Pričamo petkom: Kako preživeti prvi poljubac?

10:00 AM



''Sećam se prvog poljupca
samo on je bio sladak.
Sećam se prvog dodira
samo tada sam drhtao ''


Zdravo daragi moji čitaoci. :) 
Danas sam jako raspoložena za jedan neobičan post.
Čitajući blogove devojaka koje mi ostavljaju linkove u komentarima uvidela sam da su moje čitateljke u velikom broju mlade devojčice (znam da ima i vas starijih, ne brinite ;)..) Mnoge od vas su tek u razvoju i mnoge od vas su na putu sazrevanja. Taj put je dug, srećom po nas žene (ili nesrećom) mi smo od momaka na tom putu brže. Pre sazrevamo, pre odrastamo u psihičkom smislu. Njima je priroda dala sposobnost da bujaju u fizičkom smislu, brže nego mi. Tako da je ravnoteža uspostavljena, zar ne? No sve te razlike kod nas, dovode nas u situaciju da se privlačimo i to je delo prirode. Znam da svaka od vas, koja već nije osetila tu radost o kojoj peva grupa ''Film'' (stihovi iznad), mašta o tome, razmišlja o tome, strepi o tome. Prvi problem odrastanja mučio je i mene kao i vas. I one pre mene i one posle vas će ganjati taj osećaj nepoznatog terena, koji biste rado osvojile, jer ste zasigurno hrabre...ali ''bitka'' ne zavisi samo od vas. Već i od ''protivnika''.
Ja se sećam svog prvog poljupca. Svi se sećaju svog prvog poljupca. Zauvek. Kakav god on bio. Sećam se i osećaja u stomaku tokom filma, i osećaja po izlasku iz bioskopa, i mirisa usana, i osećaja posle poljupca, i osećaja 7 dana posle poljupca, i osećaja godinu dana posle poljupca - s v e g a. I niko ne zna kako se to radi ako već nije probao. A svi znaju, jer je priroda to nama usadila kao instinkt. Ako se plašite da nećete znati šta treba da radite, grešite. Znaćete. Jednostavno ćete znati. To se ne uči. Kakva je korist od časopisa u kom piše ''Potrebno je da vrtite jezikom u krug, u ritmu druge osobe'', kad vi to nemate s kim da primenite, probate, uvežbate? Ne opterećujte se. Kad stanete jedno preko puta drugog, kad se pogledate i kad usne krenu da prilaze poslednja stvar koja će vam pasti napamet je tekst iz časopisa. Veće šanse su da vam padne na pamet hemijska formula za lek neke neizlečive bolesti. Ceo svet se tada skuplja oko vas i priroda i nagon čini svoje. Vi tu nište ne možete. Dok ne probate. Kad probate, to je već druga priča. Kao i u svemu, pa tako i kod ljubljenja, praksa je čudo. Nema neke velike pameti. Posle prvog poljupca samo treba da nastavite da se ljubite :) Tako ćete uvideti kako vam više odgovara, šta on voli, na koji način vam je lepše to ljubljenje..I tako dalje. Što se više budete ljubakale, to će bolje ići :)) Naravno, to ne znači da treba da se ljubakate sa svima, samo da biste usavršile. To jednostavno ne funkcioniše tako. Pravi i najlepši poljupci, dodala bih i jedini vredni, su sa onima do kojih vam je stalo i prema kojima imate osećanja. Pored kojih zatreperite. Sve ostalo je mahom bljak, beznačajno i nepotrebno. Ali to ste već znale, jer ne sumnjam da ste vi moje pametnice. 
Dakle, bez straha, bez treme, bez opterećenja. Možda je i njemu to prvi poljubac. A ako i nije, pa imao je i on svoj. Kroz neko vreme, sama slika poljupca nestaje iz glave. Sećate se samo osećaja u stomaku, mirisa, zvuka...Ostalo bledi. 
Pravo vreme za poljubac ne postoji. Možete se poljubiti i u 8. razredu i u 24 godine po prvi put. Nije strašno. Čekale ste pravog i vrednog, pa? Moj prvi poljubac me je zatekao u 17. i nije bio strašan. Rado ga se sećam, lepa uspomena. 


''...dao bih 
milijardu dolara
za jedan sekund
prvog poljupca.''



Zamolila bih vas da mi pišete o tome kako je protekao vaš prvi poljubac i koliko ste godina imale kada ste se prvi put poljubile? Ako niste, da li nekada razmišljate o tome, imate li neke strahove i po pitanju čega?
Slobodno komentar ostavite kao Anonimus ako ne želite da drugi vide vaš identitet.



