www.kapege.com

10:00 AM


Dobro došli na www.kapege.com :)

Dugo sam želela da pređem na svoj lični domain i to se danas konačno i desilo. S obzirom da planiram da se u narednim godinama vinem u profesionalne blogerske vode nisam želela da rizikujem i da mi neko zauzme domain kapege.com.(kao na instagramu ili fejsu)
Ovo je za mene bio vraški težak posao i pred sam kraj pravljenja domaina, kopiranja IP adresa, podešavanja hostova bila sam na ivici da dignem ruke od svega. No kako mi moja prgava tvrdoglavost to nije dozvolila (srećom), uspela sam da sve završim. Prelazak sa www.kapege.blogspot.com na www.kapege.com je generalno lak posao ako znate šta treba da uradite. Košta naravno. Trenutno je na www.godaddy.com (to je sajt gde možete da kupite vaš domain tj. u mom slučaju kapege.com) sniženje i potpisivanjem ugovora na 2 godine možete sve da dobijete za nekih 18$. Prilikom izrade domaina pomogao mi je jako ovaj video.

Ako se pitate zašto sam to baš danas uradila odgovor je zato što sam na današnji dan, prošle godine, počela redovno da blogujem. Rođendan mog bloga je 2. novembra (ove godine punimo 3) ali je ovo nekako najvažniji dan broj dva. Naravno postoji još datuma kojima ja pridajem značaj poput dana sklapanja prve saradnje, dana ubacivanja prvih, zaista dobrih, fotografija...itd. Ono što ja imam u planu u nekom narednom periodu, što se tiče bloga, jeste kupovina profesionalnog fotoaparata, više fashion postova i više vlog postova. To je neki cilj, recimo do kraja ove godine. Fotoaparat je najteži deo, jako puno štedim za njega, imam već pola novca (recimo) i sve što zaradim u narednom periodu ide upravo u tu vrećicu. Držite mi fige :)


Slike su potpuno random slike sa mog instagrama :)







Welcome to www.kapege.com 

For a long time I wanted my own domain name and today I finally got it. Before my blog address was www.kapege23.blogspot.com and now it is www.kapege.com. Switching from one to another domain is easy if you know what to do. And it costs. On godaddy.com today you have discount on domains and you can buy your own domain for 18$ for 2 years. This video helped me.

If you ask me why I decided to do it today my answer is because last year, on this day, I started to blog for real. My blog birthday is on November 2nd but today is like pre-birthday or second birthday. I have a lot of plans for my blog till the end of this year. More fashion posts, more vlog posts and I will try to save money for professsional camera. Finger crossed for me! :)


Photos are from my instagram @vesnikproleca

You Might Also Like

30 коментара

  1. Veoma mi je drago da si ovo postigla. Sve čestitke. Samo tako nastavi.

    ReplyDelete
  2. Baš mi je drago što si uspela da dobiješ svoju domain adresu. Sada je tvoj blog zaista još profesionalniji. I meni je san da jednog dana ime bloga ne sadrži blogspot.com, već samo .com , ali to sada nije moguće. Tebi želim sve najlepše i znam da ćeš postati jedna od najpoznatijih blogerka na balkanu, ako ne i na celom svetu jer to zaista zaslužuješ s obzirom na to koliko zapravo truda ulažeš u sve ovo! Sve pohvale! <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bas mi je drago sto si uspela u tome, zasluzila si, jer stvarno ulazes puno truda u blog. Zelim ti svu srecu u nastavku ostvarivanja svog cilja. Mozes ti to. :-) ❤❤

    ReplyDelete
  4. Divno, čestitam ti! :) :* :D Nadam se da ću i ja to napraviti, uskoro. :)

    ReplyDelete
  5. Vauu, ja sam mislila da koristis profi aparat. Koji koristis? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kakvi :(
      Ovaj http://ecx.images-amazon.com/images/I/81SioH5Jz2L._SL1500_.jpg :D

      Delete
  6. Predivnooo, jako sam srećna zbog tebe! Samo tako nastavi, najbolja si! <3

    http://maketheworldbetter9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Great photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/leather-with-shein.html

    ReplyDelete
  8. CESTITAM! To je tako super :)

    Pogledaj moj blog i novi post ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  9. Ja se tebi stvarno divim. Posvećena si blogu, imaš prelepe fotografije uprkos tome što nemaš pravi profesionalni fotoaparat, pišeš interesantne i originalne postove i sigurna sam da ćeš kroz par godina postati poznata blogerka i van ove naše male blogerske zajednice. Čestitam! <33

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anja, stvarno si divna osoba! <3333

      Delete
  10. Svaka čast, sa srećom u daljem radu. :)

    http://majstorezadnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Sta ? Kako ? Odakle onda sve one divne slicice ako nisu slikane profesionalnim aparatom ? Totalno sam zbunjena. Toliko divnih slika na instagramu , blogu , facebooku - u da je jednostavno za nepoverovati da profesinalni aparat tu nije umesao svoje prste. Ne stigoh da ti cestitam za licni domain. Mogu da zamislim koliko je tu posla bilo. Inace ide mi voda na usta od same pomisli na pretposlednju sliku kao velikom ljubitelju cokolade i svega sto se od nje moze napraviti. Veliki pozdrav lepotice i s' nestrpljenjem cekam kupovinu tvog foto aparata <333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. O daaa :) Sva ta cuda cini ova mala spravica http://ecx.images-amazon.com/images/I/81SioH5Jz2L._SL1500_.jpg kao i moje sposobnosti editovanja. :)

      Hvala ti mnogo, divna siiiiii <33333333

      Delete
  12. Čestitam ti, svaka čast! :D

    http://catherinehere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Hi dear!

    Beautiful pics.

    Have a nice day!

    ichbinsil.blogspot.mx

    ReplyDelete
  14. Very cute pictures, especially the first one, love the outfit :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Drago mi je sto si tvrdoglava i sto nisi odustala. Svaka ti cast. :) ♡

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)