Pričamo petkom: #pricamopetkom

6:25 PM



Iako je danas jako kišan dan ja vam ipak šaljem vesele fotografije. Ne znam da li vi, ali ja uživam u ovom zahladjenju i ako me pitate da li glasam za leto ili jesen, glasno vičem jesen. Nema tu mnogo poente, znam. Ali sve što od leta volim su vedro i toplo vreme ako sam na moru, par nedelja raspusta na faksu, s vremena na vreme bazen i lubenice i dinje. Vrućine, znoj, gužva u gradskom prevozu gde pored mene uvek stoji neko ko nema čulo mirisa, činjenica da su svi negde samo ja ne i slično mi nije privlačno uopšte. No, da se vratimo mi na #pricamopetkom post! Primetila sam da jako volite ovu rubriku s toga sam danas htela da pričamo upravo o njoj. Ja se solidno služim gugl analitikom mog bloga i znam da moj blog uglavnom čitaju osobe ženskog pola, mladje ili starije od mene. Znam čak i odakle ste, iz kojih država, gradova i sela.. Ne znam da li vam je poznata činjenica da kada ste prijavljeni na vaš google+ nalog,
Google prati svaki vaš korak? Meni je to malo jezivo. Ja sam to primetila kada sam videla da sam posetila neke sajtove kao na primer Soufeel i posle par sati sam i na blogu i na fejsu primetila da mi se na reklamama vrte njihovi proizvodji iako do tada nisu. Nisam bila 100% sigurna pa sam proverila to i sa Sammydresses sajtom i znate šta? Počele su, na reklamama, da mi se pojavljuju njihove ponude...Hm..scary.. Posle ove krivine vraćam se opet na prav put što se tiče ovog posta.

 

Danas bih želela da sve vas zamolim da mi u komentaru (javno ili anonimno) predložite teme koje biste volele da pročitate u #pričamopetkom postu. Možete mi postaviti i neka pitanja pa ću na osnovu njih kreirati teme. Želela bih da znam šta vas to zanima, muči, usrećuje, tišti..o čemu razmišljate u vašim godinama... Pa bih i ja na te teme rekla po koju reč. Takodje imam i ja za vas par pitanja, kao i svakog petka!

  Moja pitanja za vas su:

1.Koju rubriku najviše volite: amazing places, blogtips ili pričamo petkom
2. Koje postove biste češće voleli na blogu: vlog, diy ili instapostove
3. Da li želite instagram tips postove?


Jedva čekam vaše odgovore i predloge!
p.s. ako ste blogger obavezno mi ostavite link do vašeg bloga, želim da ga posetim!



 




You Might Also Like

35 коментара

  1. Meni se najviše dopadaju #pričamopetkom postovi, mada su mi i #blogtips postovi vrlo korisni :) Na blogu bih najviše volela vlog i instapostove, jer nisam preterani ljubitelj DIY projekata :) Mislim da bi instagram tips postovi bili vrlo interesantni, volela bih da čitam i o tome :)
    Što se tiče tema koje bi mogla da obradiš u ovoj rubrici, prosto bih volela da sa nama podeliš neke svoje priče koje su nastale tokom školovanja, jer ćemo se verovatno bar negde pronaći :) To mogu da budu problemi, nešto sa čim ćemo se tek susresti, kako si ti prevazišla neke teške stvari u svom životu, šta te najviše usrećuje, da li si bila srećnija u osnovnoj ili u srednjoj školi, potom iskustvo kada si počela sama da živiš i sl. ♥

    Moj blog: http://anjalittleworldd.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anja hvala ti mnooogo na svim lepim rečima i sjajnim idejama! Divna siiii ♥♥♥

      Delete
  2. Hello from Spain: I really like your photos. Your post is very interesting.Keep in touch

