Destinations in Greece that I have visited!

9:30 AM


Obožavam da putujem. Verujem da bih da imam dovoljno novca i vremena bila travel bloger. Ali ja sam samo jedan običan student i to se neće desiti uskoro (mada priznajem da mi je to negde, u dubini moje duše velika želja i san). Uglavnom, kao što rekoh, putujem kad imam dovoljno novca i slobodnog vremena i moja putovanja su uglavnom planirana i do godinu dana unapred. Evo već sada imam planove za sledeću godinu i to baš zbog već pomenutih razloga - štednje. Biti student u Beogradu je jako skupo. Bilo da ste baš odavde, bilo da ste došli sa strane. Skupo je. Ako ste kao ja i jedno i drugo onda imate duplu muku (gledano iz jednog ugla) a i pola muke (gledano iz drugog ugla). Beograd za razliku od ostalog dela naše zemlje ima viši životni standard (veće plate, više cene proizvoda i usluga). Super je ta činjenica ako imate veće plate. Ali ako ste sudent iz provincije, kog izdržavaju roditelji, koji primaju platu iz provincije (ako je i primaju) e onda su to gadne muke (niža plata, više cene proizvoda i usluga). Tad sve polažete u uštedjevinu ako uspete da je stvorite uopšte. Moji roditelji žive u okolini Šapca, i ja sam tamo odrasla. Sa 15 godina sam otišla iz kuće, na školovanje. Prvo sam bila u Šapcu 1,5 godinu pa sam se preselila u Beograd gde sam i završila srednju. Zatim sam upisala faks i evo me na drugoj godini. Dakle, van kuće sam 6 godina. Preciznije nisam van kuće uopšte jer imam sreću da moji roditelji imaju stan u Beogradu, pa sam praktično sve vreme kući, To je sreća u studentskoj nesreći jer bar stan ne moram da plaćam. Što u prevodu znači da putujem za nijansu više od mojih kolega studenata koji su na istom nivou životnog standarda. Ima i studenata čiji su roditelji dosta imućni i koji ne osećaju prave studentske dane uopšte. Meni to nema čar. Pa čega da se sećam u starosti ako ne onih situacija kad potrošim na neku glupost sve što mi pošalju pa ćutim ko zakopana 5 dana? :) Eto, sad sam odužila a samo sam htela da vam pokažem mesta u Grčkoji koja sam do sada posetila. Grčka je moja omiljena mediteranska zemlja i tamo se osećam kao kod kuće. Ako ste i vi posetili neka od ovih mesta, pišite mi! :)



1. Krf
Krf je bio moja prva destinacija u Grčkoj. Valjda mi je zato ostao u najboljem sećanju iako sam tamo bila davne 2007. Nešto najlepše što sam do sada videla i nadam se da ću imati priliku da ponovo odem tamo i osvežim sećanja!


2. Paralia
Paralia je bila moje prvo letovanje sa najboljom drugaricom. Zapravo bile smo smeštene u Olimpic Beach-u ali nam se Paralia mnogo više dopadala pa smo vreme uglavnom provodile tamo. Moram reći da je od svih mesta koje sam posetila u Grčkoj lokacija Paralia - Olimpic Beach nešto što mi se najmanje dopalo. I nisam sigurna da bih tamo opet otišla. Mislim nemam loše iskustvo samo mislim da nije ništa specijalno.


3.Pefkohori
Ja sam jako vezana za ovo mesto jer sam se tu najbolje provela. Bila sam prošlog septembra i tvrdim da je septembar najbolji period za odmor i letovanje. Jul i avgust su pretooopli! U septembru je toplo ali ne gorite i možete da dišete. Jedina mana je što je veća šansa da vam padne kiša u septembru nego u julu ali kiša na moru u tom periodu skoro nikada ne traje dugo.


4. Asprovalta
Asprovalta je divno mesto i mislim da je pravi hit u toku sezone. Jedina mana joj je taj strmi ulaz u vodu jer sam ja jako plašljiva iako znam da plivam. Jednostavno ima nešto u vodi što me zastrašuje i to će uvek biti tako. Volim da plivam ali se ne osećam prijatno kad ne znam šta je oko mene (kad ne vidim usled zamućenosti vode) i onda sam konstantno napeta. Iskreno, sve izuzev bazena mi je mučenje ali pokušavam sebe da ubedim da je priroda svuda oko mene i da moram da joj se prilagodim i da postepeno prestanem da imam strah od nje.





These are places in Greece that I have visited. Greece is my favourite Mediterannean country and when I am there I feel like I am at home. Till now I visited about 10 resorts but this are top 4. Other 6 are places which I visited while the same holidays..Like hike places. So..Enjoy in photos of Corfu (favourite place), Paralia, Pefkochori and Asprovalta! 


