Blog tips: Kako dobiti više pratilaca?

10:00 AM


Pratioci su izuzetno važan segment bloga. I kad kažem pratioci zapravo mislim google+ i google friend connect (gfc) a ne na one ljude koji zapravo svakakoga dana dolaze da čitaju postove a nemaju naviku da klikću po raznim dugmićima. Dakle postoji 2 vrste pratilaca: 1. oni koji zaista čitaju i vole vaš blog i 2. oni koji vas prate putem raznih dugmića i sete vas se kad im izletite na početnoj. Svakako da mi, blogeri volimo i jedne i druge. Na koji god način došli, svi su dobrodošli. Međutim, kad je reč o kompanijama, potencijalnim saradnicima...tu se stvar komplikuje. Zašto? Zato što oni uvažavaju samo onu drugu vrstu. Zašto? Zato što taj broj (te pratioce) jedino mogu da vide.



Evo na primer, pre par dana javlja mi se jedna devojka koja radi za jednu inostranu kompaniju. Kažem ja njoj cenu mog posta, kad ona onako frapirana kaže meni ''No way, that is so expensive blabla''. Ja rekoh..What the hell. Kad će ona meni.. Kao, kako mogu da tražim toliko kad imam samo 460 čitalaca, kao, samo onim blogerima koji imaju preko 5.000 na tom gfc-u plaćaju preko 11 dolara.. Ja rekoh  za 11 dolara ne bih ti ni naslov posta napisala. U blog ulažem novac, vreme, privatnost i poverenje onih koji me prate. To vredi više od 11 dolara!
E 5.000!!! Pa ona koja ima 5.000 ona uveliko živi od bloga, njen post košta preko 500 dolara a ti joj kao nudiš malo iznad 11. Njena rečenica košta više od toga. Kad će ona meni naša poslednja ponuda je kao 13 dolara. Ja njoj kažem, sestro uzmi ti tih 13 dolara pa kupi sebi jednu kafu i pijuckaj je dok budeš čitala postove za koje me ljudi stvarno plaćaju.



Dakle, gfc pratioci su važni za visinu vašeg, da kažem, honorara. Što ih je više to bolje. A kako ih dobiti? Pa krenete od bloga do bloga i počnete da komentarišete tuđe postove (ne spamujte već kažite šta imate o onome što ste pročitali) i naglašavajte im da ih pratite pa možda i oni zaprate vas, pravite darivanja sa praćenjem kao uslovom učešča ili jednostavno pozovite vaše čitaoce da vam pomognu i kliknu to plavo dugme zvano Join this site. 







You Might Also Like

21 коментара

  1. Super post, odlični saveti i mislim da nam se javila ista osoba. Ja imam 1894 čitalaca i ona je rekla da mi za to ne bi platila ni 15 dolara, ha!

    ReplyDelete
  2. definitivno je sve sto ste napisali bas tako..
    mozda ne komentiram svaki blog,ali se trudim popratit sve i svakog..
    jer znam koliko vama blogerima to znaci,a meni opet sa druge strane dosta postova pomogme u necemu ili mi jednostavno skrati vrijeme sa citanjem sto kod vas uvijek i bude :-)

    ReplyDelete
  3. Super post! Ja obožavam tvoj blog i često ga se sjetim pogledati :) <3
    http://vidastefic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Presmesno mi je to kada vidim da traze 5000 followersa, pa aman... Post je odlican i lepo si rekla ovoj haha! Ja obozavam tvoj blog i verno ga pratim. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hvala na divnom i korisnom postu :)
    jeleninkutak24.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odličan post :) I zaista tvoj post vredi više od nekih 13 dolara :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kao i uvek iskren post napisan tako da ostavi bez reci. Iskreno , jedna tvoja napisana rec vredi 13 dolara. Izgleda da ne znaju da je jedno tvoje izbacivanje posta vredno milion dolara. Inace odusevljena sam ovim tvojim postovima koji nama novijima u svetu blogovanja pokazuju pravi put. Mogla bi ih pisati jos. Pozdrav lepotice <333

