Mum tag! + pobednik darivanja!

1:06 PM


Danas na meniju MAMA TAG :) 
Po prvi put neko iz moje sredine se oglašava na mom blogu, pa se nadam da će vam se ovaj post dopasti :) Zato vas odmah puštam da vidite šta je to moja lepa majka napisala o meni :) Pred nju sam stavila 15 pitanja i prenosim vam njene odgovore u celosti. :)




1. Kakva sam bila kao dete?
 Mali plavooki andjeo koji nije nikada plakao.

2. Šta misliš o tome što imam blog?  
I mama bi sine....
 
3. Nešto smešno što sam uradila kad sam bila mlađa?
Ima dosta toga - od šminkanja oca turskim karminom, preko otimanja oko hrane i ljutnje ako se ceo foto film ne ispuca na tebe, do skrivanja zagorelih šerpica pod radni sto (uvek si volela da spremaš hranu)...

 
4.Šta si naučila od mene? 
Naučila sam da se ludiram pod stare dane i da se zbog toga osećam odlično.

5. Nešto neobično o meni? 
Neobično? Sve u vezi tebe je neobično...Nikad mi nije bilo jasno da neko čim se probudi počne da peva ili se smeje, jer meni trebaju litre kafe da bih promrsila "Dobro jutro".



6. Ako bi mi promenila ime, u koje bi to ime bilo?
  Ime? Božana! Hahaha...šalim se, možda Nina, Andjelija ili Djurdjija...

7. Nešto kod mene što bi volela da ja radim, a ne radim? 
Volela bih da me češće masiraš ;) šalim se, u stvari ne šalim se...volela bih da više izlaziš - kad ćeš ako sada nećeš?

8. Šta te nervira što ja radim? 
E tu sam te čekala! Ne volim da me štipkaš za dupe jer boli kao da me guske ujedaju (trauma iz detinjstva)

9. Čime sam ja opsednuta?
Opseduta? Opsednuta si ti sa više stvari, od brige za zdravlje oca, preko svojih kilograma, koje uzgred veoma lepo nosiš, pa do straha da nekog ne povrediš..


 
10. Nadaš se da ću za deset godina ja.....? 
10 godina? Uuuuuuu...dal' ću biti živa za 10 god? Aj' dobro, nadam se daćeš ostvariti sve svoje planove i da ni po koju cenu nećeš odustati od svojih snova. Nadam se da ti neće neki gilipter zavrteti mozak, pa da završiš sa čoporom dece kraj šporeta....Nadam se da ćeš i za 10 god. biti srećna i vesela kao danas.

Sa mojom mamom je kao sa najboljom drugaricom, plakanje od smeha uvek!

11. Kad si bila najponosnija na mene? 
Sad ćeš me zadaviti... Najponosnija sam bila kad si recitovala "Ciganin hvali svoga konja" na takmičenju osnovaca...I da, veoma ponosna dok si igrala rukomet za šabački Medicinar. To što si bila odličan djak, to se podrazumevalo...



12. Sta je najgora stvar koju sam uradila? 
Toga gotovo i da nema....Najgora stvar je što si prepano odrasla. Jesi me par puta slagala, što jes' jes'....I ja sam svoju mamu, što jes' jes'...

 
13. Koji je tvoj omiljeni zajednički trenutak? 
E toooooo! Ono kad pored toliko kreveta u kući ti se zavučeš u moj i kad smo skoro zaspale a ti se setiš nečeg i zasmeješ da se krevet trese.... i kad se po sat vremena smejemo da ne znamo ni čemu....

 
14. Šta bi promenila kad bi me ponovo odgajala?  
Ništa! Apsolutno ništa - volim te baš takvu!

15.Šta bi volela da uradimo zajedno?
Sve bih volela što do sada nismo! Da letujemo samo nas dve, da ludujemo po aqva parku niz tobogane, da se vozimo autićima u luna parku, da idemo u kuću smeha....Ma, sve ludorije koje sam u mladosti radila, opet bih sa tobom ponovila, pa nek' ide život!



