Best cities in Europe that I visited!

9:30 AM


Za sada nisam imala priliku da idem van evropskog kontinenta ali sam uspela da posetim dobar deo gradova koje sam želela na našem kontinentu. Na sreću ima još toliko toga da se vidi i toliko zemalja i gradova da se poseti jer ne znam šta bih radila kada bih sve uspela da posetim. Imam osećaj da mi je Zemlja mala :) Zahvalna sam Bogu što sam imala prilike da putujem što uz rukomet koji sam trenirala godinama, što uz ekskurzije i neke privatne ture. Neke od slika nisu moje, ali vas čekaju moji foto kolaži na dunu ovog posta! :) 

1. Beč

Moj najomiljeniji grad. Polako već gubim vezu sa njim jer sam ga poslednji put posetila 2012. Želela bih da mu se vratim opet ali kad planiram putovanja imam neki osećaj da treba da probam nešto novo a ne ono gde sam već bila.

 2. Bratislava

Jedan prelep grad koji sa Bečom čini ''dva najbliža glavna grada'' u Evropi.

3.Prag

Definitivno jedan od najlepših gradova za posetiti ali tokom jeseni. Verujte mi, tada je najlepši!!

3. Drezden

Malo ljudi je uopšte čulo za ovaj Nemački grad. On se nalazi jako blizu Češke granice i gotovo uvek se organizuje izlet (ako preko agencije putujete u Prag) do ovog velelepnog mesta. Da li verujete da je sve što vidite na slici ustvari izgrađeno posle II sv. rate? Da, grad je i pre rate izgledao ovako ali je onda porušen do temelja. Nemci su se posle rata potrudili da niko ne poveruje šta se tu desilo.

5. Monte Karlo

Ova slika nije moja ali ja sam zaista videla ovaj prizor. I to jula meseca 2008. Negde baš u to doba, kad sve sija! I dalje kad zažmurim, dok razmišljam o ovom gradu, vidim taj prizor za pamćenje!

6. Kan

Koliko je ovaj grad lep zna samo onaj ko ga je posetio!

7.Nica

Nica bukvalno izgleda ovako! Uspela sam i da se brčkam i u Ligurijskom moru..Zapravo to je možda bilo i Sredozemno more, mada koliko se sećam karte Evrope sada..mislim da je ipak Ligurijsko. :) Neću vam pričati kako je grupa devojčica iz malog grada u Srbiji uspela da vidi glavu Bred Pita kada je ulazio u bolnicu u kojoj je Angelina rodila blizance..ali da, to se stvarno desilo. A mi smo to skapirale tek posle pola sata.

8. Barselona

Provela sam 10 nezaboravnih dana u ovom magičnom gradu i ništa od njega nisam videla..sem ove građevine. Takva su ta sportska putovanja. Bolje da sam igrala folklor!

9. Solun

4 puta sam bila u ovom gradu, poslednji put ovog meseca. Volim ga i ne volim u isto vreme. Deo pored mora je božanstven ali pojedni njegovi delovi su blago rečeno jezivi.

10.Venecija

Jao koliko sam se samo dobro provela pri poslednjoj poseti ovom gradu. Bila sam i pre ali se skoro ničega ne sećam, više se sećam Lida di Jesola. Međutim, prošle godine sam rešila da joj se vratim i mislim da sada znam svaki deo neveste Jadrana, naročito jer sam joj posvetila jedan seminarski rad!

11. Budimpešta

Nema potrebe da vam pišem bilo šta, post vezan za moja omiljena mesta u Budimpešti je već bio na blogu! :)

Fotokolaži: U periodu nekih mojih putovanja nije bilo baš mnogo digitalnih fotoaparata i tehnologije, jedva smo i mobilni imali. (Da, stara sam kao Biblija.) Evo vam fotokolaža (pra)starih fotografija sa gore navedenih putovanja









So title tells you everything. These are cities in Europe that I have visited. I still need to visit a loooot cities and countries and I have a kind of a feeling like I am gonna travel a looot in the future. I would like it sooo much! Have you ever visited some of this cities?

You Might Also Like

30 коментара

  1. Posjetila sam Beč, Barcelonu, Veneciju i Bratislavu, budući da jako volim putovati. I ostali gradovi su mi vrlo privlačni i voljela bih ih nekada posjetiti. ♥

    Za tvoj blog sam saznala preko Just be who you want to be i zaista mi se sviđa. Jako lijep dizajn, a koliko vidim ti pišeš jako kvalitetne postove. usto si i jako redovna. Samo tako nastavi! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo me konačno :)

      Hvala ti na divnim rečimaaa ♥♥

      Delete
  2. Nažalost ja nisam imala prilike da putujem van Srbije, sem Crne Gore i to bih zaista volela. Svi ovi gradovi izgledaju božanstveno. I ja mislim da sam čula za Drezden kada sam učila neku lekciju iz Istorije pre nekoliko meseci. Sećam se slike postera u knjizi: Drezden je naš (nemački). Inače slike su divne i jako si lepo napisala ovaj post. <333

    ReplyDelete
  3. Excellent location and the place looks beautiful

    www.tomntins.com

    ReplyDelete
  4. Sjajan post, vidi se da si se dosta potrudila oko njega. Slike su me odusevile, predivne su! I prava si srecnica sto si posetila sve te gradove. :)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Od navedenih sam posetila samo Solun. Planiram da za dve godine odem u Veneciju jer je moj to moj san od malena. ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima super jeftinih izleta u Veneciju..Tipa 20, 30 evra ;) ♥♥

      Delete
  6. Kao i Milica, ni ja nažalost nisam imala prilike da idem dalje od Srbije i CG, ali stvarno bih volela. Imam ogromnu želju da posetim Beč i nadam se da će mi se ona jednog dana i ostvariti. :) Trebalo bi da sledeće godine putujemo na ekskurziju u Veneciju i Veronu i tome se jako radujem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beč je savršeeen. Verujem da ćeš posetiti sve što želiš! ♥

      Delete
  7. I'm dying to go to Barcelona! That picture is gorgeous!

    xx,
    Alyssa
    http://www.kneehighsandpumpkinspice.com/

    ReplyDelete
  8. Veoma zanimljive destinacije. Ja bih volela da posetim Nicu i Barselonu, nekako me najvise privlace. A i zainteresovao me je veoma Drezden. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nica je predivna, Barsa je ooogromna a Drezden je božanstven!!♥

      Delete
  9. Prague and Venice are on my travel bucket list!

    Jen
    www.sandundermyfeet.com

    ReplyDelete
  10. Bila sam u pola ovih gradova, a drugu polovicu bih voljela posjetiti! Haha zanimljivo, a ja sam u Nizi vidjela Eltona Johna-očito svi tamo naletimo na slavne .D

    ReplyDelete
  11. Koliko si ti mesta obisla Boze ja ti se divim. Imam uzasnu zelju da posetim Nicu, nadam se da ce se to i ostvariti ako ne u blizoj onda barem u nekoj daljoj buducnosti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelepa je,osunčana i bela. Želim ti velike talase kad odeš jer su prava uživancija i za posmatranje i za adrenalin :)

      Delete
  12. My favs are Vienna and Prague!

    ReplyDelete
  13. Great post!!

    My favorite is Dresden

    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/07/this-is-me_8.html

    ReplyDelete
  14. Sljedeći petak idem u Veneciju :D Super mjesta ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Sjajane su ti fotke i opisi. Ja sam bio u svega tri grada od ovih...Bec, Solun i Prag. Definitivno cu posetiti uskoro jos neki, bas si me bacila u razmisljanje :)

    www.prevozSrbijaBec.com

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)