Blog tips: Kako napisati dobar post? 2

10:00 AM



..nastavak

Zatim TEKST posta. Teks posta ne bi trebao da bude previše dugačak. Onog trenutka kad je prošlo više od 20 minuta kuckanja po tastaturi (pod uslovom da brzo kucate) pisanje posta treba da se završi. Reetko mi se dogodi da post pišem duže od 20 minuta, naravno fotografisanje i editovanje traju zato satima. Kako to sve ne bi bilo s brda s dola ja sve unapred osmislim, kako to treba da izgleda, šta da naglasim i tako dalje. Pošto u svojoj glavi sve obradim nekoliko puta moj mozak sam pola stvari pozaboravlja dok se ja dokopam kompa i na kraju uvek ostane samo suština.



Gramatika je od velike važnosti za kvalitet posta. Kad vidim neznam, samnom, ne moj, svecki, precednik i slično gasim internet, čupam kabl iz struje, selim se u Tanzaniju. Toliko puta je na svim društvenim mrežama skrenuta pažnja kako se pišu te stvari, na kojima ljudi najviše greše, da ne mogu da svarim (a ja varim i eksere) kad neko tako napiše. Opet, niko nije mašina i niko se nije naučen rodio pa su neke greške i dozvoljene ako se primeti da su slučajne, a verujte, primeti se kad neko sasvim slučajno a ne iz neznanja pogreši.


Fotografija. Najvažniji segment mog bloga svakako! Važno je da su velike, svetle, bez šuma. Čak i da napravite tamnu, malu i mutnu fotografiju danas u fotošopu sve može da se ispravi! Verovali ili ne. Kad vidim dobar tekst i izmedju pasusa neki prcmoljak od sličice sa www.weheartit.com dodje mi da zaplačem. Okej nema svako super kameru, nije svako genije za fotošop, nije svako ni ljubitelj svega toga ali ako vam je stalo do dobrog posta, potrudite se. Ako nemate aparat i koristite slike sa raznih sajtova koje su jako male rezolucije (mutne kad ih uvećate) napravite kolaže od njih pa kolaž uvećajte. Kao što ja radim u Insta postovima. Ako slike nisu vaše ne preterujte sa njihovim brojm. One su u tom slučaju tu radi estetike i ništa drugo.


Dakle da sumiramo. Da bi post bi dobar neophodno je da: odaberete zanimljivu temu koja će nekoga zaista da zanima, napišete ne previše dugačak ali gramatički ispravan tekst i ubacite gomilu zanimljivih slika. Ako vam se dopao ovaj tip postova tzv. BLOG TIPS pišite mi i ja ću se potruditi da ih bude više na različite teme o samom blogovanju.



You Might Also Like

22 коментара

  1. Kao i prethodnim postom i ovim sam oduševljena. Moja najčešća greška je što se ponekada baš uživim i znam baš dugo da pišem post pa on na kraju ispadne predugačak. Ja se stvarno uvek trudim da mi slike budu što veće, kvalitetnije i lepše. Hvala ti puno na svim savetima jer si mi dosta pomogla. Definitivno bih volela da pročitam još postova na ovu temu. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tii♥ Desi se i meni, mada se trudim da poštujem štopericu :)
      Biće ih :***

      Delete
  2. Obožavam da čitam tvoje postove, ma koja tema bila, a ovi saveti su mi baš dobro došli!! Odličan tekst kao i u prošlom postu, pa kao i u svakom drugom!! Izuzetno koristan, ako smem da primetim i vrlo promišljen post!! Sve čestitke!!

    ReplyDelete
  3. Odličan post kao i prethodni :) Obožavam tvoje fotografije :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Meni se zaista dopadaju tvoji saveti za blogovanje. Ja slike sa interneta koristim kada nisam u prilici da uslikam svoje slike ili kada je lepse da se nadje slika sa interneta.
    Takodje ako nekad pogresim u gramatici, to je zato sto je obicno tastatura kriva a i kada uvidim gresku i udjem to da ispravim bloger mi pokaze da nema te greske to jest (Napise mi Ne znam odvojeno a kada se objavi bude zajedno)
    Svakako pisi vise ovih postova super su!

    ReplyDelete
  5. Great photos!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/dresslink.html

    ReplyDelete
  6. Meni su se izuzetno dopala oba dela na ovu temu i stvarno bih volela da što češće pišeš o blogovanju generalno, tj. da nam daješ neke korisne savete, jer bar meni, a sigurna sam i drugim devojkama, mnogo znače. :) <3

    ReplyDelete
  7. Slažem se, uredu mi je kada neko u brzini pogreši po koje slovo, ali kada se ta greška provlači iz posta u post, postaje baš iritantno. Pogotovu kada se napiše "neznam". Sviđa mi se ova tema, saveti su korisni i sigurna sam da će mnogima pomoći. Ne znam treba li da prokomentarišem, ali slike su fenomenalne. :) <3


    smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Biće još postova na ovu temu :)♥

      Delete
  8. Odličan post kao i prethodan. Puno si mi pomogla ovim savjetima, od sada pa nadalje ću se koristiti ovim odličnim savjetima! :) <3

    ReplyDelete
  9. Great post!!

    Beautiful pictures!!

    ichbinsil.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Divan post Andrijana! Prijatno si me iznenadila ovim postovima i jako mi se dopadaju.. Bilo bi odlično kada bi ih pisala još jer sam od tebe mnogo naučila i prosto sam oduševljena. Svaka čast! ♥

    Novi post -------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Amazing post! Great photos:)
    kisses from Poland!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Sviđa mi se post, slobodno više piši o tome :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)