Blog tips: Kako editujem fotografije?

10:00 AM


Mislim da je ovo najtraženiji post ikada. Stotine vas me je pitalo ovde i na svim mogućim socijalnim mrežama jedno isto pitanje: ''Čime slikaš i gde edituješ slike?'' I ja sam vam uvek i svima odgovarala da je moja kamera Samsung ST66 a da su programi koje koristim PhotoScape i Adobe Photoshop CS6 tj. Adobe Photoshop CC 2015. Nikakva velika pamet nije u pitanju, samo dobro prirodno osvetljenje i poznavanje ova dva programa...i naravno kvalitetan fotoaparat ili mobilni telefon Daću vam par primera kako to izgleda :)

Kada želim da fotografija bude što svetlija koristim Photo Scape i to sledeće opcije:




Eto je sva pamet svetlih fotografija :)


Kada su u pitanju colorful fotografije onda se bacam na Adobe i tu se mnogo više igram i kreativnija sam!




I to je to! Svi, verujte, svi iole ozbiljni blogeri čijim se fotkama divite rade editovanje samo o tome retko pričaju jer ne žele da i vi, takodje, dodjete do tog nivoa kvaliteta pa od fana postanete konkurencija. Šta da se radi. Blog sfera je takva i nažalost pojedinci koje ne zanima slava, već druženje, je ne mogu promeniti...Po meni to nema smisla. Sve što znam podeliću sa vama. Svakoga dana mi pružate vašu pažnju i ljubav i ja sam zahvalna. I uzvraćam.

*Pošto je sreda, potrudiću se da kasnije ubacim i Amazing places post :) 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A lot of you asked me how I edit my photos and which camera do I use..Answer is so simple. My camera is Samsung ST66 (o yeah) and I use 2 programs for edit: PhotoScape for bright photos and Adobe Photoshop CC 2015 for colorful ones. In the photos above you can see how I do it. 

All bloggers, which photos you like, do this things. They just dont talk about it..But it's a reality..People want to be famous or earn money..they don't like compatition so they are quite. For me..that has no sense. I will share everything I know with my beloved readers. You are giving me so much love and attention.









You Might Also Like

23 коментара

  1. Neke slike sam editovala,ali većinu pokušavam da uradim bez editovanja i bilo kakvih efekata.Jako mi se dopada trik kod druge fotografije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam tako upočetku kao ti. No ispostavilo se da je editovanje izgleda must have na blogu. Od kad editujem, blog mi je totalno druga priča :)

      Delete
  2. Hvala na ovom postu, zaista je divno to sto si otkrila te tajne. Slazem se sa tobom da vecina ne zeli da prizna kako edituje fotografije i nekako uvek to cuva sebicno za sebe. :)

    ReplyDelete
  3. Od totalnog laika za Photoshop stekla sam zavidno znanje igrajući se! Bukvalno, bilo mi je dosadno i onda sam krenula da eksperimentišem i probam. Naslednica ima 6 godina i sama je provalila Paint još pre godinu dana, iz radoznalosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slučaj sa mnom. Ljudi bespotrebno bacaju pare na kurseve. Sve ima na netu..tutorijali, slike..sve. Samo malo igranja i eto ga :)
      Pametnica mala :) Budići informatičar, cenim :)

      Delete
  4. Odličan post! Ja slike editujem preko nekih drugih programa, jer ne uspevam da instaliram 'Photo Scape'. Nadam se da ću uspeti, posto ga svi hvale. Hvala na savetima!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako to? Ja sam instalirala i sebi i drugaricama..i nije bilo problema.. :(

      Nema na čemu <3333

      Delete
  5. Hvala puno na ovom postu! Pošto sam nova, služiće mi za buduće slike!

    bluebaby204.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odlican post! Tvoje slike su uvek jako lepe. :)
    Fashion and style

    ReplyDelete
  7. Pa znala sam za prvu opciju, a druga je veoma interesantna, zaista. I ja koristim PhotoScape. Odlična si blogerica i to dokazuješ svaki dan novim postom :)

    New post: http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Hvala ti puno što si ovo podelila sa nama , vrlo slično uređujemo fotografije , samo što ja pored osvetljenja volim da dodam i opciju ' Saturation ' i povećam je na onoliko koliko mi odgovara , da bi boje bile lepše i da bi više došle do izražaja ☺♥

    Jana P. Diary

    ReplyDelete
  10. Tvoje slike su vrh i super ih verujes. Ja sam mislila da imas Canon ili Nikon jer slike su ti zaistaa.... ♥
    Odlican post inace!! :)

    Pogledaj moju novu rubriku postova♥

    ReplyDelete
  11. Ne znam kako dovoljno da ti zahvalim za ovaj post! Toliko sam dugo želela da pročitam ovakav post i baš kada sam se najmanje nadala da ćeš ga ikada objaviti, eto ti si ga baš tada objavila! Saveti su zaista fantastični i hvala ti što si sve ovo podelila sa nama! <33

    Posetite moj blog ---> Style On First Place ! ♥❣❦

    ReplyDelete
  12. Hvala puno na ovom potu,oduvek me je interesovalo kako to da ti slike uvek izgledaju prefenomenalno :)
    Fashion Awake

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)