Ti si ono čime se ponosiš

10:00 AM



U današnje vreme mnoge devojke imaju pogrešne uzore, izbore, ciljeve i generalno su ponosne na pogrešne stvari. Često srećem osobe koje se hvale tako običnim i glupim stvarima kojih se ponekad treba i stideti. Vredno im je samo ono što je trendi i skupo a najvrednije stvari se ne kupuju (bar ne bi trebalo) i nisu popularne već vanvremenske. Baš letos na moru priča jedna gospođa kako je njena dvadesetogodišnja (buduća) snaha kupila Prada tašnu od preko 1000€ za koju je čak išla u Beč specijalno. Sve to ne bi bilo smešno da devojka nije prosečan građanin Srbije, obična osoba iz komšiluka. Dobila je neko nasledstvo, prodala ga i od tih para platila put do Beča i nazad i kupila Prada torbu. Nije li to jadno? Okej, kupila bih i ja Pradu da imam bankovni račun sa milion nula ali moj uglavnom ima samo jednu. Kao i 90% računa građana Srbije. 
Zar ne bi bilo bolje da je za te pare uplatila neko putovanje i kurs nekog jezika? Zar ne bi bilo bolje da je uložila u sebe a ne u torbu? Jeste to njeno pravo ali nikad mi neće biti jasno.

Tri stvari na koje sam ja ponosna, a vezane su isključivo za mene, nisu ni šminka, ni garderoba, ni Prada torba, ni kola, ni slike sa splavova u pijanom stanju, silikoni u ustima i grudima..već su to diploma moje srednje škole, moj indeks i srebrna medalja sa Republičkog takmičenju u rukometu. Za sve sam se borila i stekla sam sve tri stvari svojim radom a to daje najveću čar. I ništa od toga niko nikada ne može da mi oduzme i nikada to neće biti demode.
Prada torba je hit danas a sutra će već biti neka druga. 
Znanje i iskustvo nemaju zamenu.
Nadam se da vas je ovaj post inspirisao da razmislite o svojim prioritetima, željama i ciljevima. Sve što je brzo to je i kuso (kratkotrajno). Ulažite u sebe na dugoročne staze. Ulažite u vanvremenske stvari. Ulažite u ono o čemu ćete sa ponosom, jednog dana, pričati svojoj deci.








A lot of teen girls and girls at my age have wrong idols and goals. They like expensive and popular things but the real one you can't buy. Timeless things are the one that you have to strive towards. Here you can see top 3 things about me that make me proud of myself. That are my High school diploma, my index (my university mark book) and my silver medal on Republic competition in handball. 


You Might Also Like

37 коментара

  1. Toliko si divno ovo napislala,odusevljena sam!:D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Svaka čast zaista! Jeste smešno ovo što si napisala za ovu devojku, koliko moraš biti glup da bi to uradio, ajaaaao. Super post draga! <3

    Novi post + giveaway :
    - fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Svakako bih volela da imam Prada torbu ali mislim da je besmisleno dati tolike pare na isto. Slažem se da je ono šo je stečeno radom i trudom ono najslađe. Divan post i čestitam na osvojenoj medalji. ☺☺ ♥♥

    ReplyDelete
  4. Cestitam ti! Od sveg srca! U pravu si! U potpunosti! Slazem se sa tobom. ♥
    P.S. Posetite moj blog!
    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. predivno napisano! Znanje je nezamenljivo ☺

    ReplyDelete
  6. Kako su vam dobre diplome iz srednje škole! Nama su samo papirnu diplomu dali, nema ni celofan. :P

    ReplyDelete
  7. Zaista jedan divan post. Toliko si sve lepo napisala da sam odusevljena. Bas ono sto bih i ja napisala. Potpuno si u pravu sto se tice svega sto si napisala. Na primer , neke devojke imaju pravo "bogatstvo" odece , obuce i torba ali zato imaju jako lose ocene. Ne mogu da verujem da je nekako vaznije da sada ima neku skupu torbu koja ce joj trajati 2-3 godine i sta posle?!
    Cestitam na diplomi , indeksu i medalji! ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jako lijep i emotivan post. Trebamo se ponositi ne onim materijalnim što imamo već onim duhovnim. Zaista predivno! Čestitke na diplomi, indeksu i medalji. :D

    -posjeti moj blog, nominovana si u natjecanju, pa pogledaj pravila:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Prelep post. ♥ Upravu si. ♥

    ReplyDelete
  11. Nazalost, ljudi su postali vrlo, vrlo povrsni, te samim tim zivotne vrijednosti nisu kod svakoga iste. Svijet bi bio bolje mjesto kada bismo svi cijenili ono sto je uistinu bitno.

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    ReplyDelete
  12. Baš si me oduševila postom, samo ću to napisati. :)

    ReplyDelete
  13. Znanje je neprocenjivo! To je nešto što nam niko nikada ne može oduzeti.

    ReplyDelete
  14. Odlican post, odlicno napisano. Trebalo bi da ga ostale devojke procitaju. :)

    ReplyDelete
  15. Uvek me obradujes kad procitam bilo koji tvoj post zato sto savrseno sve uklopis i zato sto si uvek upravu! Odlican post.

    ReplyDelete
  16. Mozda je toj devojci bitno misljenje drugih. Mozda ne voli prada tasne ali neki tamo ,, in tip,, voli.
    Mada to je nije trebalo spreciti. Jednostavno, mogla je bar cetvrtinu svog novca dati djeci u domu, udomilistima za pse, humanitarne svrhe,...
    A ti si jako pametna! Svaka ti cast! Ppo tome sto se ponosis u zivotu vidi se da si dobra, plemenita, humana, skromna, i nqjbitnije srecna!

    ReplyDelete
  17. Predivan post, baš mi je drago da si ga napisala :D Baš sam se prijatno iznenadila kada sam saznala da si išla u Zemunsku XD

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)