Summer easy snack for friends!

10:00 AM


Zdravo drugari!

Pošto nam se bliži leto i imaćemo dosta slobodnog vremena za druženja ja sam rešila da vam prikažem nekoliko ideja za super ukusne slatke užinice koje možete da pravite sa drugaricama, prijateljicama, MOMCIMA ;) ili za sebe samu! Što šarenije, to bolje! A ako ste mama onda će vas, posle ovoga, deca još više obožavati!! :) Sve je prejednostavno samo pratite korake i javite mi da li ste probale! Pa počnimo! :)



Umoči pa smaži!

Sve što vam je potrebno su banane, omiljena čokolada, štapići (za ražnjiće) i čokoladne bombonice. Ja sam koristila ove pastelne a vi možete koje želite..Svi koraci su vrlo jasni na slikama pa vam neću dužiti :) Jel da da je njam? 






Baš sam meden!

Kikiriki, susam, med i eto ga! Dakle pomešate med i kikiriki pa pospete proprženim susamom. Čas posla! A možete da kupite i gotov proizvod! :)






Istopi me, kreiraj me!

Ovo je nešto najlakše ikada! Neophodna vam je vaša omiljena čokolada ostalo po želji! Ja sam koristila ponovo iste čokoladne bombonice i kikiriki sa medom i susamom. Dakle, kašiku čokolade prosuti na papir za pečenje ili papir od čokolade i posuti slatkišima po žeji i pustiti da se stegne u frižideru. Ništa lepše nisam zagrizla u poslednjih mesec dana! 



Bananica panakota!

Potreban vam je voćni jogurt koji volite, 2 bananice i čoko musli za dekoraciju. Bananice izlomiti i pomešati sa voćnim jogurtom. Preko ukrasiti krem bananicama i čoko muslijem (ili nečim po želji). Staviti u zamrzivač na 15 minuta pa smazati! :)






Lubenica ljubavi!

Najjednostavnija a super kjut stvar. Potrebna vam je lubenica i ona stvarčica za kolače u obliku srca. I eto ga. Prilikom pravljenja srca onaj višak od lubenice koji preostane smazati na licu mesta!!! :)







Iiii evo ga kratak rezime:




I joooooooš malo...













I am kind of DIY person and I love to play with things like hair, clothes and food. Here are some quick ideas for lovely sweet snacks for friends, kids, lovers... or maybe just you? :) . Just follow the steps and let me know if you make any of this (send me photos or tag me on instagram).





You Might Also Like

23 коментара

  1. Mnogo mi se dopada ovaj post. Toliko si mi ideja dala sada, da jedva cekam da kupim sastojke i da i sama ovo sve napravim. Divan post. ♥
    Slike su apsolutno savrsene i mislila sam da su sa We ♥ It-a. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti mila <333
      ahhhh trudim se da tako izgledaju :) <3

      Delete
  2. Uuu odličan post! Slažem se sa Milicom, odoh po sastojke i da se bacim na pravljenje ovih ukusnih stvarčica. :D

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. javi kako je ispalo, moze i neka slikica :))) <3

      Delete
  3. ♥♥Divno♥♥ Jednostavno a ukusno. ☺

    ReplyDelete
  4. I badem sa medom i susamom je vrh!

    ReplyDelete
  5. Ovo je jedan od boljih postova koje sam citala. ♥ Toliko si me inspirisala! ☺
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala <333
      drago mi je da jesam to mi je i bio cilj <333

      Delete
  6. Jao divan post, bas si mi dala dosta lepih ideja :) <3

    ReplyDelete
  7. Prekrasan post ♥ Kopirala sam neke slike i zalijepila mami u kuhinju, da zna što mora napraviti podhitno xD

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Aaah ne mogu se nagledati.Probavam 100%.Mislim da cu prvo probati bananica panakota :D .

    ReplyDelete
  9. Ajme post ti je saavrsen. Nekako mi se najvise svidaju ove prve banane sa bombonima. Post je stvarno predobar, slike su super, imas lijepu pozadinu..ma sve je savrseno. U sljedecem postu bi zeljela vidjeti isto tako DIY summer snacks, ali koje se mogu nositi na plazu, a da se ne rastope. Svaka ti cast i samo tako nastavi❤❤❤❤👏👏

    http://sbeauty14.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiii <333
      Jao hvala na ideji! Pišem uskoro!! <3

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Ovo je predobro ,baš mi se dopada.Nikad nisam pravila takve kombinacije,a i mozda bih dok pravim sve pojela :D najvise mi se dopada lubenica ,kako je u obliku srca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :))

      Ja mnogo volim tako da se igram praveći, uživam u dekorisanju i izmišljanju zanimljivih kombinacija :)

      Delete
  12. njamiiiiii , dve je predivnoooooooo *-* moram nesto od ovoga da napravim !

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)