    ReplyDelete
  3. Ja bih volela da napišeš post o menstruaciji, sve o tome što ti znaš.
    Moja omiljena rubrika je pričamo petkom, a volim i blogtips, dok mi rubrika amazing places uopšte nije interesantna.
    Ne pišeš često diy postove i bilo bi kul kad bi ih bilo više. Insta i vlog postovi su odlični!
    Piši i instatips.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra ideja za post o ''onim danima''! :) Hvala :)
      Verujem da će ti rubrika amazing places biti interesantna sledeće proleće/leto sezone kada se taj projekat zaista ispuni :) Tad ćeš obožavati te postove, ali sad ne smem o tome ništa da pričam :( ali te razumem ♥
      Da, sa diy postovima sam stala jer nisam kući ali biće ih s vremena na vreme ove jeseni a naročito tokom zime, pred paznike :) Hvala ti na komentaruu ♥♥♥

      Delete
  4. Okej, ja iskreno obožavam sve na tvom blogu. Doslovno od A do Š. Ali, ako bih morala da biram izabrala bih #blogtips postove, jer su oni dosta korisni novijim blogerima, kao i meni! Takođe, volela bih vlog i insta postove, jer poput Anje, ne volim baš DIY projekte! Pošto još uvek nemam instagram, ali ću ga uskoro napraviti, mislim da bi mi ovi postovi bili jako interesatni i korisni!

    Što se tiče #pričamopetkom postova, volela bih da nam tu daješ neka mišljenja o tvojim internet fanoritima, ili slično. Takođe, bilo bi dobro da tu dobijemo koji savet što se tiče tinejdž i životnih situacija! ;) xoxo

    Moj blog: http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anđela ♥
      Dala si mi super ideju :)
      Posetila sam tvoj blog, odličan je!
      Šaljem ti poljubac :*

      Delete
  5. Da, prate nas, potvrđeno, u svrhu internet marketinga. ;-)
    Volim sve tvoje postove, ali mi je rubrika #pričamopetkom postala favorit. Uživam u tvojim DIY idejama i volela bih da ih bude češće. Devojčice/devojke imaju milion pitanja o zdravlju, higijeni, razvoju, kontracepciji, svakodnevni problemi sa kojima se susreću... na koje neće naći odgovore na blogovima. Tu ima mnooogooo prostora za pisanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja vidimm :)
      Hvala tiiii :)
      Da slažem se, zato i jesam pokrenula #pricamopetkom. Hvala ti na sugestiji ♥

      Delete
  6. Ja lično najviše volim postove na temu amazing places i pričamo petkom :)
    Češće na blogu bih volela da vidim instapostove jer imaš neverovatne slike :)
    Moj blog: http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Biće instapostova :))
      Čitam tvoj blog redovno :) Čekam post sa Šljivijade :) ♥♥♥

      Delete
  7. Volim sve rubrike od navedenih i zaista ne mogu da izaberem samo jednu. Volela bih vlog i instapostove jer me uvek oduševiš svojim slikama. Mislim da bi instagram tips postovi bili jako zanimljivi i volela bih da ih čitam.
    Što se tiče #pričamopetkom postova, volela bih da nam govoriš u svojim iskustvima u školi, na blogu itd. Sigurno bismo se pronašli u nečemu, pa bismo mogli zajedno to da komentarišemo. Isto tako možeš izneti svoje mišljenje o nekoj temi i onda mi napišemo šta mi mislimo o tome. :)

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaksandra hvala ti na divnim rečima! Obećavam više vlog i instapostova :)
      Hvala ti za super ideje za #pricamopetkom ♥♥

      Super ti je bloog! :*

      Delete
  8. Sto se tice instapostova,mislim da moras da izbacujes takve postove zbog tvojih savrsenih slika <3
    outfit post na mom blogu,bilo bi mi drago da pogledas taj post jer je to moj prvi outfit post :)

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti TIjanice ♥
      Blog ti je divan, naročito taj poslednji post sa haljinicom ♥

