Travel plans!

9:30 AM








Imam neka od ovih putovanja već u planu, o osatalima još razmišljam. U glavi sam zacrtala da ova mesta posetim pre nego što završim faks. Okej, malo je nerealno u finansijskom smislu ali ko zna :) Moja travel wishlista izgleda ovako:


1. Kanjon reke Uvac, Srbija / Meanders of Uvac, Serbia (posetila maja 2016.)




2. Etno selo Stanišići, Republika Srpska / Ethno Village Stanišići, Republika Srpska (posetila juna 2016.)



3. Mostar, B&H / Mostar, Bosnia and Herzegovina




4. Dubrovnik, Hrvatska / Dubrovnik, Croatia




5. Plitvička jezera, Hrvatska / Plitvice lakes, Croatia



6. Grac, Austrija / Graz, Austria




7. Insbruk, Austrija / Innsbruck, Austria




8. Pariz, Francuska / Paris, France




9. Amsterdam, Holandija / Amsterdam, Netherlands




10. Sarti, Grčka / Sarti, Greece









Hi, world! So this is my travel wish list at this moment. I already planned some of this trips and others I just have in my mind. Fingers crossed please..I want to visit this places before I end my college. It little bit unreal but I will try :)






You Might Also Like

28 коментара

  1. Svako mesto izgleda čarobno! Slike su fantastične. Nisam znala da postoji etno selo Stanišići. Uvac izgleda savršeno! Divan post Andrijana! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cao, Milice <3 Poseti moj blog ako zelis. Tek sam postavila prvi post :)

      Delete
    2. Daaa postoji :)) Hvala Milice :)

      Delete
  2. Dopadaju mi se sva možda bi zamenila Grac i Sarti sa nekim drugim gradom/mestom u istoj zemlji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo, Jelena :) Poseti moj blog i prijavi se ako ti se dopada. Nova sam ovde <3

      Delete
    2. Da li si bila u Gracu ili Sartiju? :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Skromna si :D ali i realna pogotovo sto su cene izleta/aranžmana za ove destinacije pristupacne, pritom nisu ni daleko :D
    za jednog studenta ostvarive želje

    ReplyDelete
  5. Ja sam bila samo na Plitvicama :) Mjesto je prekrasno :) Dubrovnik planiram uskoro posjetiti ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebiii! Plitvice su mi veeelika zelja! <3

      Delete
  6. Fabolous pictures kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Ja sam od ovih gradova bila samo u Dubrovniku i Grazu (znam, Hrvatica a nisam bila na Plitvicama, lol)
    Ako budeš išla u Dubrovnik, savjetujem ti da ništa ne jedeš/piješ na Stradunu već u okolnim uličicama; puno su simpatičnije i šarmantnije, a (vjeruj mi) cijene su dosta jeftinije. :)
    Nadam se da ćeš uspjeti ostvariti svoj cilj. <3

    ReplyDelete
  8. Ja bih tako rado posla u Paris :)

    ReplyDelete
  9. Divne slike. ♥ Pariz je po meni caroban grad haha.

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se :) Imam ga u planu vec sledece godine!

      Delete
  10. Divne slike. ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/my-top-5-youtubers.html

    ReplyDelete
  11. Hello Friend!

    Wonderful sites and amazing pictures.

    I hope you can travel to all the places you've thought out and follow us sharing.



    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/07/lucky-day.html

    ReplyDelete
  12. Uh,ja bih sva mesta i plus bih još stotinu njih dodala na listu. Bitno da je Sarti na listi ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da daaaa! Sledeceg leta planiramo Sarti :))) <333

      Delete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)