Book Recommendation: Love Virtually

9:30 AM



Nisam vam dugo napisala neku preporuku za knjigu. To je posledica činjenice da sam u poslednja 2 meseca pročitala samo 2 knjige što se meni retko dešava jer ja obično čitam pred spavanje, dakle, svakoga dana. No, obaveze su mi nametnule učenje u sitne sate i obično kad bih legla pala bih u san premorena i psihički i fizički. Leto je i raspust je i nadje se pomalo vremena i za opuštanje uz knjigu (I učim, svakoga dana, ne brinite). Danas, za vas: ''Kad duva severac''  (da, namerno ovaj Lagunin nasliov jer je pakleno vrelo dok ovo pišem)


- Emi Rotner pokušava da otkaže pretplatu za časopi Lajk, međutim, njeni mejlovi zbog slovne greške završavaju u elektronskom sandučetu Lea Lajkea. Pošto se to ponavlja, Leo joj skreće pažnju na grešku. Tako otpočinje neobična prepiska kakva se može vodit samo sa  neznancem: na tankoj liniji između potpunog neznanja o onom drugom i neobavazujuće prisnosti. Ipak, njih dvoje postaju sve bliskiji i to ih na kraju vodi do postavljanja neizbežnog pitanja: da li će poslata, primljena i sačuvana ljubavna osećanja uspeti da prežive njihov susret u stvarnom svetu? I šta ako odgovor bude potvrdan? -


Ovu knjigu sam čitala dva puta. Prvi put 2013. godine i to u elektronskoj formi (guglajte) a drugi put pre nekoliko dana. Iako sam znala kraj, ponovo sam je sa neizvesnošću čitala.  Ovo je jedna od onih knjiga koju kad počnete čitati ne možete da prestanete. Takve najviše volim. A i čita se vrlo brzo i lako jer je napisana u vidu mejlova koje oni neprestano razmenjuju. Danas sam otkrila da ova knjiga ima i nastavak (?!) i sad pretražujem net za novom elektronskom zarazom! 










 ''Write to me Emmi. 
Writing is like kissing, but without lips. 
Writing is kissing with the mind."






Today I am gonna recommend you a great book by Daniel Glattauer ''Love virtually''
I read it twice! Yes! It is that good! 

- Emmi, a happily married woman, sends a few e-mails to a subscription service with the intent of unsubscribing to a magazine. By chance, these e-mails inadvertently somehow always manage to end up landing in Leo Leike's inbox. And thus begins a daily exchange of conversation filled with witticisms, simmering romantic tension and the sharing of inner most longings between two people who are, in essence, virtual strangers to one another. As with most people who meet online, the inevitable subject of meeting each other outside the virtual realm crops up. Will they meet? And if they do, what happens when the reality isn't as grand as the web-spun fantasy? Is Emmi really prepared to risk her marriage? And what if Leo can't reconcile fantasy Emmi with real Emmi? What happens then? - Read a book :)))









You Might Also Like

20 коментара

  1. Ova knjiga mi izgleda veoma zanimljivo. Sigurno cu je procitati!

    milicamihaela.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ovo je moja ljubavna prica :D ja i moj dragi smo se slucajno upoznali preko interneta i evo vec 6 godina smo zajedno :D procitacu knjigu obavezno :D jako me podseca na nas :D hvala ti puuuuno :* <3

    ReplyDelete
  3. Zainteresovala si me, ide na wish listu.

    ReplyDelete
  4. Pročitala sam knjigu i bila mi je simpatična a onda sam čula da ima i drugi deo :)

    ReplyDelete
  5. Knjiga izgleda veoma privlacono!

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mislim da bi mi se ova knjiga dopala, ljubitelj sam takvih. :) Potražiću je na internetu. :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Hello dear friend!

    I find super interesting post, I will seek the book to read.

    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/07/sport-minimalist.html

    ReplyDelete
  9. Na osnovu opisa čini mi se kako je ovo jedna veoma zanimljiva knjiga, možda je i pročitam uskoro. Divan post. <333

    ReplyDelete
  10. Nažalost, knjige ne čitam, ali mogu reći da mi se dizajn knjige sviđa :D

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)