15 stvari koje možete raditi nedeljom!

9:30 AM



Nedelja je za mene poseban dan u sedmici (zamalo da napišem nedelji). To je oduvek dan kad se najviše spava, ozležava, kad se najbolje jede i najviše uči ako je u ponedeljak test. Zaista umem da uživam u tom danu  - naročito tokom jeseni i zime kad se nema šta mnogo raditi napolju. Spremila sam vam 15 aktivnosti kojim se možete baviti nedeljom i nadam se da će vam se ovaj post dopasti :)


1. Izležavanje (Uz youtube videe i slatkiše)

2. Budi turista u svom gradu (Zgrabi kameru i ponašaj se kao da si stranac)
3. Dan za filmove. (Naskidaj filmove, napravi kokice i uživaj)
4. Planiraj narednu sedmicu. (Isplaniraj narednu sedmicu i skini s vrata sve obaveze, like a superman)
5. Vežbanje, pilates, joga..čak i preko youtuba (Vežbaj preko youtuba)
6. Raspremanje sobe (Sredi svoju sobu, ionako si ceo dan kući)
7. Topla kupka (Pripremi sebi kupku i opusti se)
8. Kupovina namirnica (Nedeljom su u supermarketima najmanje gužve - ujutru i pred zatvaranje lol)
9. Eksperiment u kuhinji (Kecelju za vrat i obraduj ili potruj svoje ukućane)
10. Uživanje u knjizi (Kupi, pozajmi ili iznajmi knjigu u biblioteci. Nema izgovora za ne čitanje knjiga!! - sem ako nemate 7 ispita za septembar)
11. Čitanje blogova (Vreme je da svratite opet do mog bloga ;) haha)
12. Karaoke party (Sa ukućanima, to će biti padanje)
13. Uradi sam projekti (Diy projektima posveti ceo dan)
14. Pidžama party (Pozovi drugarice i napravire pj parti)
15. Šetnja pored reke, po planini, po kraju... (Prošetaj negde gde možeš da se nadišeš čistog vazduha)






You Might Also Like

24 коментара

  1. Odlične ideje. Meni je nedelja uvek ispunjena. ☺♥

    ReplyDelete
  2. Odlične ideje!! Takođe se nedeljom samo izležavam!! :)


    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sjajan post, odlične ideje. Ja uvek nedeljom završim sve što nisam stigla te sedmice. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super ideje☺
    Bice mi jako korisne i vec planiram da danas umesto izlezavanja realizujem neku DIY ideju ili napravim neki novi raspored u sobi. Odlican post i nadam se da cu danas uraditi nesto korisno. :D

    ReplyDelete
  5. Nedelja mi nije omiljen dan tokom školske godine,mada tokom raspusta i zaboravim koji je dan te uživam. Hvala na idejama jer je meni zaista dosadno. haha ☺☺ :D

    ReplyDelete
  6. Bas su super ideje,a ovo prvo sam vidjela na nekoj reklami pa sam i tada planirala da uradim haha

    ReplyDelete
  7. Great pics!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fringed-with-romwe.html

    ReplyDelete
  8. Super ideje. Ja bih ovo iskoristila svaki put kad mi je dosadno, a ne samo nedeljom! :)


    Novi post na mom blogu
    Girly world

    ReplyDelete
  9. Iskrena da budem, ocekivala sam vise od tebe. Ne znam, ti si mi uvek drugacija, inovativna, super, a ovo... Ovo je samo uzimanje vec postojecih ideja od drugih blogova, nista posebno. Ako ces pisati ovakve postove, bolje ne pisi svaki dan. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je ipak bio najčitaniji post ove nedelje.. Mada, hvala ti mnogo što si mi skrenula pažnju i dala mi svoje mišljenje. I hvala ti na divnim komplimentima pored svega. ♥

      Delete
  10. I really liked your post,amazing!
    New post!
    http://navybrunette.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super ideje! Meni nedelja sluzi za zavrsavanje svega sto nisam stigla! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super ideje ja se uglavnom nedeljom izležavam xD Osim kad imam ispite ucim,citam,ponavljam tri sata , pa se opet onda vratim na izlezavanje hah

    ReplyDelete
  13. Super su ti ideje, sve pohvale :) Definitivno je svima nedelja dan za izležavanje, spavanje i opuštanje, ako naravno nemamo test sledeći dan :D
    Inače ko god je voljan da se učlani na naš blog neka se učlani bilo bi nam jako drago :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)