 Ako su vam se dopali duhobiti odgovori moje mame možete joj pružiti podršku tako što ćete lajkovati njenu fejsbuk stranivu Neko je nekom pisao pesme. :) Hvali te me tamo, pričajte joj kako ima najbolju ćerku i to (platiću vam, povoljno) haha :D


 Nadam se da vam je sad jasno na koga sam luckasta :)
Što se tiče darivanja, ipak nikoga neću izvući. Knjiga mi se previše dopala!
Šaaaalim se :)
Ovo darivanje je bilo jedno od najlepših a posebno sam uživala u tome što sam ja birala pobednika lično, bez random.org-a. Pobednika sam odabrala na osnovu aktivnosti na mojim društvenim mrežama i tako će biti i u narednom darivanju koje kreće uskoro. Dakle, budite aktivni kako bih zapamtila vaše ime i poklonila vam nešto i tako vas nagradila za vaš trud. 
Pobednik darivanja je Ivana Šumanac! Čestitam!
Molim Ivanu da mi pošalje svoje podatke u inboks moje fejsbuk stranice Kapege!







You Might Also Like

32 коментара

  1. Mama ti je baš zanimljiva ♥ Čestitam pobednici :)

    ReplyDelete
  2. Čitam odgovore, a kao da čitam ono što bi i moja mama napisala. I ona je totalno pozitivna i vesela osoba, kao što je i tvoja mama. Baš sam se iznenadila kada sam videla post i jako mi se dopao. :) ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Prelep post, mama ti je prezanimljiva! Cestitam pobednici! ❤

    ReplyDelete
  4. Mama ti je baš kul osoba, pozitivna i vesela. Odlični odgovori, super sličice. ♥☺

    ReplyDelete
  5. Super post. Uzivala sam citauci. Posebno mi je prijalo to sto sam u pojedinim delovima prepiznala i svoju mamu, slicne su. :D ❤

    ReplyDelete
  6. Zanimljiva beba,odlican tag zaista. Mislim da si ga ti prva napravila na blogu
    Pogledaj kod mene moj novi post

    ReplyDelete
  7. Mama ti je baš interesantna ☺♥

    ReplyDelete
  8. Wow!!

    Funny moment!!

    ichbinsil.blogspot.mx

    ReplyDelete
  9. Awesome photos, as usual! I really enjoy your post)

    kireikana.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Predivan tag i baš mi se dopadaju odgovori. Tvoja mama je jedna divna žena i baš me podseća na moju mamu na osnovu ovih odgovora. Inače, predivne slike! Čestitam pobednici! <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Predivan tag, majka je osoba koja mi najviše znači u životu, i drago mi je kada vidim osobe koje takođe tako vole svoje majke, vas dve ste prelepe zajedno!

    https://maketheworldbetter9.blogspot.com/ - tu je novi post, baci pogled ako želiš :D

    ReplyDelete
  12. Mama ti je divna!

    ReplyDelete
  13. Mama ti je predivna. Baš sam se smejala i raznežila. :)

    ReplyDelete
  14. Srecice, da znas da si me strasno rasplakala ovim divnim poston! Ja bi mojoj mami rado postavila sva ova pitanja....ali vise ne mogu. Uzivajte zajedno u svakom trenu. Radite lude stvari i pravite sebi lepe uspomene jer one su vece bogastvo od svih bisera ovog sveta. Ljubi svoju mamu....eto i od mene! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedo hvala ti beskrajno na divnim recima.
      Verujem da te tamo negde majka strpljivo ceka i cuva i misli na tebe. <333

      Delete
  15. u vasoj majci pronasla sam.moju..i ja sam od nje dosta toga naslijedila.. naravno da ide lajk :-)

    ReplyDelete
  16. Mama ti je super. Dok sam citala njene odgovore, pronasla sam svoju mamu. Sve mame su takve. Uvek su tu da nas nasmeju do suza i tako su pozitivne. Slicice su vam prelepe...
    Cestitam pobednici!! ♥♥♥

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)