You Might Also Like

31 коментара

  1. Ja sam totalno zbunjena u vezi ovoga. Kako,šta,gde?? Iako se to desi u trenutku i dalje razmišljam kako. Mada ne bih smela prvog dečka imati do šesnaeste (četranest imam) a već mi se neko sviđa (i ja njemu ♥) bojim se da se to ne desi. Šta da radim,Andri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U redu je ako imaš dečka i sa 14 ako ti se on baš sviđa. Ako si sa njim ne mora da znači da ćete spavati ili tako nešto. Ljubakanje i držanje za ruke je potpuno bezbedno i bezazleno. Ja sam bila na ivici da imam dečka sa 14 ali on nije imao hrabrosti da mi priđe pa je sve propalo, ali da je prišao svakako bi bili zajedno. Bilo bi strašno da se sa nekim smuvaš u tim godinama pa da imaš seksualni odnos, jer ti telo i razum nisu za to spremni ali neka slatka, tinejdž vezica je skroz okej ako si se zaljubila. Naravno, treba da imaš u vidu da većina dečaka samo želi da se dokaže u društvu u tim godinama, i potpuno su nezreli. Ako ga ne poznaješ dovoljno, moraš da imaš u vidu da vrlo lako, ako se smuvate, može da priča i hvali se drugarima kako je bilo nečega čega ustvari nije bilo, pa da se ti nađeš u problemu. Ti najbolje znaš situaciju u kojoj se nalaziš, nemoj da brzaš ali nemoj ni da te to ''svetica do 16'' čini nesrećnom.

      Šaljem ti poljubac :*

      Delete
    2. Jao Andri mnogo ti hvala. Meni to nije ni na kraj pameti (mislim na spavanje sa dečkom) bar ne do dvadesete. Ali.evo pričaću sa tobom kao sa bff. On je meni presladak i nije takav da se hvali u društvu i Bog zna šta još ali istina je da se ne poznajemo baš najbolje. Niti se javljamo jedan drugome već samo ti skriveni pogledi. Dečka ne smem imati do šesnaeste zbbog mojih roditelja koji mi to ne dozvoljavaju (mali grad kao veliko mesto gde se sve zna). Tajne veze su meni glupost. Najgore je to što možda budemo zajedno u srednjoj tj. u istom odeljenju. I ja sam se držala toga da dečka nemam do šesnaeste ali već menjam to mišljenje. Malo sam zbunjena ali eto....

      Delete
    3. Nema na čemu! :)
      Teško je to kad roditelji postave uslov i prepreku. Moji nisu takvi ali ja opet i tvoje razumem. Oni te jednostavno jako puno vole i ne žele da budeš na bilo koji način ugrožena ili povređena (Iako ti misliš da nema šanse za tako nešto). Roditelji su mahom u pravu. Ne uvek, ali uglavnom da.
      Pišem ti ovo kao neko u koga roditelji imaju beskrajno poverenje, inače me ne bi pustili da živim sama, 100km daleko od kuće, u Beogradu, već sa 15 godina. Mamaka će biti kroz život, ali nemoj da ugroziš poverenje svojih roditelja.
      Taj dečko je tvoje godište i zasigurno neće naći nikoga u naredih godinu, dve. Ako i budete u istom odeljenju imaćeš priliku da ga bolje upoznaš. Plus ćeš ga gledati svakoga dana i to će ti biti dovoljno, za početak :))
      Podsetiću te da srednja škola donosi mnogo novih momaka, vrlo je moguće da ti se dopadne i neko drugi. :)


      Delete
    4. Razumem Andri. Sada mi je mnogo lakše (pogotovo nakon poslednjeg pasusa). :D Divna si ♥♥

      Delete
  2. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/total-romwe.html

    ReplyDelete
  3. Odličan post! Meni nije potreban anoniman komentar, jer ću samo izjaviti da imam 13 godina i da se nisam poljubila još! Ima vremena! :)

    ReplyDelete
  4. Hah, o Bože! Andrijana pa ovo je genijalan post.Totalno smo istog mišljenja što se tiče časopisa i njihovih nazovi 'lekcija' za što bolji poljubac. Jednostavno pusti da se sve to samo dogodi a određena količina straha će uvek biti prisutna. Inače ja se još uvek nisam poljubila (imam 15 godina), ali ja ne jurim za tim već čekam da se spontano dogodi. :)

