Pričamo petkom: Avanture

10:00 AM


Dobro došli u novi #pricamopetkom post!

Zapravo danas sam planirala jedan sasvim drugačiji post (čak sam ga i pripremila) i onda sam prilikom zakazivanja shvatila da je danas petak!! Ne razumem, pa juče je bio ponedeljak..Ili pak nije, ali za mene vreme leti. Neverovatno. S obzirom da se ja temema za #pricamopetkom bavim uvek ranije nije mi bio problem da na zadatu temu sa vama porazgovaram. Zapravo, moja avantura po Dulenskoj reci, duboko u Gledićkim planinama, inspirisala me je da sam vama popričam o izazovima i avanturama uopšte. Dobrim i lošim. 

Odmah da se razumemo! Ja nisam preterano avanturističkog duha. Naročito kada je priroda u pitanju. Volim sve da vidim i divim se prirodi i mnogi oblicima koje je kreirala i sve to stoji ali ako mene pitate da li bih pre otišla do...recimo Mostara ili kanalom planinske reke došla do njenog vodopada.. Mislim da ne bih razmišljala jedne sekunde. Volim da kažem da sam za te ''gospodske'' avanture pre nego za ovakve egzibicije, kao ove prikazane na slikama. Da li je to zbog moje fobije od zmija, žaba i buba..pa i vode..ne znam. Samo moja mama zna koliko sam prekukala ovu avanturu :) Ipak ništa ne može da mi zameni šetnje ulicama, proučavanje arhitekture i zamišljanje ko se krije iza zavesa najlepših terasa i prozora.



Ista je situacija i kada se radi o nekim drugim tipovima avantura. Ja sam jednostavno tzv. sigurica tip. Retko reskiram i vrlo retko se upuštam u ludorije, opasnosti, adrenalinske šokove i slično. To ne znači da sam dosadna i da mi je dosadno. O naprotiv. Nikad mi nije dosadno. Uvek postoji način da se zabavim i da zabavim druge te, valjda, zbog toga imam jako puno prijatelja i važim za osobu koja širi neverovatnu pozitivnu energiju i smeh (tako kažu bar). Volim da istražujem nove stvari i osećaje ali ne volim sebe da izlažem opasnostima jer život koji mi je dat cenim više od svih poročnih stvari. Ne pijem, ne pušim, ne drogiram se, ne vozim se sa nepoznatim ljudima, ne ulazim u društva za koja ne bih smela reći svojim roditeljima (jer su u tom slučaju sigurno loša)..i slično. Mnogo puta sam čula opravdanja ''Svi to rade pa sam i ja'', ''Nagovorili su me' i slično. Pa, ako svi krenu da skoče u bunar da li trebam i ja, zato što svi to rade? Ako mislim da ne treba da spustim noge u vrelu lavu, smem li dozvoliti bilo kome da me na to nagovori? No way!

Čist primer su vam cigarete. Živimo u 21. veku. Svi znamo sve o duvanu i duvanskom dimu. Znamo da je štetan za ljude oko nas, znamo da bi bio štetna i po nas ako bismo ga konzumirali. Rak pluća, rak usta, rak jezika, rak svega u nama! I svi to sve znamo i neki od nas ipak probaju. Zašto ako znaju sve napomenuto? Zašto uopšte probaju? Ne razumem. Ko to može da me nagovori da probam nešto zašta znam da će me ubiti? Danas, sutra, svejedno.  


Poenta priče danas jeste da vam skrenem pažnju da se čuvate opasnosti koje vrebaju na sve strane. Da vam pokažem i dokažem da se može živeti i disati punim plućima i biti srećan a opet igrati na sigurnu loptu. Ne dozvolite da vas ubede da uradite ili probate nešto loše. Obrnite situaciju u obostranu korist pa takve ljude vi ubedite da ne rade i ne probaju te loše stvari. Kada ne možete da se odbranite od napada i pritisaka iz svoje sredine, napadnite ih vi sami. Budite vetar suprotnog pravca. Menjajte ljude i svet na bolje. Nije li to dovoljna a sigurna avantura?





Moja pitanja za vas su:


1. Da li ste nekada bili nagovoreni da uradite nešto 
zašta ste smatrali da ipak nije u redu i šta je to bilo?

2. Koja je vaša najluđa avantura 
i da li sada mislite da je bila bezbedna po zdravlje, život, okolinu..?

Imate punu slobodu da odgovarate i anonimno.



Usput vam saopštavam da je pobednik darivanja Ivana J. Khan.
Ćestitaaaam!









You Might Also Like

5 коментара

  1. Prvo mnogo hvala što si me izabrala za pobednika darivanja, baš sam srećna. Dopada mi se post, mogu ti reći da sam i ja više za siguricu, nisam previše avanturistički duh. Bilo je situacija da me neko nagovarao da uradim nešto što nije dobro, ali sam to vešto izbegla. Ne pušim, ne pijem, imam koliko toliko zdrav život. Nisam imala neke baš lude avanture, imala sam jednu brzu vožnju, nisam ja vozila, mislila sam i tada, mislim i sada da je to moglo da se završi tragično, ali srećom nije. Još jednom hvala za darivanje :)

    ReplyDelete
  2. Odlican post, slike su divne! Niko me nije nagovarao na bilo sta sto je lose, ali i da jeste sigurno to ne bih prihvatila! Ja volim avanture i da istrazujem nesto novo, ali isto tako volim siguricu, te imam nekakvu ravnotezu. Avanture mi ispunjavaju zivot, bile one opasne ili ne, mada tih opasnih je bilo jako malo, dve-tri.. Jako dobar post!

    ReplyDelete
  3. 1)Uglavnom u zivotu radim sta zelim , na nagovor drugih da uradim nesto, dobro bih razmislila o pozitivnim stranama, ali naravno i o negativnim.2) Smatram mojom najludjom avanturom rafting na reci, ali u mladjim godinama. Nisam mislila da ce to imati neke lose posledice, jer u suprotnom se ne bih ni upustila u to.

    ReplyDelete
  4. cestitke Ivani,zasluzila je..
    evo ja sam nekad bila avanturistickog duha,i kako sam postala majka sve radim na sigurnost jer su mi dijeca na prvom mijestu i zo mi je jakoo bitno

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)