniti život, počela da u tezama navodim šta sam ja sve to od malena želela da budem, odnosno o čemu sam sanjala. Počela sam da zapisujem svoje želje ''šta ću biti kad porastem'' na papir i bila sam šokirana činjenicom koliko često sam se predomišljala i koliko sam bila neodlučna. Dok još nisam pošla u školu sam žarko želela da budem pevačica. Tete u lepim haljinama koje sam viđala na televiziji su mi bile kao neke zvezde vodilje, međutim kad sam shvatila da ne znam da pevam rešila sam ipak da batalim to zanimanje i postanem moj omiljeni lik iz omiljenog filma - pink moćni rendžer. No kad je došao prvi 1. septembar i kada sam prvi put zakoračila u školku učionicu - znala sam da nisam rodjena za rendžera - već za učiteljicu. I tako sam ubrzo postala najbolji đak i dobila od roditelja malu tablu..pa sam svakoga dana posle škole, radila u svojoj školi u kući. Najzanimljivije mi je bilo pisanje po tabli i učenje mojih lutaka da budu mirni na času. I to me je držalo sve do petog razreda kada sam upoznala moju nastavnicu Engleskog jezika i rešila da budem što i ona. Toliko sam tokom naredne 3 godine bila zaluđena tom idejom, vežbala sam engleski svakoga dana tokom tog perioda, i planirala sam upis filološkle gimnazije.



Poslednjih godinu dana sam jako počela da se interesujem za sport i bila sam sigurna da želim biti sportski novinar. No stvari su se tako namestile da sam ipak upisala društveno jezički smer u gimnaziji. Tu sam s vremena na vreme želela da budem profesorka geografije, ponovo pevačica, rukometašica i psiholog. Kako su se stvari komplikovale sa mojom ocenom iz matematike ti snovi su mi bili sve dalje i činilo mi se da ću, nažalost ipak biti kasirka. Međutim, hrabrost mojih roditelja otvorila mi je mnogo druga vrata, selidbom u Beograd. Te sam u naredne 2 godine imala plan da studiram pravo ili veronauku na višoj školi u Beču. Ta priča o mojoj selidbi u Beč je bila jako blizu realizacije i negde pred novu godinu 2013. sam rešila da saopštim svojima da ja ipak nisam spremna na tako nešto jer mi ni nemački nije išao najbolje i on me je dosta kočio. No istina je bila ta da priča i nije imala mnogo veze sa nemačkim jezikom već sa tim da ja to ne želim. Želela sam da upišem turizam ali me ja brat pokolebao u tome jednim svojim pogledom. Čak mislim da sam tog trenutka shvatila koliki uticaj on zapravo ima na mene.



Nisam želela da odustanem ni pokoju cenu pa sam rešila da ipak upišem Geografski faklultet na kom postoji smer Turizmologija. Pričala sam im da planiram da upišem geografiju jer želim da radim u školi. U početku sam strašno lagala sa tim iskazom. Želela sam da ipak na kraju na dan upisa odaberem turizam. No kako se prijemni bližio ipak sam počela da razmatram činjenicu da ipak upišem geografiju jer i sa njom mogu da radim u turizmu podjednako kao i sa turizmologijom a opet sa turizmologijom ne mogu da predajem geografiju. Te sam pola sata pre upisa, mami ispred zgrade fakulteta rekla da se dvoumim izmedju turizma i geografije. Mama je razmišljala na isti način kao ja, čak mislim da je potajno već odavno sumnjala u ono što pričam. Podržala je moje razmišljanje i ja sam upisala geografiju. Danas, na drugoj godini vidim sebe kako kroz neko vreme radim u školi. Imam dobar posao, miran život i dosta vremena za razne hobije i putovanja na raspustima. Goal. Ali ovog leta javila mi se jedna mnogo bolja ideja. O njoj ne smem da vam pričam do proleća ali ću vam reći da ima veze sa turizmom i rubrikom Amazing places koju sam pokrenula u tu svrhu. No, to što ću pokušati nešto potpuno novo na Balkanu i zašta imam apsolutnu podršku porodice, ne znači da ću odustati od faksa. Fakultet će, sve dok ga ne završim, biti moj apsolutni prioritet i moja večna sigurna karta. Jer ako promašim sa nekim svojim poslovnim izletima uvek mogu da tražim posao za ono zašta sam školovana. Uostalom diploma sa sobom nosi i ugled, ma šta ko rekao danas. Nadam se vašoj podršci na mom putu u jednu veliku avanturu sledeće godine. I da, ne zaboravite #everythingfordreams :)

Moja pitanja za vas su:

1. Šta ste vi želeli da budete pre 10 godina?
2. Šta ste danas i koliko su se vaši planovi promenili?
3. Šta želite da budete kad porastete?













You Might Also Like

23 коментара

  1. Ostavih ti na stranici komentar, mogu da kažem da sam isto tako menjala svoje želje, ali sam lepo prelomila oko fakulteta i sad sam pravnik. Čeka me još da razmišljam šta ću dalje sa studijama, ali polako, ima vremena.

    ReplyDelete
  2. Hello from Spain: great pics. Happy weekend. Keep in touch

    ReplyDelete
  3. Divne slike.
    Procitajte moj novi post i zapratite blog ako vam se svidja. Novi je i bice jos mnogo novih postova.
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/09/cao-svima.html

    ReplyDelete
  4. nice pictures !

