Blog tips: Kako ostaviti linkovan komentar?

10:00 AM



Par vas me je još davno pitalo kako uspem da ostavim linkovan komentar u komentarima na blogu. To je jedan vrlo jednostavan proces koji mnoooogo olakšava prilikom čitanja komentara jer u komentaru može da se klikne na link direktno umesto da se link kopira pa tek onda otvara u novom tabu ili prozoru. Usput, kada ostavite takav komentar delujete ozbiljnije i profesionalnije. Po stranim blogovima je skoro pa strašno kada ne linkujete već ostavite tekst tipa: Poseti moje blog www.mojblogblablabla.blogspot.com. 

Pre svega važno je da znate da linkovan komentar može da se ostavi samo na blogu čiji boks za komentare izgleda ovako:

U drugačijim boksovima za komentare ovo ne radi.

Šta treba da uradite:

<a href="http://www.kapege.com/">Kapege's life moments</a>

Treba da kopirate link iznad i da plavi deo teksta zamenite linkom svog bloga a roze deo teksta onim što želite da piše.  Kada ostavljam komentar samo to gore prekopiram u boks za komentare. A oni koji taj moj komentar čitaju vide Kapege's life moments i na taj deo teksta mogu da kliknu i pravac odu na moj blog :)
(Vodite računa o tome da ne izbrišete znake navodnika ili simbole >/<=)

Probajte u komentarima ispod ovog posta! :)











You Might Also Like

57 коментара

  1. Baš sam se pitala kako ostavljaš takve komentare i hvala što si to podelila sa nama!

    Baby Blue

    ReplyDelete
  2. Super post. Znala sam za ovo odavno, ali ima i onih koji nisu, pa ce im biti od pomoci. ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super je sto si nam pokazala. Može li u sledećem blog tips da mi pomogneš jer sam menjala adresu i sad niko ne dobija obaveštenja o mom blogu :(

    ReplyDelete
  4. I like your blog and your post. you want to follow us? I would like

    Abarajando

    ReplyDelete
  5. Hvala sto si ovo podelila sa nama. :)
    Posetite moj blog:
    Fashion and style

    ReplyDelete
  6. Znala sam za ovo pre, hvala što si me podsetila! x

    Fashion Spell

    ReplyDelete
  7. Jao, baš me zanimalo kako se to radi. Hvala puno :) ♥

    Just be who you want to be :)

    ReplyDelete
  8. Hvala što si nam objasnila, mene je jako zanimalo kako to funkcionira. :)
    DiaryByZ

    ReplyDelete
  9. Baš me je interesovalo kako se ovo radi :D Odličan post :)
    Fashion Awake

    ReplyDelete
  10. Najbolja si stvarno, dugo sam htela da te pitam za to ali ti si me preduhitrila ovim postom i zahvalna sam ti na tome! :*

    Novi post je na blogu --> Shine perfection

    ReplyDelete
  11. Stvarno si divna,uzivam u svakom tvom postu!Divnoo <3!

    Na mom blogu je GIVEAWAY------->perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. I mene je ovo duže vreme interesovalo! Hvala ti puno. ♥

    All For You

    ReplyDelete
  13. Posjetite moj blog
    Molim vas,posjetite moj blog,lajkujte,komentarisite ili me mozete zapratiti,bila bih vam zahvalana.Nova sam :)

    ReplyDelete
  14. Iskreno, mene odbija kad mi neko utrpa link tj. reklamira se na mom blogu. Dovoljno je kliknuti na profil pa će me on odvesti na blog te osobe, ukoliko ga ima. Ovo linkovanje mi je nekako napadno, agresivno, i uglavnom ne odem na dotični blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro, svako to gleda na svoj način. :) Ja volim da uhodim svoje čitaoce :D pa mi je mnogo lakše ako imaju blog da kliknem na link direktno i pogledam o kome se radi ili šta ima novo kod njih na blogu... Jednostavno, štedim vreme. Linkovanje ne gledam kao na reklamiranje već više kao na potpis..Niko ne mora na link kliknuti ako to ne želi. :) Mislim, razumem te skroz jer mene, na primer, užasno iznervira scena kao što je jedan komentar ovde iznad tvog baš koji sam samo iskulirala... Ista osoba to radi non stop i to mi je degutantno. Nikad ne bih kliknula u tom slučaju.

      Delete
  15. Hvala ti. Zelela sam ovo da znam i ti si mi pomogla ♥♥ Kada sam te u pocetku pratila, hajde da budem iskrena, postovi mi se nisu bas nesto svidjali ali sada si BOMBA , najbolja!! ♥

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za ovo! I hvala Anji Minic koja me je uputila ovde. :D
      A jel svaki put treba isto da kucam i isto da radim kao sada? :)

      Delete
    2. Također hvala Anji Minić. :D♥

      Delete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. World of just.anidem Super, konačno dugoočekivani odgovor, hvala ti puno :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)