Da li je izgled bloga važan?

9:30 AM


Možda ste primetili da sam malo promenila dizajn bloga? :) Bilo mi je dosadno i rešila sam da eksperimentišem malo. To kako vam blog izgleda od veeelikog je značaja za sam rast vašeg bloga. Niko, ali niko vas neće shvatiti dovoljno ozbiljno ako vam je dizajn bloga loše odrađen. Dizajn je osnova za sve! Tri su ključne stvari za izgled bloga: svetlost, boje i preglednost. Što manje crnila i šarenila i prenatrpanosti. Blog treba da bude transparentan i jednostavan ali ne na onaj način ''kao da vas nije uopšte briga''.
Ne znam da li znate ali ja se pored svega što radim bavim i dizajnom blogova! Do sada sam dizajnirala oko 20ak blogova i htela sam da ovde na blogu pozovem neke od vas kojima je potreban neko da im sredi blog, da mi pišete na mejl kapege23@gmail.com ili na moju facebook stranicu Kapege. Cena kompletnog dizajna bloga (kreiranje naslovne slike, pozadine, dodavanje raznih gedžeta, dizajna slova, stranica, linkova..itd.) je 1000 dinara. A svaka naredna prepravka (kad vam dosadi stari izgled) je besplatna. Specijalno za ovaj post uradila sam nekoliko blogova (samo osnovne stvari, bez gedžeta, slajdova..). Naravno pri izradi bloga smo u stalnoj komunikaciji kako bih ispunila vaše želje. Pa ako je neko zainteresovan slobodno neka mi piše :)

*Dizajn može biti univerzalan ili povezan sa tematikom bloga!


Blog o slatkišima ili ljubiteljima slatkiša

Blog 2 drugarice

Cooking blog

Fashion blog





Ovo su blogovi čiji sam redizajn radila u poslednje vreme:


Moj blog

http://lolinsvet.blogspot.com/

http://aninavonkutak.blogspot.com/

http://cosmeticsispassion.blogspot.com/

http://beleskejosjedneane.blogspot.com/




Blog design talks about you and really affect on your public. If you ''don't care'' people can see it. Blog should be transparent, bright and colorful..but not to much. It has to be simple but should not say ''Blogger does not care''. After I changed my blog design I got more views, followers and comments..Really. That helped me to earn more money because companies like to see a blog who is really worth. So these are blogs that I designed also. I can do it for you too.

If you are a blogger and use Blogger as your blog platform and if you need redesign you are at the right place. Contact me on my mail kapege23@gmail.com and I will design your blog. It will cost you 15$ and you can pay me via PayPal :)
Photos above are my blog design work. Less is more. Always.














You Might Also Like

39 коментара

  1. Savršeno. Uvek u pravo vreme. Htela sam da menjam izgled bloga već poduže vreme tako da mi je ovo baš dobro došlo. Hvala!

    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Odličan post i super ideja zaista! Novi izgled bloga je predobar! <3

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/2015/06/outfit-post-born-pretty.html

    ReplyDelete
  3. Super ideja. Novi izgled mi se jako sviđa jer je moja omiljena boja - plava dio njega :) <3 Sve pohvale Andrijana ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tvoj izgled bloga je prelep, plava, morska. A i divne ideje, zaista. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Savrseno ! Razmisljam da ti se javim za dizajn bloga jer stvarno nisam kreativna u tom smislu i ne znam sta bih stavila tako da mi je blog trenutno bas dosadan. Uverena sam da ti to mozes da promenis . Pozdrav lepotice <3333333

    Novi post na mom blogu:
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako poželiš, piši mi :) Kompletan dizajn košta 1000 dinara :)

      Delete
  6. Presladak je novi izgled bloga ♥♥

    ReplyDelete
  7. Izgled bloga je predivan. Kako ti to radis? Predivno je.

    ReplyDelete
  8. I ja sam skoro menjala izgled bloga i mislim da je ovo sada pun pogodak i meni je milo da ulazim na njega a nadam se i drugima. :)

    http://elblogde-mari.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, blog ti je mnogo lep i elegantan :)

      Delete
  9. Super izgled bloga. Bas su slatki ovi dole. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mnogo mi se svidja novi izgled bloga,cak i vise od prethodnog. Super je sto si odlucila da osvezis blog novim izgledom, ja sam uvek za to! :D


    Novi post na mom blogu :)
    Girly world

    ReplyDelete
  11. Odličan izgled bloga. :) I ja bih trebala malo svoj da osvežim.

    http://majstorezadnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Thank you for such a lovely post! You're so cool!

    ReplyDelete
  13. great blog ^^
    i follow you :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mnogo mi se dopada novi izgled bloga! Slažem se sa svakom rečju koju si napisala. Ja se zaista trudim da mi izgled bloga bude što bolji i nadam se da je izgled mog bloga bar dobar, ako ništa više. Inače, ti imaš talenat za uređivanje blogova i mislim da bi mogla da se baviš grafičkim dizajnom tako da je ovo odlična prilika za sve one kojima je potrebna pomoć oko uređivanja bloga. Sve pohvale za tebe draga moja! <333

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. I'm following you back :)
    xx

    http://stylish-creation.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  16. Ovaj novi izgled bloga mi se sviđa mnoogo više od onog starog. ☺ I sve što si napisala je tačno. Dobro, možda ne mora sve da bude transparentno i svetlo, ali da bude u određenoj meri, a ne da čitaoce zabole oči dok čitaju post.

    ReplyDelete
  17. Novi dizajn tvog bloga ti je sada mnogo lepsi od prethodnog,jednostavan,u mojoj omiljenoj boji,jednom recju,savrsen!Inace,skoro si dizajnirala izgled bloga rodjaci moje drugarice,moram da ti prenesem njene pozdrave i da ti kazem da je vrlo zadovoljna! :D Razmisljam da te kontaktiram na tvoj mejl da mi stilizujes blog,ali videcu jos. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ne znam o kome se radi ali uzvraćam pozdrave svakako! :)
      Piši ako ti trebam :) Kompletan dizajn je 1000 dinara :)

      Delete
  18. Definitivno je važno kako izgleda blog, jer su me baš privukli neki blogovi koji su lepo uređeni. Nisam znala da si ti dizajnirala prikazane blogove, a baš su mi se svideli :)

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)