You Might Also Like

37 коментара

  1. Mnogo mi se dopao post, volela bih da posetim Grčku jer nikad nisam bila tamo. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala! nadam se da hoćeš, grčka je baš jeftina naročito u septembru :)

      Delete
  2. Odličan post! Obožavam da idem u Grčku i posetila sam dosta mesta u njoj. Najlepši je bio Krf- Kavos definitivno. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dopada mi se post. Takođe bi voljela posjetite Grčku, nikada nisam bila tamo :)

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/ posjetite, novi post :)

    ReplyDelete
  4. Corfu is a wonderful island indeed!
    You must visit one of the Cyclades islands complex.... heaven on earth ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  5. Divna mesta! Ja nikada nisam bila u Grčkoj, ali naravno da svake godine dosta slušam o njoj, jer je mnogi posećuju tokom raspusta. :) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba da odeš kad ti se ukaže prilika :) <33

      Delete
  6. Sjajan post, savrsene slike! Ja do sada nikada nisam bila u Grckoj jer moj otac peferira Crnu Goru. Ali znam da su moji baka i deka (sa oceve strane) zajedno sa mojim ocem i tetkom putovali dosta puta u Grcku i najlepse im je bilo na Paraliji. Uglavnom sva ova mesta mi se dopadaju i volela bih da ih jednog dana posetim. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne znam kako može da preferira Crnu Goru ako je video Grčku...Čovek je fenomen! :)

      Delete
  7. Od kada znam za sebe idem na more u Grčku. Iskreno najlepše mesto u Grčkoj je Sarti. Malo,ali divno mesto. Preporučujem. U okolini Sartija ima predivnih plaža. Prošle godine sam bila u Olimpic Beach-u i uopšte mi se ne sviđa (dobro,osim preslatkog konobara). Mada bih volela posetiti Zakintos i Santorini. ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi mi pričaju za taj Sarti, definitivno je sada na listi :)
      Zakintos je fantazija a Santorini jedino što ima je dobar pogled, ipak je to grotlo vulkana. <33

      Delete
  8. Sta bih ja imala da dodam kada ovih 400+ citalaca vec govore o ovom blogu i svakom njegovom segmentu. Odusevila si me kao i uvek ( a sta je pa tuu novo kada svakim postom iznova i iznova odusevljavas ) Sam pocetak posta koji pokazuje realnost studentskog zivota , njegove muke ,ali i cari bio je dovoljan da shvatim da je na pomolu jos jedan savrsen post ( a nadajmo se i nova Zorana). Inace na racun Grcke nikad nista lose nisam cula i ove slike govore vise od 1000 reci. Veeliki pozdrav lepotice i samo nastavi da budes SAVRSENA <3333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na ovom predivnom komentaru koji je defiinitivno obeležio ovaj mesec! Divna si i šaljem tti puuuuuno poljubaca i zagrljaja! <333333

      Delete
  9. - odlican post, slike su prelepe.
    Nikada nisam bila u Grckoj, ali sam dosta slusala o njoj, i da, nekako najvise sam saznala iz tvojih postova I slika. :D�� Pored pohvale opisa i slika, moram da kazem da mi se uvod jako svidja ( i ako jesi malo oduzila ) ali opis studenskog zivota je u kompletu docaran, stvarno prelepo objasnjavas, tj. pises. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Majo <333
      Raspišem se ja ponekad ;) :**

      Delete
  10. Hello from Spain: fabulous pics in Greece. We keep in touch

    ReplyDelete
  11. Od navedenih mesta sam posetila Paraliu, Olimic i Pefkohori. Ali ovog leta planiram da odem u Tursku jer mi i koreni vuču odatle (ne ono klasicno bili smo pod turcima, već je moj pradeda Turčin) pa me cela ta stvar sa poreklom vuče tamo da istražim i vidim. A što se tiče Grčke želja mi je da posetim Tasos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao Turska je u samom vrhu moje liste mesta za posetiti. Planiram Kušadasi od 3. srednje i nikako!
      Tetka mi je bila na Tasosu pre 2 godine kaže da je mnoooogo lepo ali da je on pogodan kad ideš kolima, da možeš da obilaziš i to :) Ali..sad verovati tetki..kad je stara pa je sve mrzi, možda nama mladima pešačenje ne bi bilo problem :)

      Delete
  12. Greece is a wonderful place.

    Marvelous pics.

    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/06/www.athanasioupastry.net.html

    ReplyDelete
  13. Ti i moja mama imate isti kompleks sto se tice mora. Hahaha. Vec dve godine nas ubedjuje kako je more opasno i da nikad ne znas sta pliva pored tebe. Grcku cu posetiti u septembru tako da me je ovaj post baš obradovao. Divne slike.

    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao razumem ženu potpuno!!! :))
      U koje mesto ideš? :)

      Delete
    2. Zapravo to je serednjoškolska ekskurzija tako da ćemo obići dosta toga, ali volela bih da grčku posetima jednom sama ili sa roditeljima kao pravi odmor. Trenutno se zadovoljavam siromašnim školskim asortimanom.

      Delete
  14. Beautiful pictures!! I have not been in this places, I will need to come back then! both of us speaking about Greece at the moment :)
    I'm following you too xx
    www.travelera.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should..Specially Corfu! :)
      Ah yes we do! :) <3
      thanks :) <3

      Delete
  15. Nisam posjetila Grčku, jednog dana nadam se...prekrasne fotografije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas imaju takve ponude za Grčku, da ne poveruješ.. 10 dana ni 100 evra ne bude..Svi gotovo idu tamo jer je lepo a jeftino.. Nadam se da ćeš otići nekada :)
      Hvala :) <3

      Delete
  16. Uh,potpuno te razumem.Studiram u Beogradu,treca godina filoloskog fakulteta...Inace,na Krfu sam bila prosle godine,i toliko sam bila fascinirana da sam morala i ove godine da ga posetim!U Asprovalti sam takodje bila ove godine,nisam 100% sigurna,ali mislim da sam te videla tamo. :) Na ostalim mestima nisam bila,ali cu svakako da ih posetim.Jednom. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj ozbiljno si bila u Asprovalti kad i ja? :))

      Delete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)