    Novi post je na blogu:
    shineperfection.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican post! Imam 15 godina i jos se nisam poljubila. Po nekad osecam mali pritisak jer se vecina mojih drugarica vec poljubilo, pa mi je nekako cudno sto ja i dalje nisam. Nekada krivim to sto sam punija, pa krenem da mislim da sam ruzna, a onda se pojavi genije poput tebe i digne mi raspolozenje ovakvim postom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga, jedna moja drugarica ima 21 i još se nije poljubila. To nije strašno. Super ako su tvoje drugarice imale priliku, blago njima. To nikako ne treba da znači da i ti moraš, po bilo koju cenu.
      Ja sam isto punija. Ma bucka sam totalno, pa sam imala momaka, čak i vezu od godinu dana - dakle to isto nema veze iako razumem zašto misliš da ima, jer ti to ugrožava samopouzdanje.
      Moj savet za tebe je da se opustiš, da voliš sebe pre svega. Kad se ti budeš osećala super u svojoj koži to će drugi da primete. I nema veze koliko kg da imaš kad isijavaš pozitivom i srećom momke će to da privuče. Evo ja sam ti primer da je to tačno. I naravno, pritiska da se oslobodiš, odmah!
      Ti čekaš jednog divnog, posebnog dečka koji će da zasluži tvoj poljubac.
      Moj prvi poljubac došao je kao grom iz vedra neba. Mislila sam da se nikad neću poljubiti, jer sam o sebi mislila kao i ti. I bap. Upoznala sam ga kad sam se najmanje nadala..i tako je sve počelo.

      Ljubim te!

      Delete
  6. Predobar post, bas si sve divno napisala iako ja i dalje ne znam kako to izvesti haha ali u svakom slucaju mnogo ti hvala. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko ne zna a svi znaju kada dodje momenat :)

      Hvala, :*

      Delete
  7. Pošto imam preko dvadeset godina, nije me sramota da pričam o svom prvom poljupcu. Tada sam imala 15 godina i to je bilo sa prvim dečkom. Tad je bio vašar, i počela je da pada kiša. On je išao na ona pucanja kao, i osvojio mi neku pandu, haha. I eto, desilo se 'slučajno', ali ipak smo to oboje planirali i hteli. Bilo je vrhunski! Ne sviđa mi se više, dosta se promenio ali mi nije žao što je prvi poljubac bio sa njim. Bili smo tri godine zajedno i to je jedno od najlepših vremena u mom životu, definitivno.

    ReplyDelete
  8. Predivan post, baš sam uživala čitajući ga. Puni si mi pomogla ovim postom i zahvaljujem ti na tome. Inače, može se reći da sam ja već imala svoj prvi poljubac prošle godine, ali to nije bilo to. Bila je to igra istina-izazov i ja sam to morala da uradim. Inače, taj dečko mi se i onako baš svideo tako da mi taj izazov nije smetao, ali to nije bilo to jer mu se ja nisam sviđala! :/ <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh bad luck. Ćuti, bar si probala :) Doći će drugi momci, ti si lepa. Sad kad kreneš u srednju..biće svega, videćeš :))

      Delete
  9. Great post!!

    ichbinsil.blogspot.mx

    ReplyDelete
  10. Andrijana draga ovo je genijalno!!!
    Ja imam 14.godina i ponekad pred spavanje zamisljam kako je to i uvek mi izgleda savrseno.Haha meni je to sasvim normalno i uvek se lepo nasmejem.
    Puno ti hwala na ovom postu.
    It‘s perfect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      I ja razmišljam o sličnim stvarima kad legnem da spavam :)
      I jeste normalno :)

      Nema na čemu :**

      Delete
  11. Ahh,divan post. Želimo još ovakvih postova :D Prosto si me oduševila i volela bih da još pišeš o ovakvim temama koje muče nas tinejdž devojke. :)

    Inače ja još uvek nisam imala prvi poljubac (ako se sa psom ne računa xD) mada bih volela da doživim to. Sve u svoje vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Biće ih, obećavam! :***

      Naravno, samo polako. Važno je sa kim a ne kada. :)

      Delete
  12. Baš si lepo napisala post. ♥♥

    ReplyDelete
  13. Divan post, stvarno. ♥
    Uzivala sam citajuci, nadam se da biti jos ovakvih poostova :))

    ReplyDelete
  14. Nisam se jos poljubila, nemam cak niti neku vecu simpatiju, svi su mi "slatki, ali opet bljak" xD Jos sam djete u dusi (a i inace, tek sam nekoliko mjeseci udaljena od cetrnaeste) :')
    Predivno napisan post <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima za tebe vremena. Dok ti kolena ne zaklecaju kad ''ga'' vidiš, ni ne treba da se ljubiš :)
      Hvala :****

      Delete
  15. Super ti je post! Imam 16 godina i još nisam imala prvi poljubac, ooopss! Okej, često razmišljam o tome i moram priznati da se plašim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kažem ja sam sa 17 a moj drugarica još nije a ima 21. Uopšte nema veze, samo polako! :)
      Za strah nema potrebe. Momci vole da devojkama budu prvi u svemu. Samo zazmuris i radis sta i on i gotovo :)

      Delete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)