Movie marathon / Gledajmo zajedno 3 filma u 5 dana!

10:00 AM


Drage moje damice, ove nedelje organizujem Romantic Movie Marathon! Ako neko želi da se priključi biće mi zadovoljstvo da u narednim postovima ćaskamo o filmovima! Elem, da objasnim o čemu se radi :) Od danas do petka neophodno je da, sve koje žele da učestvuju, pogledaju ove filmove. Nećemo to praktikovati svakoga dana jer verujem da imate gomilu obaveza (baš kao i ja). Već ćemo gledati 3 filma jedan u ponedeljak, jedan u sredu i jedan u petak! Da li ste za?  :)
Odabrala sam romantične, ljubavne filmove čiji su mi se trejleri dopali. Ja volim, kad sam u obavezama, da se na ovakav način opustim i odmorim a onda opet navalim na učenje. 
Ja ću ih svakako odgledati i pisati o njima ali bi bilo kul da i vi učestvujete i da vas spominjem u postovima a ako i vi imate blog onda možete da takodje pišete o njima i našem zajedničkom filmskom maratonu! :) Javnite mi u komentarima ko je za! :)

Evo ih i filmovi - trejleri i linkovi ka online sajtovima gde ih možete gledati sa našim prevodom. Sve sam vam na tacni poslužila, vaše je da kliknete i uživate. I da mi javite utiske kad odgledate! :)

Ponedeljak:


Gledaj online: OVDE




Sreda:


Gledaj online: OVDE



Petak:


Gledaj online: OVDE



I am making Romantic Movie Marathon here on the blog. First movie we will watch today, second on Wednesday and third on Friday. Than we will talk about it here. Only you have to do is to find these movies (online or somewhere) on your language and watch them. Let me know in comments if you want :)




You Might Also Like

32 коментара

  1. Ja sam za iako sam odgledala The fault in our stars i The Best of me.Tako da cu odgledati Leggies :D
    Novi post na mom blogu --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mislim da je ovo super ideja! Pogledala sam prvi i treći (divni su, dopašće ti se), a drugi ću pogledati. <3

    ReplyDelete
  3. Ja sam za,ovo je odlična ideja.Prvi sam već pogledala,ostala 2 ću uskoro,nadam se da će mi se dopasti :)

    ReplyDelete
  4. Great selection!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/sporty.html

    ReplyDelete
  5. Ucestvujem! Gledala sam prvi ali nije problem opet ♥

    ReplyDelete
  6. Ucestvujem! Prvi sam vec gledala, ali cu gledati opet jer je super :)

    ReplyDelete
  7. Thnks for the movie idea ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  8. odlican zbor ovaj prvi toliko dugo zelim da pogledam!
    volim tu glumicu <3
    hvala sto si me zapratila, evo uzvracam ti :)
    cmok!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS Ako zelis da me zapratis na instagramu sam @isidora_arodisi (ja sam te vec zapratila) i na blogovinu isto :)

      Delete
    2. jaooo prvi me je oduvao!
      hocu <333

      Delete
  9. Ideja je suer, ali ja necu ucestvovati, jer ne volim bas ljubavne filmove, ai ako bude ovakav maraton za komedije ili teen filmove ucestvovacu.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da je drugi komedija mada romanticna. :)

      Delete
  10. Odlicna ideja, prvi sam odgledala i ubila sam se od plakanja. :)

    ReplyDelete
  11. Odlična ideja, svi preporučeni filmovi su super. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jako mi se dopada ideja za post. Ja sam odgledala i "Krive su zvezde" i "The Best Of Me" , tako da mi ostaje samo 2. film. Definitivno cu ga odgledati do petka. Bas sam za sutra napisala post o mojim omiljenim filmovima tako da sam tamo spomenula i "Krive su zvezde" i "The Best Of Me". ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo ja sam ovaj prvi sad završila, majko moja koliko sam plakalaaaaa

      Delete
  13. Draga, ovo ti je prelepa ideja! Ovaj film sam gledala, a ova druga dva cu morati za raspust. Sad sam u fazi zakljucivanja ocena i sve to, pa nemam bas vremena za filmove. Ali ako uhvatim, obavezno gledam! ☺

    Giveaway na mom blogu:
    Girly world

    ReplyDelete
  14. I would love to participate in the marathon of movies, but I'm really bad watching TV, I see a movie in four parts, which means a cad film two months. But this divine the idea. kisses

    ReplyDelete
  15. Moja topla preporuka za filmove. Naravno svako ima neki žanr koji mu se sviđa :) . Ima dosta sajtova gde možete pogledati film/seriju, po meni je http://www.gledajsaprevodom.com u vrhu i van konkurencije. Uživate u filmovima i serijama sa prevodom.

    Toliko od mene.
    Pozdrav

    ReplyDelete
  16. Pogledajte i ovo http://www.sveofilmu.com/filmovi/14146-kako-biti-solo--2016

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)