    ReplyDelete
  8. Mislim da je bolje imati nekoliko pravih čitalaca no lažnih jer će vremenom svi uvideti taj trud i onda će pratiti blog. Meni je tvoj blog super i vredi mnogo više. ☺♥

    ReplyDelete
  9. Super napisano , odlični saveti !
    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. 11 dolara pa 13 dolara hahahah normalno, da vidim da li bi osobi koja ima isti broj pratilaca ali da zivi npr.u Nemackoj ponudila istu svotu novca? Pa ne verujem, mi smo zemlja bagatela misle da se lako prodajemo za sicu jer ne znamo za bolje. Svaka cast na postu i na odluci! :)

    ReplyDelete
  11. Bravo. Kao prvo odliacn post, kao i uvek, prosto uzivam citajuci ih. I da, dobro si joj rekla, tvoj post vredi mnogo, mnogo vise od tih 11 ili 13 dolara. Samo tako nastavi. <3

    ReplyDelete
  12. Da ti odgovorim i ovde...post je dobar ali sam i dalje u nekim šokovima oko primanja, ko živi od blogova a ko ne...i dalje ne mogu da verujem da neki zarađuju čitavo bogatstvo od blogova a rade neke gluposti (moje subjektivno mišljenje), dok se drugima nudi neka sića za mnogo uloženog vremena, truda, novca i sličnih stvari...Sad mi dođe da se pitam da li isplati imati blog - mislim da finansijski faktor...Ako govorimo o zadovoljstvu, osećaju sreće i sličnim stvarima onda se isplati, jer znate da imate ljude koji vas vole, prate i cene ono što radite. Tebi svaka čast, uživam u tvom blogu i u svemu što radiš :*
    P.S.: Imala sam fb stranicu, pratilo me je puno ljudi, svakodnevno sam padala od truda i rada, ali naravno da se to nije plaćalo, postojalo je samo lično zadovoljstvo...

    ReplyDelete
  13. Skroz si u pravu! Ti ulazes toliko toga u blog da bi ti neko rekao kako je to sve uzalud. Potpuno te podrzavam! Tvoje pisanje vredi mnogo, mnogo vise od te sice koju ona nudi. Ona je na gubitku definitivno! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Neki vrede milione, neke ne bi pratila ni da mi plate!

    ReplyDelete
  16. Odličan post i hvala ti na savetima! Ta žena iz te kompanije zaista nije normalana, a što se mene tiče ti zaslužuješ mnogo više nego što ti daju, tražiš ili dobijaš. Slažem se sa svim što si napisala.. ♥

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Odličan post, stvarno ti se zahvaljujem na svin savetima. Ja do sada nisam zarađivala novac od bloga, to mi nije bila ni namera. Obično bih dobijala neke sitnice, garderobu itd... Definitivno blogujem iz zabave i zato što to zapravo volim. Ali ponekada dobro dođe po koji zarađeni dinar, ako me razumeš. Ali opet mislim da je zaista malo da nekome ponudiš 10-15 dolara za jedan ceo post makar taj neko imao i 100 pratilaca. :/

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Evo, tek sam otkrila tvoj blog, i vec ga obozavam! Istina je sve sto si rekla! :D

    ReplyDelete
  19. Evo, tek sam otkrila tvoj blog, i vec ga obozavam! Istina je sve sto si rekla! :D

    ReplyDelete
  20. Mislim da je sve sto si rekla istina. Ali, ne ceni svako trud i rad koji neko ulozi u postove. Cuj ti nju preko 5.000 - 11 dolara, sto ti kazes eh sestro, idi ti pa popi kaficu lepo. :D

    natalysmessycorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Odlicno si sve objasnila, ne daj na sebe! :D <3
    Pratim te!
    mybeautydiary123.blogspot.com

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)