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Divne slike! Ja sam kao manja zelela da budem modna dizajnerka, zatim uciteljica-pa sve do astronauta. No, sada su se stvari promenile-starija sestra je postala stjuardesa, pa sada to zelim i ja, jer ona je moj uzor i drugo obisla bih skoro ceo svet, sto je moja zivotna zelja! Odlican post♥

    ReplyDelete
  6. Great photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/madeira-day-1.html

    ReplyDelete
  7. Slike su predivne! Pre 10 godina sam imala četiri, i htela sam da budem igračica (da igram iza epvacica hahaha), nedugo zatim sam se ipak opredelila za pevačicu, dok je u prvom razredu moja želja postao ples. Trenirala sam ga i htela da budem balerina. Kasnije sam htela da budem učiteljica, a u petom razredu nastavnica. Jedno vreme maštala sam da budem profesionalni fotograf, što mi je i sada dosta primamljivo. A kada sam izrasla, želela sam biti manekenka ili model. Sada sam upisala matematičku gimanziju, ali nemam predstavu šta želim biti, ništa me ne privlači previše, ali valjda će se to promeniti do fakulteta. Inače, da li bi mogla napisati post o tome kako ti spremaš ispite? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj i ja sam jednom želela da budem igračica haahah zaboravila sam za to :D
      Mogla bih napisati post o tome :) Obećavam, čim ugrabim vremena pišem :) <3

      Delete
  8. Ja sam dugo, dugo želela da budem novinarka. Bukvalno od svoje 10. godine, pa do otprilike dve godine u nazad. Pre toga sam, kao skoro sve moje drugarice, želela da budem učiteljica. Sada sam 4. godina srednje škole i planiram da upišem srpsku književnost i jezik. To najviše volim i nadam se da ću se snaći, kako na fakultetu, tako i posle njega. I dalje obožavam novinarstvo i nije isključeno da ću se baviti njime jednog dana. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da se javim kao student srpske knjizevnosti :-) . . . Ako ti nesto treba, ako nisi sigurna kako tacno izgleda, ili te bilo sta drugo zanima o fakultetu, o prijemnom, tu sam. Javi se slobodno. Mozes me naci i na fejsu :-)

      Delete
    2. Tadaaa. eto ti pomoć od moje Sofijice <333

      Delete
  9. Eh, nisi trebala da postavis ova pitanja, raspisacu se :"D
    Kao mala sam volela glumu. U mom gradu je postojala mala glumacka radionica koja nije poslovala najbolje, pa se nisam time bavila. Umesto toga izabrala sam ples, mada nikad nisam planirala da se bavim time "za ozbiljno".
    U osnovnoj skoli , negde u petom razredu, shvatila sam da zelim da budem psiholog. Ovog leta sam shvatila da ipak ne zelim, hah.
    I dalje volim i glumu i psihologiju, ali ne vidim sebe u tome.
    Oduvek su mi od ruke isle prirodne nauke, ali sam isto tako oduvek kreativno dete i zato nemam pojma sta cu da upisem i cime cu da se bavim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obožavam kad se raspišete u komentarima :))
      Vidim te kao nekog kreativnog boss-a u nekom časopisu, kako osmišljavaš razne kul stvari :)

      Delete
  10. Zakon post :D

    Ja sam uvijek govorila da ću biti učiteljica. Učiteljica ili profesorica matematike. I to me držalo do prije oko mjesec dana kad sam čvrsto odlučila da budem vojni psihijatar koji će ići na policijsku akademiju xD Uglavnom, želim biti policajka (kriminalni odjel ili FBI možda XD). I to je moj najveći san. Psihijatar me ne drži, no svi kažu da imam potencijala i da znam izluditi ljude xD Čak sam se kladila u 20 hiljada eura da ću upisati policijsku akademiju i vojsku ;) haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala :)
      Imala sam i ja faze od 2, 3 dana kad sam to želela ali kad sam shvatila koliko moraš biti savršeno zdrav za pristup vojsci, odustala sam :D
      Upiši ih pa makar se ispisala hahaha :D

      Delete
  11. Hi dear,
    I totally love your style, have a nice weekend!

    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM

    ReplyDelete
  12. Preprepprelepe slike :) Jedva čekam proleće.... :D Pre deset godina sam želela da budem najmlađi ministar finanstija u istoriji srposkog parlamentarizma,znam da zvuči smešno ali tata mi je sa time punio glavu i ja sam jednostavno to zavolela i možeš zamisliti kako su me drugi gledali sa oduševljenjem kad ima dete od 5 godina kaže tako nešto..... :) Trenutno sam učenica 1. godine gimnazije.... Ne znam baš,trenutno sam zaluđena sa pedagogijom i latinskim jezikom..... :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I jaaaa! :))
      Blago tebi kad voliš latinski :D Meni je on bio jeeeziv :D Eto možeš njega da završiš pa da radiš kao pedagog u školi :)

      Delete
  13. I ja sam kao i ti imala mnogo zelja. Takodje sam zelela da budem pevacica, nastavnica, javljala se i zelja za doktorkom. :-D
    Danas, kada sam treci razred ekonomske skole, jos uvek postoji dvoumljenje izmedju psihologa i ekonomiste. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je na trećoj isto držalo to za psihologiju pa sam jednom iz tog predmeta dobila 3 i odustala :D Šta ti je škola, čudo! :D

      Delete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)