      Delete
  9. Nekako su mi najzanimljiviji postovi #pricamopetkom, a volela bih da postavis neki diy recimo posto to nisi bas dugo postavljala. Instagram tips je odlicna ideja posto me odusevljavaju tvoje slike na blogu i instagramu pa me bas zanima kako sve te neverovatne slike nastaju. I da, volela bih da vidim post o tome kako se snaci prvog dana u srednjoj skoli posto znam da dosta nas prvaka to muci. Poseti moj blog, nikako niaam mogla da ostavim link posto pisem sa telefona, tako da samo poseti moj google profil tu imas link mog bloga. ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiii punoooo ♥
      Važi, taj post ide u sledeći petak :)
      Ahh tvoj blog čitam čestoo ♥

      Delete
  10. Ne znam za druge ali " Pricamo petkom " obozavam. Ne komentarisem uvek takve postove , ali znaj da ih uvek rado procitam , a s' vremena na vreme i ostavim anoiman ( valjda sam dobro napisala ) komentar. Jedino bih volela mnogo vise vlogova. Oni su mi najinteresantniji na blogu i ako imas toliko interesantnih postova i tema za razgovor. Instapostovi mi dodju kao velika inspiracija. Sto u blogovanju , sto u fotografisanju , a i na nekim drugim poljima. U svakom slucaju sta god napisala bice savrseno zato sto znas da ga docaras na svoj nacin. Pozdrav lepotice <333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na divnim rečimaaa ♥♥
      Biće vlogova obećavam :)
      Ljubim te

      Delete
  11. Iskreno,ja volim sve postove i ne mogu da se odlučim za jedno. ☺ Slike su divne ♥♥

    ReplyDelete
  12. Sve tvoje rubrike i svi tvoji postovi su mi dragi, ali najviše volim blogtips postove. Voljela bih i da bude pokoji DIY post :)

    ReplyDelete
  13. Jaoj, od ove hrane mi polazi voda na usta, hehe, yummi! *-*
    1. blogtips
    2. diy (do it yourself)
    3. naravno

    http://dnkbff.blogspot.com/ postani novi član našeg bloga, ako želiš!

    ReplyDelete
  14. Omiljena rubrika kod tebe su mi 'Pričamo petkom i 'Blog tips', jer uvek ima neki korisan savet. Volim da čitam DIY projekte, ali instagram saveti deluju zanimljivo!
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja najviše volim 'Blog tips' postove, DIY projekte, a baš bih volela da čitam o instagram savetima. :)
    teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Teodora! ♥
      Čitam tvoj blog često ♥

      Delete
  16. Tvoj blog definitivno najčešće i najradije posećujem. Svakog jutra se radujem tvom novom postu! Ne mogu izdvojiti nijednu rubriku jer sve podjednako volim, ali zaista. Veliki sam ljubitelj diy projekata tako da bih volela da vidim više diy postova na tvom blogu. Zaista bih želela da pročitam tvoj post u vezi saveta za instagram profil i slike na njemu jer ja tebe smatram balkanskom kraljicom instagrama. Baš mi se dopada ovaj post, divno si ga napisala i fotografije su savršene! <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG sad si me vinulaaaa ne na 7 nebo nego na 107 nebo!! Hvala tiii ♥♥♥♥

      Delete
  17. U potpunosti se slažem s Milicom. Sve tvoje postove obožavam čitati. Makar bih izdvojila #pricamopetkom jer volim takve tipove postova. Budući da su tvoje slike perfect, željela bih više instapostova ♥

    Moj blog: justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Naravno, i ja se slazem sa svima, obozavam citati sve sto napises. :D No izabrala bih amazing places, jer sam jedna od onih koja zudi za putovanjima i zeli posjetiti sto vise mjesta.
    Od navedenih najvise volim DIY postove, buduci da sam primijetila da su tvoji DIYevi uvijek jednostavni, i ne treba ici u veeliki shopping, već vecinu predmeta imam doma. :')
    Voljela bih insta tips postove, budući da zapravo nisam sigurna oko objavljivanja slika na instagram (na ig-u sam @lina_255), a ti imas predivan insta i sigurno bi nam dala neke dobre savjete. :)

    P.S. I meni je ovo za Google jezivo, od sada ću se izbjegavati ulogiravati. XDD

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)